Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171681/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00263876/01 - Wynik z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach systemu ITS w Bielsku-Białej, dostarczonych i uruchomionych w ramach Etapu I budowy systemu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach systemu ITS w Bielsku-Białej, dostarczonych i uruchomionych w ramach Etapu I budowy systemu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fe322cd-ceeb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043971/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Utrzymanie systemu ITS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fe322cd-ceeb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, możliwa jest także z wykorzystaniem poczty elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego: przetargi@mzd.bielsko.pl).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (1.) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz w informacjach zamieszczonych w zakładce „Centrum Pomocy”. (2.) Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta, ani logowania do Platformy e-Zamówienia. (3.) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
(4.) Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
(5.) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu
w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
(6.) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania
po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
(7.) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”) – jedynie jeden plik. W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub inne pliki składane wraz z ofertą.
W przypadku, gdy formularz oferty opatrzony jest podpisem generującym oddzielny plik podpisu („xades”), plik podpisu należy przekazać poprzez dodanie go do pola „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
(8.) Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e - Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.
(9.) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
(10.) Komunikacja w postępowaniu – inna niż składanie ofert - odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej.
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwanej „SWZ”), przekazywanie wezwań
i zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi na przesłane wezwania. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
(11.) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla Wykonawców oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla Wykonawców oraz w Formularzu oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/IZ/12/U
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających
w ramach systemu ITS w Bielsku-Białej, dostarczonych i uruchomionych w ramach Etapu I budowy systemu, w 2018 roku, zainstalowanych w ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych Miasta
Bielsko-Biała i będących w zarządzaniu Zamawiającego.
Określenie przedmiotu zamówienia oraz zakresu zamówienia:
Usługa objęta przedmiotem zamówienia świadczona będzie w dwóch zakresach:
A. Utrzymanie w stałej sprawności części programowej, serwerowej oraz backup-u Systemu ITS.
W zakres usługi wchodzą wszystkie czynności związane z utrzymaniem
w sprawności działania Systemu ITS w zakresie poprawnego funkcjonowania urządzeń serwerowych
(wraz z zintegrowanymi przełącznikami i środowiskiem wirtualizacyjnym), macierzy dyskowych, systemu backup, aplikacji systemowych, programów kontrolnych do nadzorowania pracy systemu, obszarowego systemu sterowania ruchem oraz optymalizacji w stopniu umożliwiającym zamawiającemu jego prawidłowe działanie.
B. Wymiana, naprawa urządzeń wraz z potrzebnym sprzętem oraz materiałami
Usługa wymiany/naprawy urządzeń terenowych oraz urządzeń sieciowych centrum zarządzania będzie każdorazowo realizowana wyłącznie na indywidualne zlecenie Zamawiającego, który określi rodzaj wymiany/naprawy przewidzianej w poszczególnych pozycjach Tabeli Elementów Rozliczeniowych - usługi część B.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV - V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50334400-9 - Usługi w zakresie konserwacji systemu komunikacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług o wartości do 10% wartości zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Usługi, analogicznie jak w przypadku zamówienia podstawowego mogą być realizowane w dwóch zakresach: (i) Utrzymanie w stałej sprawności części programowej, serwerowej oraz backup-u Systemu ITS; (ii) Wymiana, naprawa urządzeń wraz
z potrzebnym sprzętem oraz materiałami.
Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone w trybie z wolnej ręki negocjacje z wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie potencjału kadrowego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji serwisowych na zgłoszenie/zlecenie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, tj. w zakresie:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).
UWAGA:
1. w przypadku, gdy ww. wartości zostały ustalone w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy
ją wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP;
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej spełniają łącznie.
2) wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (umowy),
o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda, z których każda polegała na utrzymaniu w stałej sprawności (ciągłej pracy) systemu ITS (Inteligentnego Systemu Transportowego), opartego o aplikację nadrzędną integrującą co najmniej 50 urządzeń działających w ramach systemu ITS, zainstalowanych
w granicach administracyjnych miasta. Każde z zamówień powinno trwać przez nieprzerwany okres
min. 5 miesięcy.
UWAGI:
1. pod pojęciem „system ITS” należy rozumieć system wykorzystujący technologie informacyjne
i komunikacyjne w obszarze transportu drogowego, obejmujący infrastrukturę, pojazdy i jego użytkowników, a także zarządzanie, sterowanie i monitorowanie ruchu oraz informowanie podróżnych;
2. za jedno urządzenie, działające w ramach systemu ITS, uważa się sterownik sygnalizacji świetlnej, kamerę monitoringu wizyjnego lub tablicę informacji pasażerskiej.
3) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, iż w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, o kwalifikacjach
i doświadczeniu zawodowym niezbędnym do wykonania zamówienia, nie mniejszych niż:
1. Elektromonter
• minimalna liczba osób:
a. minimum 1 (jedna) osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne D,
b. minimum 1 (jedna) osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne E,
c. dopuszcza się posiadanie przez jedną osobę ważnego świadectwa kwalifikacyjnego D i E.
• minimalne kwalifikacje zawodowe:
Uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub równoważne uprawnienia, które w aktualnym stanie prawnym uprawniają do wykonywania tych samych czynności, tj.:
Ważne świadectwo kwalifikacyjne D do wykonywania pracy na stanowisku dozoru oraz - ważne świadectwo kwalifikacyjne E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji, dla urządzeń, instalacji i sieci, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Klimatu
i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022
poz. 1392), w Grupie 1 – minimum: poz. 2 – urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
2. Specjalista systemu ITS:
• minimalna liczba osób:
a. minimum 1 (jedna) osoba
• minimalne kwalifikacje zawodowe:
a. posiadająca doświadczenie przy obsłudze oprogramowania klienckiego i serwerowego systemu ITS/SCATS, zdobyte podczas realizacji co najmniej jednej usługi obejmującej utrzymanie systemu sterowania ruchem;
b. posiadającą certyfikat producenta systemu SCATS (wydany nie wcześniej niż przed 2014 r.
– dopuszczalna aktualizacja od 2014 r.), świadczący o posiadanej wiedzy i doświadczeniu
w zakresie programowania, konfiguracji i obsługi tego systemu;
c. posiadającą doświadczenie w zakresie sporządzania części programowej sterowników sygnalizacji świetlnych w tym doświadczenie w zakresie optymalizacji części programowej sterowania ruchem AsterIT lub AsterIT/S, zdobyte podczas realizacji co najmniej jednej usługi obejmującej utrzymanie systemu sterowania ruchem;
d. posiadającą aktualne certyfikaty producenta sterowników AsterIT lub AsterIT/S, świadczące
o posiadanej wiedzy i doświadczeniu w zakresie programowania, uruchomienia i napraw tych sterowników.
3. osoba do weryfikacji i zmian części programowej:
• minimalna liczba osób:
a. minimum 2 (dwie) osoby
• minimalne kwalifikacje zawodowe:
a. posiadające doświadczenie w zakresie sporządzania części programowej sterowników sygnalizacji świetlnych w tym doświadczenie w zakresie optymalizacji części programowej sterowania ruchem AsterIT lub AsterIT/S, zdobyte podczas realizacji co najmniej jednej usługi obejmującej utrzymanie systemu sterowania ruchem.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji, z zastrzeżeniem pkt. 1 lit. c).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. (na wezwanie Zamawiającego): Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
2. (na wezwanie Zamawiającego): wykaz zamówień (Doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego
w pkt 5.4.2).
Zaleca się, aby dla sporządzenia ww. oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II SWZ.
3. (wraz z ofertą): Wykaz osób (Potencjał kadrowy), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SWZ.
Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny oferty w kryterium „Doświadczenie potencjału kadrowego
oraz w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5.4.3).
Pozostałe wymagane dokumenty określono w Instrukcji dla Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).Szczegółowe wymagania dotyczące wadium wskazano w pkt 21 Instrukcji dla Wykonawców.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w pkt. 7 Rozdział I SWZ Instrukcja dla Wykonawców, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.4.) powyżej, Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 4 poniżej.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty
te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.6.) i 5.7.) ppkt 1 i 2 powyżej. Wymagane oświadczenia i dokumenty winny zostać złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Zaleca się, aby dla sporządzenia tego oświadczenia Wykonawcy posłużyli się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 6 do Rozdziału II SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności,z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Zmiana umowy może nastąpić:
a) w przypadkach opisanych w umowie;
b) co do nieistotnych postanowień umowy;
c) w przypadkach opisanych w ustawie;
d) co do istotnych postanowień Umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika
z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy [szczegółowy zakres tych zmian opisano we Wzorze umowy (Rozdział V SWZ)].
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-20 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Identyfikator (ID) postępowania został wskazany w pkt. 1 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W nawiązaniu do pkt. 4.2.10), Zamawiający wskazuje, iż wymaga, aby zamówienie było wykonywane w okresieod dnia 01.08.2023 r. do dnia 31.03.2024 r., z zastrzeżeniem pkt 2;
2. Zamawiający zakłada, że zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia nastąpi do dnia 01.08.2023 r.
W przypadku przedłużenia się procedury niniejszego postępowania, w szczególności wskutek skorzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, rozpoczęcie wykonywania zamówienia nastąpi od dnia faktycznego zawarcia umowy.
3. W nawiązaniu do pkt. 8.1.), Zamawiający wskazuje, iż oferty należy składać zgodnie z zasadami określonymi
w SWZ nie później niż do 20.04.2023 r., do godziny 10:30:00.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
- Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla placówek Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (3 części).
- 20/25 - Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
- Zakup licencji na usługę wsparcia dla Fudo na 3 lata
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.