Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00137948/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu „door to door” skierowanych do uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS +”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7adadd67-54af-4d51-9d82-775fb94e115f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu „door to door” skierowanych do uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS +”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7adadd67-54af-4d51-9d82-775fb94e115f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Polityka Senioralna EFS +” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63329,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej „door-to-door” skierowanej do seniorów powyżej 65 r.ż., będących mieszkańcami Gminy Wólka w ramach realizacji projektu „Polityka Senioralna EFS +” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Usługi będą realizowane w wymiarze 9 736,875 km od daty zawarcia umowy do 31.12.2025 r. lub wyczerpania ilości kilometrów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do dnia 20 marca 2025 r. do godz. 12:00, nie została złożona żadna oferta.INNE PRZETARGI JAKUBOWICE MUROWANE
- Budowa dróg w miejscowości Długie, Turka i Biskupie Kolonia o łącznej długości 583m.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WÓLKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: przetargi JAKUBOWICE MUROWANE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Zielony Parasol"
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Świadczenie usług odbioru, transportu i przechowywania zwłok oraz wykonywania sekcji zwłok pacjentów zmarłych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- Zapewnienie transportu dla osób z niepełnosprawnością na uczelnię oraz z uczelni (door to door) dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.