eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójPrzebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej – hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: HOSPICJUM DOMOWE IM. KS. EUGENIUSZA DUTKIEWICZA SAC PRZY PARAFII ŚW. KATARZYNY W JASTRZĘBIU-ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276299025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Katarzyny 1

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324740710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg-hospicjum@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjum-jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c36560ae-e9fe-4f7d-959d-ab03cfd09b39

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Hospicjum

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej – hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c36560ae-e9fe-4f7d-959d-ab03cfd09b39

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: HD.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej – hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Cieszyńskiej na działce nr 421/49 w Jastrzębiu-Zdroju” – etap I

I. Zakres prac obejmujący budynek przebudowywany oraz część związana z rozbudową (stan surowy zamknięty) to między innymi:
- rozbiórka istniejącego wjazdu oraz wykonanie nowego łącznie z zajęciem pasa dro-gowego oraz uzgodnieniami i odbiorami);
- zabezpieczenie sieci energetycznych oraz wod.-kan.;
- roboty rozbiórkowe: dach, ściany, urządzenia sanitarne, podłogi, posadzki;
- izolacja ścian fundamentowych;
- wykonanie drenażu, odwodnieni budynku oraz doprowadzenie mediów;
- instalacje wewnętrzne;
- zabezpieczenie budynku na szkody górnicze;
- roboty budowlane piwnica, parter, piętro i dach wraz z ociepleniem;
- stolarka okienna i drzwiowa wraz z parapetami.

II. Wymogi na czas prowadzenia robót:
- teren budowy należy zabezpieczyć pełnym ogrodzeniem, dodatkowo trzeba zabezpieczyć wejścia do budynku,
- na czas prowadzenia robót należy opracować plan BIOZ,
- na czas prowadzenia robót do obowiązków wykonawczy należy stróżowanie obiektu.
Do zakończenia procesu związanego z wykonaniem w/w inwestycji do obowiązków Wykonawcy należy również:
- dokonania inwentaryzacji oraz przygotowanie dokumentów do zgłoszenia w PINB (łącznie z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich wymaganych prawem dokumentów),
- na czas prowadzenia robót należy zabezpieczyć nasadzenia. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy (odtworzenia) oraz uzupełnienia nasadzeń i drzewostanu na własny koszt. Przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu zostanie wykonana wizja w terenie i spisany protokół.

Szczegółowy zakres poszczególnych zadań ujęto w przedmiarach robót - SWZ_zalacznik4_przedmiary_robot

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

31211310-4 - Wyłączniki

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1462696,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1885735,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1462696,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAKTORIA CD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381840087

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 70

7.3.4) Miejscowość: Golasowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-252

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1462696,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.