Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00645527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00666350/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00014067/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku przy ul. Rudzkiej wraz ze zmianą projektu i pozwolenia na budowę w formule "zaprojektuj i wybuduj".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f1cfa3e-af4f-4821-94b3-8dbbad5090e71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku przy ul. Rudzkiej wraz ze zmianą projektu i pozwolenia na budowę w formule "zaprojektuj i wybuduj".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1cfa3e-af4f-4821-94b3-8dbbad5090e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Modernizacja budynku E na kampusie przy ul. Rudzkiej na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.85.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3387127,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku wybudowanego jako Laboratorium Nowoczesnych Technologii Przemysłowych Centrum Kształcenia Inżynierskiego Politechniki Śląskiej (dalej laboratorium) na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku przy
ul. Rudzkiej.
Zamawiający posiada projekt budowlany pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części obiektu budowlanego przy ul. Rudzkiej w Rybniku na potrzeby poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” opracowany przez Biuro Projektowe Juriku Architekci z Rybnika, ul. Wiejska 3 wraz z pozwoleniem na budowę - Decyzja
nr 97/6740/2023 z dnia 07.03.2023 r. (ww. decyzja zostanie udostępniona Wykonawcy po podpisaniu umowy.)
Dokumentacja będąca w posiadaniu Zamawiającego obejmuje:
Projekt architektoniczno-budowlany
Projekt zagospodarowania terenu
Projekt techniczny specjalność konstrukcyjno-budowlana
Projekt techniczny specjalność sanitarna
Projekt techniczny instalacje elektryczne wewnętrzne
Projekt techniczny specjalność instalacje elektryczne niskoprądowe
Projekt wykonawczy – specjalność architektoniczna zawierający m.in. aranżację wnętrz.
Ponadto w skład dokumentacji wchodzą przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych części projektu.
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie projektu zmian dla wyżej wymienionej dokumentacji, a przedstawionych i opisanych we wstępnej koncepcji zmian funkcjonalno-użytkowych stanowiących załącznik nr 1 do PFU (który jest załącznikiem do SWZ) oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), uzyskanie zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę lub w razie konieczności nowego pozwolenia na budowę oraz realizacja zamierzenia wraz z wyposażeniem w meble i sprzęt AGD.
Zakres zmian projektowych wynika z wyłączenia z powierzchni użytkowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej pomieszczeń, oznaczonych w załączniku nr 1 do PFU numerami: 0.35 i 0.36 oraz częściowo 0.34 i 0.01, włączając je do powierzchni użytkowej laboratorium.
W zakresie pomieszczeń laboratorium prace obejmują zaprojektowanie i wykonanie wejścia głównego, oddzielenie części laboratorium od części Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób trwały (niezależne strefy ZL), oraz dostosowanie wszystkich instalacji umożliwiających prawidłowe i niezależne funkcjonowanie obydwu części budynku. Wszelkie zmiany do dokumentacji opisane zostały w PFU.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i ostatecznym uzyskaniem zmiany pozwolenia na budowę lub nowego pozwolenia na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja wymaga uprzedniej akceptacji Zamawiającego, poprzedzonej uzyskaniem akceptacji Zamawiającego dla wstępnej koncepcji projektowej,
2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową obejmujących roboty rozbiórkowe wewnętrzne, wymianę posadzki w składnicy akt (archiwum), wykonanie elementów konstrukcyjnych, wykonanie ścianek działowych i zamurowań,
3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujących roboty wykończeniowe ścian wewnętrznych, posadzek, sufitów oraz całą stolarkę okienną i drzwiową, wiatrołap oraz automatyczne rozsuwane drzwi do poradni, nowe wejście do laboratorium,
4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujących remont dachu (m.in. pokrycie, wymiana rynien, rur spustowych), kompletny remont elewacji (m.in. naprawa, czyszczenie, malowanie, demontaż daszków, demontaż starych i montaż nowych rolet okiennych), rozebranie kostki brukowej przy wejściu głównym i wykonanie nowego utwardzenia,
5) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujących wykonanie instalacji sanitarnych tj. robót demontażowych, wykonanie instalacji C.O., wodociągowej, p.poż – hydrantowej, kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej, instalacji chłodniczej wentylacji,
6) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujących wykonanie instalacji elektrycznych tj. rozdział energii elektrycznej, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalację oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych, instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalację zasilania komputerów, instalację siłową, instalację przyzywową, korytka kablowe metalowe, instalację ochrony przeciwpożarowej, instalację odgromową, roboty demontażowe, przygotowawcze i pomiary,
7) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujących wykonanie instalacji niskoprądowych tj. instalacje teletechniczne (roboty przygotowawcze, wykonanie gniazd końcowych, montaż osprzętu i szafy SBG, wykonanie centrali telefonicznej), systemu telewizji dozorowanej (roboty przygotowawcze, montaż urządzeń do cyfrowego zapisu obrazu, montaż zewnętrznych i wewnętrznych kamer), wykonanie systemu sygnalizacji włamania i kontroli dostępu (roboty przygotowawcze, kompletny montaż urządzeń), połączenia światłowodowe (roboty przygotowawcze, montaż urządzeń),
8) wykonanie robót budowlano-montażowych i wyposażenia zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujące kompletne wyposażenie pomieszczeń sanitarnych, socjalnych, wyposażenia obiektu w meble biurowe i sprzęt AGD, gaśnice i piktogramy,
9) opracowanie dokumentacji powykonawczej, charakterystyki energetycznej budynku, przeprowadzenie procedur odbiorowych, uzyskanie pozytywnego zgłoszenia budowy w PINB oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4630950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12644400,00 PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji
- Kompleksowe usługi pralnicze dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zdania: Zadanie 1 - Ruch Chwałowice Zadanie 2 - Ruch Jankowice Zadanie 3 - Ruch Marcel Zadanie 4 - Ruch Rydułtowy
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Świadczenie usług w zakresie czynności salowej w SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
- Rozbudowa ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego
- Objęcie stałą kontrolą i bieżącym utrzymaniem wyznaczonych urządzeń odwadniających: 1)Stała kontrola i bieżące utrzymanie wyznaczonych urządzeń odwadniających; 2)Konserwacja rowów odwadniających.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- "Przebudowa amfiteatru w sali multimedialnej im. Danuty Szaflarskiej w budynku BWA SOKÓŁ" w Nowym Sączu
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.