Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00109579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 000543F w miejscowości Klenica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJADŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sulechowska 35
1.5.2.) Miejscowość: Bojadła
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-130
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 3523332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bojadla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojadla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.bojadla.pl/11/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 000543F w miejscowości Klenica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab43975f-b411-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013227/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 000543F w miejscowości Klenica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa Inwestująca w obszary Wiejskie na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109579/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 538251,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowie drogi gminnej nr 000543F w miejscowości Klenica, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, szczegółowo określone w:
1) programie funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr 4 SWZ) wraz z załącznikami,
2) wzorze umowy (załącznik nr 3).
Zamawiajacy posiada aktualne uzgodnienia planowanej inwestycji z:
- PKP S.A.
- Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie,
- Zarzadem Dróg Wojewódzkich Zielona Góra,
- Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze.
Zamawiajacy posiada zawarte umowy wyrażające zgodę na realizację planowanej unwestycji oraz dysponowanie nieruchoimością na cele budowlane w rozumieniu prawa budowlanego:
- PKP S.A.
- Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie.
Program funkcjonalno-użytkowy określa wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej, a także wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy infrastruktury drogowej.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę lub, jeżeli nie ma takiej potrzeby, to zgłoszenia wykonania robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać (także uaktualnić lub zweryfikować w zależności od potrzeb) wszelkie decyzje administracyjne i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
Podane rozwiązania konstrukcyjne należy traktować jako minimalne propozycje, które nie ograniczają możliwości innych rozwiązań po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
Teren objęty inwestycją, położony jest w południowo-zachodniej części miejscowości Klenica, w woj. lubuskim. Zakres opracowania obejmuje drogę gminną nr 000543F - łączna długość ok. 448m, powierzchnia w zakresie opracowania obejmuje ok. 0,30ha), zgodnie z zakresem zaznaczonym w zał. nr 1
i 2 Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Inwestycja będzie prowadzona na terenie działek nr: 992/7, 995/4, 995/5, 995/6, 995/7, 995, 993/3, 929/1, obręb 0004 Klenica, gmina 080902_2 Bojadła.
Zakres planowaniej przebudowy drogi gminnej obejmuje:
a.rozebranie istniejących nawierzchni dróg,
b. rozebranie istniejącego pobocza oraz terenów zielonych,
c. rozebranie elementów muru kwietnika,
d. regulacja pionowa studni,
e. humusowanie wraz z obsianiem trawą,
f. ustawienie krawężników betonowych,
g. wykonanie nowej nawierzchni drogi wraz z utwardzeniem terenu,
h. uporządkowanie terenu inwestycji,
i. wykonanie oznakowania docelowego.
Zestawienie powierzchni przebudowywanego terenu:
Parametr Wartość [m2]
- powierzchnia drogi 1 846
- powierzchnia poboczy 634
- powierzchnia utwardzenia 156
ŁĄCZNIE: 2 636
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659421,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659421,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659421,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HARMONY HOME KRZYSZTOF TARNOWSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HARMONY HOME KRZYSZTOF TARNOWSKI SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730893096
7.3.3) Ulica: NOWY ŚWIAT 12B
7.3.4) Miejscowość: NOWY ŚWIAT
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HARMONY HOME KRZYSZTOF TARNOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
HARMONY HOME KRZYSZTOF TARNOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659421,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
INNE PRZETARGI BOJADŁA
więcej: przetargi BOJADŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.