eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszymaDostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Tuszyma w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży
i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Tuszyma w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuszyma

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Tuszyma

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuszyma 147

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyma

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-321

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tuszyma@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_tuszyma

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży
i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Tuszyma w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3318ccd-bb1a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045519/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Tuszyma w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123646/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118998,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z:
Zarządzeniem nr 39 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 17 lipca 2019 r. W sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według nowego wzoru.
Zarządzeniem nr 46 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 18 września 2019 r. W sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według nowego wzoru.
Zarządzeniem nr 4 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 23 stycznia 2020 r. Zmieniające zarządzenie nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2019 r. W sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według nowego wzoru oraz wprowadzające tekst jednolity tego zarządzenia.
Zarządzeniem nr 6 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 30 stycznia 2020 r. Zmieniające zarządzenie nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2019 r. W sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według nowego wzoru.
Zarządzeniem nr 10 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 17.02.2020 r. W sprawie nadzoru nad zachowaniem zgodności ze wzorcem mundurów leśnika według nowego wzoru.
Zarządzeniem nr 13 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 8.03.2021 r. W sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych.
Zarządzeniem nr 62 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 11.10.2021 r. Zmieniające zarządzenie nr 10 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17.02.2020 w sprawie nadzoru nad zachowaniem zgodności ze wzorcem mundurów leśnika według nowego wzoru.
Rozporządzeniem ministra klimatu i środowiska z dnia 22 grudnia 2021 r. Zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.
Zarządzeniem nr 7 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 20.01.2022 r. W sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych.
Zarządzeniem nr 9 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 25.01.2022 r. W sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według nowego wzoru.
Zarządzeniem nr 10 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 26.01.2022 r. W sprawie uchylenia zarządzenia w sprawie nadzoru nad zachowaniem zgodności ze wzorcem mundurów leśnika według nowego wzoru.
Zarządzeniem nr 17 dyrektora generalnego lasów państwowych z dnia 17.02.2022 r. W sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według nowego wzoru.
Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
Zarządzenie nr 16 DGLP z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19.12.2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.

Treść powołanych wyżej aktów prawnych oraz zarządzeń dostępna jest na stronie internetowej: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne

Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów ww. dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
Dokumentacja techniczno-technologiczna:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.Vl1v_isXuLV
Dokumentacja fotograficzna:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18300000-2 - Części garderoby

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

18800000-7 - Obuwie

4.5.5.) Wartość części: 64169,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. zamówienia- Odzież BHP i środki ochrony indywidualnej muszą być zgodne z:
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej;
- Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155);
- Protokołem dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r., zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014 r;
- wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami.
Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają normy:
- odzież ochronna -wymagania ogólne PN-EN 13688:2013-12;
- środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012;
- obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2014-08;
- środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe PN-EN ISO 20347:2012;
- odzież ochronna- ochrona przed deszczem EN 343:2003+A1:2007/AC:2009 (PN-EN 343+A1:2008/AC:2010)
- odzież ochronna- ochrona przed zimnem EN 342:2017 (PN-EN 342:2018-01);
- odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2018-02.

Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18300000-2 - Części garderoby

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

18800000-7 - Obuwie

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 54829,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83286,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85464,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83286,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWO SPORT Katarzyna Krukar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841573080

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 30

7.3.4) Miejscowość: Klimkówka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-480

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83286,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-11 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63330,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63330,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63330,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa H.Skrodzka-Bałata, P.Bałata sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706

7.3.3) Ulica: Mieszka I 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63330,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-11 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.