eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockUsługa centralnego wydruku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa centralnego wydruku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146378640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 44

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kalinowska@pcz-otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f9f2f70-5a54-4ce8-97be-e5d84a0e9a33

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa centralnego wydruku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9f2f70-5a54-4ce8-97be-e5d84a0e9a33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/PN/2025/BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa centralnego wydruku w Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku.
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego opisany w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz:
1) załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
2) załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia,
3) Załącznik nr 2A – Formularz asortymentowo – cenowy
4) załącznik nr 3 – projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, postępowanie unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski lub oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne
Do terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty:
1. LM IT Technology Sp. z o.o., ul. Złocista 18, 20-388 Abramowice Prywatne
Komisja przetargowa stwierdziła, że załączony formularz asortymentowo-cenowy odbiegał od wzoru udostępnionego przez Zamawiającego, co skutkuje niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia.
Nieprawidłowości:
• inny format prezentacji cen jednostkowych i wartości zamówienia,
• zmiana struktury tabeli uniemożliwiająca porównanie ofert.
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Black Print Łucja Mazur, ul. Złocista 18, 20-388 Abramowice Prywatne
W formularzu asortymentowo-cenowym, w pozycjach dotyczących trzech typów drukarek, wskazano kwoty 0,00 zł w kolumnach: cena jednostkowa netto, wartość netto oraz wartość brutto.
Oferta została odrzucona z uwagi na niezgodność treści z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.