eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GietrzwałdModernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gietrzwałd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Gietrzwałd

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gietrzwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gietrzwald.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252f8539-cfa8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028263/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich

1.1.9 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sząbruk - ulica Dębowa, Sosnowa i Akacjowa do skrzyżowania z ulicą Kasztanową

1.1.10 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gronity - ul. Na Wzgórzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gietrzwałd, adres:
ul. Olsztyńska 2 11-036 Gietrzwałd, tel /89/ 524 19 00, fax: /89/ 650 03 24, adres e-mail: gmina@gietrzwald.pl,
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gietrzwałd jest Maciej Żołnowski, inspektor@cbi24.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.2.2023, Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy Pzp
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4597587,77 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
A. Część Nr 1:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 787m (odcinek główny), reszta (pętla) o szerokości ok 3,50 m i długość projektowa ok 85m, oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.
- odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR3
-odwodnienie powierzchniowe
-oznakowanie pionowe drogi
-uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
-wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 54/3, 56, 61/8

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.113.2022.ET6 z dnia 21.09.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory
„PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24
Część Nr 1 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.2.5.) Wartość części: 657398,45 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Gwarancja na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I
- przebudowę jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 504m oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.
- odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 15 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR2
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 284/86, 284/72
Etap II
- przebudowę jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 120 m oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.
- przebudowę jezdni na nawierzchnię z kostki betonowej na podbudowie z kruszyw szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 45 m oraz wykonanie poboczy. Poszerzenia na wyjeździe z ulicy Bursztynowej na ulicę Mikołaja Kopernika. Jezdnia w krawężnikach gr 15 cm betonowych na ławie z oporem
- odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z kostki betonowej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z kostki betonowej- 8 cm
• Warstwa podkładu cementowo-piaskowego - 5 cm
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki betonowej min. B15 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR2
-odwodnienie powierzchniowe
-oznakowanie pionowe drogi
-uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
-wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 284/89, 284/72, 284/22

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.6.2023.SA12 z dnia 31.01.2023
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24

Część Nr 2 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli
Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.2.5.) Wartość części: 492266,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Gwarancja na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja nawierzchni jezdni na dwóch odcinkach (ok 375 mb + ok 240 mb) poprzez:

- Odcinek długość projektowa ok 375 m podlega wymianie nawierzchni bitumicznej na nową bez zmiany parametrów technicznych drogi. W istniejącym śladzie jezdni należy zastosować frezowanie nawierzchni oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr min. 5 cm.
Wykonać zgodnie z zaświadczeniem Starosty Olsztyńskiego nr BI-II.6743.8.145.2022.AŻ7 z 15.11.2022 r.

- Odcinek długość projektowa ok 240 m podlega wymianie nawierzchni z płyt betonowych na:
• Podbudowa z kruszywa łamanego gr min 15 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
wraz z wykonaniem poboczy z kruszywa
Wykonać zgodnie z zaświadczeniem Starosty Olsztyńskiego nr BI-II.6743.8.146.2022.AH22 z 15.11.2022 r.

Część Nr 3 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.2.5.) Wartość części: 390536,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Gwarancja na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 331 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.
- wykonać zjazdy na skrzyżowaniach dróg minimum po 10 m w każdym z kierunków.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR3
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji w przypadku wystąpienia
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 71/3 obr. Naglady

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.5.2023.AS8 z dnia 30.01.2023
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24

Finansowanie: inwestycja jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.2.5.) Wartość części: 254886,32 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Gwarancja na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
(UWAGA: zmiana do projektu technicznego)
1 - odcinek o szerokości 5,5 m od zjazdu z ulicy Wiejskiej do skrzyżowania z ulicą Sportową , w ulicy Sportowej do skrzyżowania z ulicą Kameralną – długość projektowa ok 280 mb
2 - odcinek o szerokości 5,0 m od skrzyżowania z ulicą Sportową , w ulicy Sportowej do zjazdu do przedsiębiorstwa „Warbit” – długość projektowa ok 300 mb

- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. 5,0-5,5 m i długość projektowa ok 580 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.
- wykonać zjazdy na skrzyżowaniach dróg minimum po 10 m w każdym z kierunków.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 12 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR3
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji w przypadku wystąpienia
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 164/6 i 20/2 obr. Naglady, dz. nr 135 obr Gietrzwałd

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.4.2023.MP9 z dnia 25.01.2023
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24

Finansowanie: inwestycja jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.2.5.) Wartość części: 493623,57 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Gwarancja na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 490 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR2
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr
281405_2.0004.148
281405_2.0004.145
281405_2.0004.144
281405_2.0004.166/7
281405_2.0004.125
281405_2.0004.162
281405_2.0004.143
281405_2.0004.142
281405_2.0004.154

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.86.2022.AS8 z dnia 23.07.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11

Finansowanie: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg numer umowy o dofinansowanie 28/2023/A/97/88

4.2.5.) Wartość części: 629745,61 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Gwarancja na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- modernizacja jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowach z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 890 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa odsączająca z kruszywa z mieszanki niezwiązanej– gr. 20 cm.
• Warstwa podbudowy z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. 15 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR1
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr
281405_2.0017.178/14
281405_2.0017.178/16
281405_2.0017.177/48

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.96.2022.DT16 z dnia 26.08.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)
Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11

Część niekwalifikowalna:
- modernizacja jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowach z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 270 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa odsączająca z kruszywa z mieszanki niezwiązanej– gr. 20 cm.
• Warstwa podbudowy z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. 15 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR1
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr
281405_2.0017.179/10
281405_2.0017.177/48

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.95.2022.AŻ7 z dnia 26.08.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11

Finansowanie: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg numer umowy o dofinansowanie: 28/2023/A/95/87

4.2.5.) Wartość części: 1679130,43 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Gwarancja na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2 oraz
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
- Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Formularz ofertowy
2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
3. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wysokość wadium:
część Nr 1: 9.000,00 zł
część Nr 2: 5.000,00 zł
część Nr 3: 5.000,00 zł
część Nr 4: 3.000,00 zł
część Nr 5: 7.000,00 zł
część Nr 6: 9.000,00 zł
część Nr 7: 24.000,00 zł
Szczegóły określono w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;
2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
a) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;
3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
b) w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy;
c) wystąpienia niezależnych od stron okoliczności lub działania siły wyższej powodujących konieczność wprowadzenia zmian do realizowanego przedmiotu umowy,
d) terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy.
Szczegóły określono w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamawiającego https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.