eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WydminyBudowa targowiska gminnego w Wydminach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska gminnego w Wydminach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wydminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Rynek 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Wydminy

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874210083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wydminy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa targowiska gminnego w Wydminach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0508990-8a6b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031889/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa targowiska gminnego w Wydminach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053588/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KK.271.4.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2020869,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa targowiska gminnego w Wydminach.
Dokumentacja techniczna stanowi załącznik Nr 9, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowią Załącznik Nr 6. Przedmiary stanowią załącznik nr 5.
Zadanie współfinansowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętego PROW na lata 2014-2020.

1. Zakres prac obejmuje:

Budowę targowiska gminnego, stałego, całorocznego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr 177, 178, 179/3, obręb Wydminy. Dojazd od ulicy Giżyckiej w ramach projektu przebudowy ulicy. W skład planowanej inwestycji wchodzą: dwie wiaty handlowe (zadaszenia); stanowisko handlowe wydzielone i niezadaszone; parking; punkt czerpalny wody i dwustanowiskowa toaleta kontenerowa podłączona do gminnej sieci wodnej i kanalizacyjnej. Teren targowiska zaplanowano jako utwardzony i oświetlony. Odprowadzenie wód deszczowych i opadowych zaprojektowano jako powierzchniowe do projektowanych ogrodów deszczowych i niecek ziemnych. Rodzaje robót do wykonania zgodnie z dokumentacją:
1) Budowa wiaty nr 1:
- roboty ziemne,
- roboty fundamentowe,
- izolacje przeciwwilgociowe,
- słupy naziemne,
- konstrukcja z drewna klejonego i litego,
- więźba dachowa,
- pokrycie dachu,

2) Budowa wiaty nr 2:
- roboty ziemne,
- roboty fundamentowe,
- izolacje przeciwwilgociowe,
- słupy nadziemne,
- konstrukcja z drewna klejonego i litego,
- więźba dachowa,
- pokrycie dachu,

3) Fundament płytowy pod toalety:
- roboty ziemne,
- roboty fundamentowe,
- izolacje przeciwwilgociowe i cieplne,

4) Ława stoiskowa x 6 sztuk – przedmiar robót dotyczy wykonania 1 ławy stoiskowej. W ramach przetargu należy wykonać i zamontować 6 sztuk.

5) Utwardzenie i zagospodarowanie terenu:
- roboty ziemne,
- podbudowa,
- krawężniki i obrzeża,
- nawierzchnie,
- odwodnienia,
- wyposażenie placu: ławki parkowe – 2 sztuki, kosz na śmieci – 1 sztuka, tablica informacyjna – 1 sztuka, montaż obiektów kontenerowych – ustawienie kontenera z WC.

6) Prace elektryczne:
- oświetlenie, złącza,
- oświetlenie wiat,
- fotowoltaika,

7) Przyłącza wod.-kan.:
- ogrodzenie i znaki ostrzegawcze,
- roboty przygotowawcze, demontażowe i ziemne,
- roboty montażowe – PKS,
- roboty montażowe PW,
- roboty ziemne odtworzeniowe,
- roboty drogowe odtworzeniowe,

8) zagospodarowanie zieleni przy targowisku:
- ogród deszczowy nr 1,
- ogród deszczowy nr 2,
- ogród deszczowy nr 3,
- łąka kwietna,
- trawniki.


Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją techniczną określającą przedmiot zamówienia i stanowiącą podstawę do realizacji robót tj. dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną, zakresem robót i instrukcjami zarządzającego realizacją umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45213112-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych

45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych

45215500-2 - Toalety publiczne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3250525,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3250525,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3250525,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP "PALWOD" EXPORT-IMPORT Ryszard Pawlukanis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471003255

7.3.3) Ulica: Suwalska 16

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3250525,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.