Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132330/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU
I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW
DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006214618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15/8412334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnisko@ops-nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jo.nisko.bip.gmina.pl/index.php?id=10221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIUI DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW
DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2304023f-f113-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SFK.271.3.2021.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa wyżywienia dziennego dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku w formie cateringu na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa VII - IX RPO WP 2014 - 2020 realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku w ramach osi priorytetowej VIII Integracja społeczna, Nazwa działania - 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.
Usługa cateringowa wraz z dostawą obejmuje 30 uczestników DDP.
Miejsce wykonania usługi:
Dzienny Dom Pomocy dla seniorów w Nisku, ul. Fryderyka Chopina 31
Zamawiający oczekuje elastyczności w dowozie gotowych posiłków
Przewidywana (szacunkowa) ilość obiadów w okresie objętym umową, to ok. 15 810 posiłków. Ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku z frekwencją uczestników placówki. Ilość może również ulec zmianie np. w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Dziennego Domu Pomocy w Nisku lub w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją pandemiczną. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby odbiorców świadczeń ani liczby posiłków. Nie osiągnięcie przez Wykonawcę maksymalnej liczby posiłków nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r.
Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji usług cateringowych w związku
z przesunięciem rozpoczęcia działalności Dziennego Domy Pomocy dla seniorów w Nisku lub w związku z sytuacją niezależną od Zamawiającego, np. w związku z obostrzeniami wynikającymi z pandemii. Jeżeli w dniu podpisania umowy będzie obowiązywał na terenie Polski stan epidemii lub stan zagrożenia epidemicznego z powodu COVID-19 i w związku z tym wykonanie zamówienia będzie niemożliwe, termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się na niezwłocznie po zniesieniu stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego z powodu COVID –19 w Polsce
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada jest nieusuwalna i może mieć wpływ na wynik postępowania, bowiem realnie ogranicza grono potencjalnych Wykonawców oraz narusza zasadę uczciwej konkurencyjności.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267189,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275884,50 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wędlin do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w 2025 roku.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.