eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kozielskiej 120



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kozielskiej 120

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323350410

1.5.8.) Numer faksu: 322310032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kozielskiej 120

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28cdbcc-d27e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Zarządu cmentarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089132/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:

Wykonanie prac w zakresie modernizacji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przyul. Kozielskiej 120 i dostosowaniu go do potrzeb zarządu cmentarzy komunalnych.Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:1. Wg rodzaju robót:- izolacja i docieplenie fundamentów;- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;- remont dachu;- instalacje: elektryczne, wod-kan, c.o., klimatyzacja, teleinformatyczna, alarm i monitoring;- zewnętrzny szyb windowy z dźwigiem osobowym na I pietro;- roboty ogólnobudowlane wewnątrz budynku;- zewnętrzny podjazd dla osób niepełnosprawnych.- budowa budynku gospodarczego;- prace związane z zagospodarowaniem terenu – brukowanie, zieleń urządzona.2. Wg zagospodarowania poszczególnych sekcji budynku:- Parter – organizacja punktu obsługi klienta, toalet i ekspozycji zakładu pogrzebowego.- I piętro – organizacja biura kierownika z zapleczem, szatni dla grupy pogrzebowej z węzłem sanitarnym, szatni kobiecej dla wieńcowni z węzłem sanitarnym, pokoju śniadań.- II piętro (poddasze) – zaplecze magazynowe dla biur i archiwa.- Piwnice – kotłownia (pompa ciepła), węzeł c.w.u., pow. magazynowe, magazyn kwiatów.- Organizacja wieńcowni w istniejącym budynku gospodarczym.- Budowa budynku gospodarczego (garaż) na sprzęt.- Utwardzenie, oświetlenie i monitoring terenu.- W pobliżu bramy organizacja stanowiska dla dyżurnego karawanu.- Miejsca parkingowe.Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego.

Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:1. Projekt budowlano - wykonawczy,2. Przedmiar robót,3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.

Rozwiązania równoważne:Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał w odniesieniu do niektórych urządzeń/wyrobów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty konkretnego Wykonawcy, w tym w szczególności podane zostały nazwa własna urządzenia, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne.

Wszelkie urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy mogą być tylko w sytuacjach, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - „lub równoważny”.

Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia/wyroby równoważne, muszą być co najmniej:

o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki,
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej,
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości,
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności itd.).

Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie/wyrób jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki:

wszystkie urządzenia/wyroby zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru,
na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż projektowane.

Istotne warunki zamówienia:

Wszystkie prace związane z dostawą i montażem dźwigu osobowego muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego.
Dostarczony i zamontowany dźwig osobowy ma być urządzeniem fabrycznie nowym, nie naruszającym praw osób trzecich oraz pozwalającym na samodzielną obsługę przez osoby niepełnosprawne.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień i pozwoleń z Urzędem Dozoru Technicznego w celu dopuszczenia dźwigu osobowego do użytkowania. Po stronie Wykonawcy jest dopuszczenie dźwigu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego.
Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodnie z instrukcją producenta.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
W trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca wykona bezpłatnie wszystkie niezbędne przeglądy i konserwacje dźwigu osobowego zgodnie z ustawą o dozorze technicznym. O terminie przeglądów/konserwacji Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Każdorazowo z przeglądu/konserwacji zostanie sporządzony protokół.
Koszty serwisowania urządzeń i instalacji oraz części zamiennych w okresie obowiązywania gwarancji ponosi Wykonawca.

W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:

Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym.

Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:

certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
protokoły z pomiarów i badań,
instrukcje DTR oraz dokumentację powykonawczą,
protokół z UDT,
wpis do dziennika budowy.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.**dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.UWAGA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

Wymagany termin gwarancji: min. 36 m-cy max. 60 m-cy licząc od dnia odbioru robót na wykonany przedmiot zamówienia, Wymagany termin rękojmi: min. 36 m-cy max. 60 m-cy licząc od dnia odbioru robót na wykonany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2149677,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2395000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2149677,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JS INVEST Jacek Sielańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691391403

7.3.3) Ulica: Chorzowska 44B

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2149677,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.