eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiUsługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i innych grup zbieranych selektywnie, w tym odpadów niebezpiecznych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i innych grup zbieranych selektywnie, w tym odpadów niebezpiecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIELSKU PODLASKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050584924

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kleszczelowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85/833-43-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-bielsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i innych grup zbieranych selektywnie, w tym odpadów niebezpiecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75cd2032-0581-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000135/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odbiór odpadów komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6e698b5b-f9c6-4960-a4a2-1af640771160

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6e698b5b-f9c6-4960-a4a2-1af640771160

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w rozdziale 13 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje na temat ochrony danych osobowych zostały zawarte w rozdziale 28 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje na temat ochrony danych osobowych zostały zawarte w rozdziale 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych i innych grup zbieranych selektywnie, w tym odpadów niebezpiecznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie:
-Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
-Cof - cena podana w ofercie
2. Godziny odbioru odpadów
7.00-10.00 - 40 pkt.
10.00-12.00 - 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny odbioru odpadów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada:
a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
b. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych potwierdzone aktualną decyzją wydaną przez właściwy organ na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
c. Potwierdzenie wpisu do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 Ustawy o odpadach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Załącznik nr 2 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Koncesje, uprawnienia, zezwolenia
a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
b. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych potwierdzone aktualną decyzją wydaną przez właściwy organ na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
c. Potwierdzenie wpisu do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 Ustawy o odpadach.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty
2. Załącznik nr 4 - Szczegółowe wymogi odbioru odpadów
3. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zatrudnianiu pracowników na podstawie umów o pracę
4. Pełnomocnictwo (jeżeli wymagane)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajduje się w rozdziale 12 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegają sobie prawo wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych
2) w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Precyzując przesłanki uprawniające do zmiany umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) zmiany terminu dostawy, o którym § 2 ust. 1 Umowy, wywołanej wystąpieniem siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy, o czas występowania siły wyższej; siła wyższa, o której mowa powyżej, to zdarzenie o charakterze zewnętrznym, przemożnym, będącym poza kontrolą Wykonawcy, niemożliwym do przewidzenia i uniknięcia przez Wykonawcę, biorąc pod uwagę profesjonalny charakter jego działalności, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, uniemożliwiające Wykonawcy terminowe wykonanie dostawy; za okoliczności siły wyższej Strony uznają m.in.: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, o ile miały one bezpośredni wpływ na terminowe wykonanie przez Wykonawcę dostawy Towarów; Wykonawca zobowiązany jest do
niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu czynnika siły wyższej, który może mieć wpływ na terminową dostawę Towarów, pod rygorem braku możliwości powołania się na czynnik siły wyższej w przyszłości; Wykonawca zobowiązany jest również do przedsięwzięcia
wszelkich środków mających na celu zabezpieczenie możliwości dostarczenia Towarów niezwłocznie po ustąpieniu czynnika siły wyższej;
2) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
3) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom lub zmiany podwykonawcy;
4) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
5) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi.
3. Zmiany treści umowy mogą być dokonywane jedynie pisemnie w formie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6e698b5b-f9c6-4960-a4a2-1af640771160

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.