eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Brzesko"Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem na potrzeby Gminy Nowe Brzesko"



Og³oszenie z dnia 2021-08-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
na potrzeby Gminy Nowe Brzesko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowe Brzesko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556228

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 44

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-120

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 385 21 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowe-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nowe-brzesko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
na potrzeby Gminy Nowe Brzesko”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59969799-0595-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00160103

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010430/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem na potrzeby Gminy Nowe Brzesko.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zp-nowebrzesko.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 3.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy online dzia³aj±cej pod adresem https://zp-nowebrzesko.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) W³±czona obs³uga JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 14.11. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119,
s. 1) zwanego dalej „RODO” i¿ :
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Gmina i Miasto Nowe Brzesko, reprezentowane przez Burmistrza. Z Administratorem mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem siedziby: ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko oraz pod adresem e-mail: sekretariat@nowe-brzesko.pl.
Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@iods.pl.
¬ród³o pozyskania danych
Dane osobowe pozyskali¶my bezpo¶rednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodz± od osoby, której te dane dotycz± s± one pozyskane od kontrahenta, oferenta.
Podstawa prawna i cele przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe pozyskane w ramach z³o¿onych ofert bêd± przetwarzane w celu:
- wy³onienia wykonawców na realizacjê zamówienia publicznego, a nastêpnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawid³owej realizacji postêpowania dotycz±cego zamówienia publicznego oraz wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze, wynikaj±cych z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Odbiorcy danych osobowych
1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
2. Pani/Pana dane mog± byæ ponadto przekazywane podmiotom przetwarzaj±cym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom us³ug IT i innym podmiotom przetwarzaj±cym dane w celu okre¶lonych przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzaj± dane wy³±cznie na podstawie umowy z Administratorem.
Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas jej trwania.
Informacje o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencji nie podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest niezbêdne dla celów okre¶lonych w pkt IV, a ich niepodanie bêdzie skutkowa³o niemo¿no¶ci± rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy.
Prawa osób, których dane dotycz±
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
2) prawo do sprostowania danych,
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- na zasadach i warunkach wynikaj±cych z RODO.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, ¿e Pana/Pani dane osobowe przetwarzane s± przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
Przekazywanie danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiR-III.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiaj±cego fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem. Koparka musi byæ kompletna, wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materia³owych, wykonawczych), wyposa¿ona we wszystkie p³yny eksploatacyjne oraz zatankowana do okre¶lonej przez producenta minimalnej ilo¶ci paliwa, technicznych oraz prawnych, spe³niaj±ca poni¿sze wymagania – przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty z wyposa¿eniem wy¿szym (lepszym) ni¿ opisane. Koparka musi byæ przystosowana do poruszania siê po drogach publicznych.
1 Wymogi techniczne dotycz±ce zamawianego produktu:
1.1 Silnik – minimum 4 cylindry, wysokoprê¿ny, moc maksymalna co najmniej 85,0 kW, norma emisji spalin nie ni¿sza ni¿ STAGE IV, automatyczny system redukcji obrotów silnika
1.2 Napêd Kó³ – Osobna pompa jazdy, automatyczna blokada osi wahad³owej, bieg „pe³zaj±cy” oraz drogowy.
1.3 Uk³ad kierowniczy – ze wspomaganiem, regulowana kolumna kierownicy
1.4 Uk³ad hamulcowy – dwa niezale¿ne obwody
1.5 Uk³ad hydrauliczny – mo¿liwo¶æ instalacji ³y¿ki skarpowej, dodatkowa hydraulika doprowadzona do ramienia z zaworami wysokiego ci¶nienia, minimum 4 instalacje hydrauliczne na ramieniu, zawory podtrzymania obci±¿enia na si³owniku podnoszenia, alarm przeci±¿enia + zabezpieczenie przy zerwaniu przewodu (zgodnie z przepisem EN 474-5).
1.6 Podwozie – lemiesz przedni szeroko¶æ min. 2300 mm wysoko¶æ min. 500 mm, ko³a podwójne (przód, ty³).
1.7 Kabina – pneumatyczny fotel operatora, kamera cofania, klimatyzacja, reflektory robocze LED minimum 4 szt., apteczka, ga¶nica, trójk±t ostrzegawczy
1.8 Pozosta³e elementy – dwuczê¶ciowy wysiêgnik, maksymalny zasiêg kopania minimum 7500 mm, maksymalna g³êboko¶æ kopania minimum 4000 mm, ³y¿ka koparkowa z zêbami (szer. min. 600 mm), ³y¿ka skarpowa (szer. min. 1500 mm), g³owica skrêtna z szybkoz³±czem hydraulicznym, waga operacyjna – nie mniej ni¿ 10 ton, system monitorowania pracy koparki.
2 Dodatkowe wymogi:
2.1 Wymagana dokumentacja DTR z instrukcj± w jêzyku polskim.
2.2 Gwarancja nie mniej ni¿ 24 miesi±ce.
2.3 Termin dostawy do siedziby zamawiaj±cego nie d³u¿ej ni¿ 21 dni od daty podpisania umowy.
2.4 Wykonawca zapewni bezp³atne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualn± regulacjê po uruchomieniu oraz nieodp³atnie przeprowadzi szkolenie dla operatora w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obs³ugi koparki.
2.5 Serwis stacjonarny w promieniu nie wiêkszym ni¿ 150 km od siedziby zamawiaj±cego.

W opisie przedmiotu zamówienia okre¶lono minimalne wymagania co oznacza,
¿e wykonawca mo¿e zaoferowaæ sprzêt równowa¿ny, zgodny z wymaganiami minimalnymi o parametrach i funkcjonalno¶ci nie gorszej ni¿ okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2) Okres gwarancji i rêkojmi
Liczba punktów = (ORbad/4) * 100 *waga
Gdzie:
- ORbad – 0 – 4 punktów przyznane badanej ofercie
Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi to 24 miesiêcy. Wykonawca otrzyma dodatkowy punkt za ka¿dy okres d³u¿szy o kwarta³ jednak nie wiêcej ni¿ 4 kwarta³y. Nie bêdzie punktowany d³u¿szy okres rêkojmi i gwarancji ni¿ 36 miesi±ce.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za ka¿dy kwarta³ ponad 24 miesiêcy 1 punkt (maks. 4 kwarta³y)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w SWZ.
1. zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej i finansowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej i zawodowej -
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wskazanie przez Wykonawcê, ¿e:
1) Wykona³:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty 1 dostawê fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
o warto¶ci co najmniej 400.000,00 z³ brutto (z przedstawionych dokumentów musi wynikaæ, ¿e dostawa taka by³a wykonana) - oraz za³±czy dowody, okre¶laj±cych, czy dostawa ta zosta³a wykonana nale¿ycie w szczególno¶ci czy zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dostaw
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca dostawy oraz podmiotów, na rzecz których dostawa zosta³a wykonana, oraz do³±czy dowody okre¶laj±ce czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy dostaw,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. wype³niony formularz - OFERTA - za³±cznik Nr 1
2. Zestawienie minimalnych wymogów technicznych - za³±cznik Nr 7
3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
(je¶li dotyczy)


Wykonawca wskazuje parametry techniczne zgodnie z za³±cznikiem Nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian do umowy w tym przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, które nie wynikaj± z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakoñczenia realizacji mo¿e nast±piæ tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiaj±cego.

Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wykopalisk i prac archeologicznych, prac geologicznych lub innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca;
2) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonywania robót;
3) si³y wy¿szej, (za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie
w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar, pandemiê i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia);
4) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanej osobie powierzonych czynno¶ci pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie;
5) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które okre¶lone s± w z³o¿onej ofercie;
6) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê pomimo, ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców;
7) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych, je¿eli w wyniku tych zmian konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
8) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci gdy jest spowodowana:
a) wyst±pieniem wyj±tkowo nie sprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót;
b) nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
c) zmian± umowy okre¶lon± w art. 455 pzp (po spe³nieniu przes³anek) a wp³ywaj±cych na termin wykonania robót;
d) w przypadku gdy przed³u¿eniu uleg³y procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnieñ, postanowieñ i decyzji administracyjnych nie wynikaj±ce z winy Wykonawcy (przed³o¿one dokumenty uzasadniaj±ce powy¿sze musz± jednoznacznie wskazywaæ brak winny Wykonawcy);
e) innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy.

Pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, termin mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas trwania w/w okoliczno¶ci.

Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

9) Wprowadzenie uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
10) Ka¿dorazowo wniosek o zmianê umowy sk³adany przez Wykonawcê/Zamawiaj±cego musi wp³yn±æ do Zamawiaj±cego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 5 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
11) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug;
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-03 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adaj±c ofertê w postaci elektronicznej – Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://zp-nowebrzesko.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.