Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00681199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00011472/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00032709/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
- 2025/BZP 00075193/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu parkingowego do obsługi parkingu przy budynku Urzędu Dzielnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/189645/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu parkingowego do obsługi parkingu przy budynku Urzędu Dzielnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0a680de-a7d1-479c-b30e-0aa82c2871b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa i montaż systemu parkingowego do obsługi parkingu przy budynku Urzędu Dzielnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 107/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na parkingu przed budynkiem Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st Warszawy systemu parkingowego
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy systemu parkingowego:
1. Dostawa i montaż elementów wymienionych w punkcie 1.3, na przygotowanych instalacjach elektrycznych i teletechnicznych,
2. Integracja z systemem bramy garażu podziemnego,
3. Wdrożenie systemu informatycznego umożliwiającego zarządzanie parkingiem,
4. Demontaż istniejących szlabanów i ich utylizacja.
Dla zmniejszenia kosztów czynności serwisowych, bieżącej obsługi systemu oraz wyeliminowania jakichkolwiek konfliktów sprzętowych, Zamawiający zaleca aby wszystkie urządzania wykonawcze [szlabany, terminale] wchodzące w skład systemu parkingowego były wyprodukowane przez jednego producenta.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania nie dopuszcza się elementów konstrukcyjnych ze szkła w terminalach i kasie automatycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami- załącznik nr 3 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy;
b) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278498 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269640,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Car Flow System Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223212374
7.3.3) Ulica: Wirażowa 119
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-145
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269640,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- ZZP.260.1.16.2025 - Wykonanie modernizacji sprawdzarek biletowych przy kołowrotach na stadionie Motor Lublin Arena
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
- Dostawa i montaż szlabanu oraz identyfikacji LPR na drodze prowadzącej na parking zewnętrzny
więcej: Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.