Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00023081/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00037124/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Proszewska, Mokobody, Niwiski, Zaliwie- Szpinki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOKOBODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Mokobody
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6411315
1.5.8.) Numer faksu: 25 6411315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f67d5561-2f50-42d2-bf63-106f309fe0061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Proszewska, Mokobody, Niwiski, Zaliwie- Szpinki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67d5561-2f50-42d2-bf63-106f309fe006
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003499/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Proszewska,Mokobody,Niwiski,Zaliwie-Szpinki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wólka Proszewska, Mokobody - ul. Młynarska, ul. Ks. Brzóski, ul. Zielona, ul. Akacjowa; Niwiski - ul. Ogrodowa, ul. Klonowa, ul. Siedlecka oraz Zaliwie-Szpinki, odprowadzającej ścieki do oczyszczalni ścieków w Mokobodach wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w/w sieci kanalizacyjnej.
Zadanie współfinansowane z Programu Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027.
W zakresie budowy sieci kanalizacyjnej planowana inwestycja obejmie budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej DN 200 o długości ok. 3049,5 m i DN 160 o długości ok. 402,6 m, wykonanie ok. 41 studzienek rewizyjnych, 100 studzienek systemowych, rurociągu tłocznego DN 90 o długości ok. 874,79 m i rurociągu tłocznego DN50 401,2 m oraz czterech kompletnych przepompowni ścieków, które będą odbierać ścieki z wewnętrznej sieci kanalizacyjnej i transportować je do kanalizacji wiejskiej, przewierty i przeciski o długości ok. 69 m. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ na którą składają się: projekty budowlane (9 szt.), STWiORB ( 9 szt.) oraz przedmiary robót (9 szt.).
Zamawiający wymaga, aby wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia objęte były co najmniej 5-letnim okresem gwarancji, liczonym od dnia bezusterkowego odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru (zwiększenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2693700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5377689,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2693700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMBAU Sp. z.o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane IMBAU Andrzej Ługowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8212682161 REGON 523864796
7.3.4) Miejscowość: Pruszynek 49 D
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2693700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu
- Przebudowa drogi gminnej ul. Głównej i ul. Sarniej w Podkowie Leśnej - etap I ul. Główna
- Budowa dwóch zatok autobusowych na drodze powiatowej - ul. Szydło, przy granicy z Gmina Kraków, w miejscowości Modlnica.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchynia gmina Kraśnik
- Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Gaj, gmina Mogilany - etap III- Przykanaliki
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.