Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101582/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1865P Kaźmierz – Mrowino z drogą gminną nr 243520P oraz drogą wewnętrzną w Kaźmierzu na skrzyżowanie typu rondo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaźmierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szamotulska 20
1.5.2.) Miejscowość: Kaźmierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-530
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowakm@kazmierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazmierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kazmierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1865P Kaźmierz – Mrowino z drogą gminną nr 243520P oraz drogą wewnętrzną w Kaźmierzu na skrzyżowanie typu rondo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca6f85c-af30-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039581/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1865P Kaźmierz-Mrowino z drogą gminną nr 243520P oraz drogą wewnętrzną w Kaźmierzu na skrzyżowanie typu rondo.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NI.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1505877,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1865P Kaźmierz – Mrowino z drogą gminną nr 243520P oraz drogą wewnętrzną w Kaźmierzu na skrzyżowanie typu rondo. Długość przebudowanych dróg z betonu asfaltowego 359 m
Średnica wyspy środkowej ronda 10,0 m, średnica zewnętrzna 24,5 m
Drogi pieszo – rowerowe z betonu asfaltowego, chodniki z kostki brukowej, kanał technologiczny, zieleń na tarczy ronda, zjazdy, przebudowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej, oświetlenie uliczne, usunięcie kolizji sieci NN i teletechnicznych
Cele: uspokojenie ruch na drodze powiatowej, poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu ulic Konopnickiej, Jana Pawła II, Reja i Dolnej, które są głównymi drogami dojazdowymi do szkoły podstawowej w Kaźmierzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót oraz przedmiarach robót.
Ponadto celem zadania jest wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z przedstawioną dokumentacją. W projekcie (OPZ) przedstawiono rozwiązanie sytuacyjne projektowanej przebudowy drogi, zjazdów na posesje, chodników, terenów zielonych, rowów przydrożnych.
Zamawiający przewiduje jedną płatność po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia na podstawie przedłożonej przez wykonawcę faktury VAT. Zamawiający ustala wynagrodzenie ryczałtowe.
Zgodnie z wymogiem udzielonej przez BGK - Wstępnej promesy dofinansowania inwestycji, strony umowy są obowiązane do poddania ewentualnych sporów o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
Umowa z Wykonawcą inwestycji przewidywać będzie zapewnienie finansowania przez Wykonawcę inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Beneficjenta
Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz innych przepisów – rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie.
UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021. poz. 779, z późn. zm.) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398085,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2796375,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398085,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-100-58-79
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 18G,
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Graeb Przedsiębiorstwo Drogowe -Graeb Grzegorz
jakie przetargi wygrała firma
Graeb Przedsiębiorstwo Drogowe -Graeb Grzegorz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398085,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Budowa drogi łączącej ul. Kawową z ul. Pukowca wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetleniem oraz kanałem technologicznym
- "Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu zadania pt. Remont drogi wojewódzkiej nr 789 na odcinku Sośnica -Gniazdów - umowa o dofinansowanie nr 7011200-219.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.