Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103915/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 5 zadań częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 5 zadań częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4abb1a03-b00a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037685/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Roboty interwencyjne na obiektach mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103915/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 495933,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – OD 1 ZgórskoRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99955,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – OD 3 PińczówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99868,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – OD 5 Nowa SłupiaRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 98370,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – OD 6 ĆmielówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99370,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – OD 7 TempoczówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 98370,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127981,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109962,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KN-SYSTEM Nyga Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572242799
7.3.3) Ulica: Bilcza, ul. Jodłowa 5
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109962,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112114,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109962,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KN-SYSTEM Nyga Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572242799
7.3.3) Ulica: Bilcza, ul. Jodłowa 5
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109962,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108522,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109408,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108522,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KN-SYSTEM Nyga Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572242799
7.3.3) Ulica: Bilcza, ul. Jodłowa 5
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108522,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109728,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KN-SYSTEM Nyga Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572242799
7.3.3) Ulica: Bilcza, ul. Jodłowa 5
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109808,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144866,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109808,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KN-SYSTEM Nyga Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572242799
7.3.3) Ulica: Bilcza, ul. Jodłowa 5
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109808,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.