eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiDostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (15) 872 43 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janowlubelski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f36b817-aeae-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f36b817-aeae-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066779/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2023 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108061

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023.JK5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: sukcesywną dostawę kruszywa drogowego do remontu nawierzchni dróg oraz terenów gminnych.
Szacunkowa ilość kruszywa wynosi:
– Tłuczeń o uziarnieniu 31,5-63 mm w ilości 100 ton
– Kliniec o uziarnieniu 0-31,5 mm w ilości 1 200 ton
– Mieszanka dolomitowa o uziarnieniu 0-63 mm w ilości 50 ton
– Destrukt asfaltowy /frez/ w ilości 200 ton
– Kruszywo drobne o uziarnieniu 0-4 mm 100 ton
– Kruszywo z recyklingu o uziarnieniu 0-63 mm w ilości 200 ton
1.1 Podane ilości kruszywa są maksymalnymi wielkościami szacunkowymi służącymi do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia w ramach poszczególnych frakcji dostarczanego materiału w zależności od bieżącego zapotrzebowania przy zachowaniu maksymalnego wynagrodzenia brutto wynikającego ze złożonej przez wykonawcę oferty.
1. 2. Rzeczywista wielkość zamówienia wynikać będzie z potrzeb zamawiającego.
1.3. Zamówienie obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego we wskazanym przez zamawiającego miejscu na terenie Gminy Janów Lubelski, również na drogi polne w Sołectwach o zasięgu do około 20 km.
1.4. Wykonawca dla dostarczanego materiału zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności do stosowania w budownictwie drogowym potwierdzone przez producenta (kopalnię), w terminie pierwszej dostawy kruszywa. Zamawiający w okresie dostawy kruszywa dopuszcza możliwość pobrania jego próbek i zlecenia badania laboratoryjnego jego technicznych właściwości.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest do każdej faktury częściowej dołączyć dokument potwierdzający realizację dostawy zawierający: rodzaj kruszywa, dokument wagowy, datę i miejsce dostawy, ilość dostarczonego kruszywa, podpis osoby nadzorującej odbiór kruszywa.
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ilości i jakości dostarczonego kruszywa przez wyrywkowe ważenie kontrolne i badanie pobranych próbek kruszywa. Wykonawca zobowiązany jest poddać dostawę kontrolowanemu ważeniu w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie Gminy Janów Lubelski. Jeżeli okaże się, że badany materiał nie spełnia odpowiednich wymogów określonych przez zamawiającego, koszty badania pokryje wykonawca, a zamawiający może nie przyjąć tej partii kruszywa.
1.7. Kruszywo będzie dostarczane do zamawiającego w godzinach wskazanych przez zamawiającego od 8:00 do 14:00 w dniach poniedziałek – piątek, dopuszcza się realizacje zamówienia w soboty lub w razie wystąpienia sytuacji kryzysowej także w niedzielę oraz w godzinach nocnych.
1.8. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi (wywrotkami) o zróżnicowanym tonażu w zależności od miejsca przeznaczenia kruszywa i uciążliwości terenu. W trudno dostępne miejsca (drogi Sołeckie) wykonawca będzie realizował dostawę np. ciągnikiem z przyczepą wywrotką.
1.9. Na żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie jednocześnie kilkoma samochodami samowyładowczymi.
1.10. Kruszywo nie może być zanieczyszczone poprzez druty, gwoździe i inne ostre elementy mogące powodować uszkodzenia ogumienia w pojazdach.
1.11. Wykonawca będzie dostarczał kruszywo sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Partia dostarczonego kruszywa może wynosić jednorazowo od 5 ton do 100 ton lub więcej w zależności od zapotrzebowania.
1.12. Zamówienie następować będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od telefonicznego lub e-mailowego złożenia zamówienia.
1.13. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwie wykonanie zamówienia, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
1.14. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez wykonawcę prac.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wbudowanie kruszywa na drogach i terenach gminnych poprzez jego równomierne wyprofilowanie, a następnie mechaniczne zagęszczenie (walcem drogowym) na wskazanym odcinku drogi lub terenu gminnego. Dokładne określenie miejsca pracy sprzętu zarówno przy robotach drogowych jak i ziemnych np. czyszczenie rowów będą wskazane przez zama-wiającego w zależności od potrzeb.
Szacunkowa ilość pracy sprzętu:
– Transport samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności min. 16 ton– około 140 kursów (transport materiałów będących w posiadaniu zamawiającego lub transport innych materiałów w tym ziemi)
– Koparka o pojemności łyżki min. 0,4 m3 – około 110 r-g (wykonywanie prac ziemnych drogowych jak i np. czyszczenie rowów)
– Równiarka o mocy min. 75 km – około 100 r-g
– Walec drogowy min. 3 tony masy własnej około 50 r-g
– Ładowarka o pojemności łyżki min 1,0 m3 – około 100 r-g
2.1. Zakres pracy sprzętu: Roboty ziemne, transport. Czas liczony jako praca: jest to czas załadunku, rozładunku i transportu materiałów, wykonywania wykopów, plantowania i niwelacji terenu.
2.2. Podane ilości pracy sprzętu są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych usług w zależności od bieżącego zapotrzebowania przy zachowaniu maksymalnego wynagrodzenia brutto wynikającego ze złożonej przez wykonawcę oferty.
2.3. Zamówienie dotyczące pracy sprzętu następować będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, po wcześniejszym e-mailowym zgłoszeniu wykonawcy przez zamawiającego – czas realizacji 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia.
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowi załącznik Nr.2 do SWZ.
Zamawiający informuje że minimalny zakres zamówienia wynosi 50 % szacunkowych wartości zamówienia opisanych w pkt. 1. oraz 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113140-8 - Kamień drogowy

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231670,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231670,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORTEX KRZYSZTOF BIERNAT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830340130

7.3.3) Ulica: Bohaterów Porytowego Wzgórza 40

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231670,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.