eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówUsługi w zakresie ochrony fizycznej (dozoru) obiektów i mienia, monitoringu wizyjnego, monitoringu sygnałów alarmowych budynków w Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym w Chorzowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ochrony fizycznej (dozoru) obiektów i mienia, monitoringu wizyjnego, monitoringu sygnałów alarmowych budynków w Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym w Chorzowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika

1.3.) Oddział zamawiającego: Planetarium Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Planetarium 4

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@planetarium.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.planetarium.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie ochrony fizycznej (dozoru) obiektów i mienia, monitoringu wizyjnego, monitoringu sygnałów alarmowych budynków w Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym w Chorzowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d8b07db-842b-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033727/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053964/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PLS-SJ.253.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej (dozoru) obiektów i mienia, monitoringu wizyjnego, monitoringu sygnałów alarmowych budynków na rzecz Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym im. M. Kopernika w Chorzowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: ochronę budynku przy Alei Planetarium 4 w Chorzowie wraz z ogrodzonym budynkiem Stacji Klimatologicznej, budynkiem małego obserwatorium oraz wieży widokowej znajdujących się na kompleksie Planetarium.
a) W okresie obowiązywania umowy, dozór i ochrona będzie wykonywana przez trzy osoby, dwie w nocy od 18:00 do 6:00 a jedna w dzień od 6:00 do 18:00 w dni robocze i święta całodobowo.
b) Wykonywanie usługi będzie polegać na wypełnianiu przez Wykonawcę następujących obowiązków obejmujących:
c) dozorowanie i ochrona majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu, celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem, zalaniem oraz innymi szkodami,
d) zapobiegania aktom wandalizmu, powiadamiania Zamawiającego i Policji o takich próbach lub faktach zaistnienia,
e) systematyczny obchód budynku wewnątrz przez pracownika ochrony, który zobowiązany jest do kontroli zabezpieczeń, zamknięć wejść (bramy, drzwi) i okien.
f) stałą (telefoniczną lub radiową) łączność osoby dozorującej z Grupą Interwencyjną, a w przypadku zaistnienia niepożądanego zdarzenia reakcja (przyjazd) Grupy Interferencyjnej (po otrzymanym zgłoszeniu).
g) stały monitoring systemów DSO, SAP, CCTV, SSWiN i innych lokalnych systemów alarmowych oraz serwisowanie urządzeń ( trzy kamery)do obserwacji w Stacji klimatologicznej.
h) transport wartości pieniężnych – przewożenie wraz z konwojem wartości pieniężnych do 0,2 jednostki obliczeniowej do Banku ( do 10 km).
i) Zamawiający wymaga aby zatrudnieni przez Wykonawcę pracownicy skierowani do realizacji zamówienia posiadali kwalifikacje zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2021r. poz.1995 t.j.)
Transport i konwojowanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

98341140-8 - Usługi dozorowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571487,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738172,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595304,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia „PULS” Leszek i Katarzyna Pyka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452446625

7.3.3) Ulica: Ks. dr. Józefa Knosały 115

7.3.4) Miejscowość: Radzonków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595304,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.