Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468546/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00471604/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7402a733-70ac-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039974/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Budowa dróg Polski Ład – nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468546/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z kanalizacją deszczową w ul. Miodowej i części ul. Tęczowej w Oleśnicy”.Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie zakresu czynności inspektora nadzoru (zgodnie z ustawą – Prawo budowlane) a w szczególności:
1. Zapoznanie się z dokumentacją projektową.
2. Sprawdzanie zgodności dokumentacji z warunkami technicznymi projektowania.
3. Udział w komisji przekazania placu budowy.
4. Minimum 2 razy w tygodniu pobyt na budowie potwierdzony w dzienniku budowy, w okresie wykonywanych robót w terenie przez Wykonawcę.
5. Kontrola pod względem jakości i zgodności z dokumentacją, pozwoleniem na budowę, technologią wykonawstwa robót oraz przestrzegania przepisów BHP na budowie.
6. Kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją, jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie.
7. Sprawdzanie obmiarów wykonanych robót.
8. Obowiązek uczestnictwa w inwentaryzacji robót w przypadku zmiany Wykonawcy umowy o roboty budowlane.
9. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, jeżeli będzie konieczność ich organizacji, z wykonawcą robót w celu sprawnego rozwiązywania problemów powstałych na budowie oraz sporządzanie w formie pisemnej protokołów z tych narad i przesłanie ich wszystkim obecnym na spotkaniu.
10. Zatwierdzanie wniosków materiałowych lub zgłoszenie wykonawcy uwag do otrzymanych wniosków w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku.
11. Udział w odbiorach robót (m. in. robót zanikowych i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i końcowym, przeglądach w okresie rękojmi i odbiorze ostatecznym po okresie rękojmi) i wykonywanych próbach.
12. Natychmiastowe powiadamianie wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach.
13. Poświadczanie usunięcia wad przez odpowiednie wpisy do dziennika budowy.
14. Pisemne przekazywanie wykonawcy robót zmian w wykonaniu robót w stosunku do dokumentów umownych.
15. Powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zlecenie wykonania robót wymaga wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego.
16. Powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
17. Złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodność z umową, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią).
Termin wykonania zleconych prac ustala się do 9 mc-y od daty zawarcia umowy z uwzględnieniem obowiązków z niniejszej umowy w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, których nadzór dotyczy.
Inspektor nadzoru może wystawić jedną fakturę przejściową po złożeniu przez Wykonawcę robót faktury zaliczkowej, w wysokości proporcjonalnej do wystawionej faktury zaliczkowej Wykonawcy robót oraz fakturę końcową po odbiorze końcowym inwestycji.
Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/19/2022) pod adresem: https://idumolesnica.bip.gov.pl/publiccontracts/view/38750
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 15678,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną w ul. Kosynierów, Demokratów i Glinianej”.Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie zakresu czynności inspektora nadzoru (zgodnie z ustawą – Prawo budowlane) a w szczególności:
1. Zapoznanie się z dokumentacją projektową.
2. Sprawdzanie zgodności dokumentacji z warunkami technicznymi projektowania.
3. Udział w komisji przekazania placu budowy.
4. Minimum 2 razy w tygodniu pobyt na budowie potwierdzony w dzienniku budowy, w okresie wykonywanych robót w terenie przez Wykonawcę.
5. Kontrola pod względem jakości i zgodności z dokumentacją, pozwoleniem na budowę, technologią wykonawstwa robót oraz przestrzegania przepisów BHP na budowie.
6. Kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją, jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie.
7. Sprawdzanie obmiarów wykonanych robót.
8. Obowiązek uczestnictwa w inwentaryzacji robót w przypadku zmiany Wykonawcy umowy o roboty budowlane.
9. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, jeżeli będzie konieczność ich organizacji, z wykonawcą robót w celu sprawnego rozwiązywania problemów powstałych na budowie oraz sporządzanie w formie pisemnej protokołów z tych narad i przesłanie ich wszystkim obecnym na spotkaniu.
10. Zatwierdzanie wniosków materiałowych lub zgłoszenie wykonawcy uwag do otrzymanych wniosków w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku.
11. Udział w odbiorach robót (m. in. robót zanikowych i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i końcowym, przeglądach w okresie rękojmi i odbiorze ostatecznym po okresie rękojmi) i wykonywanych próbach.
12. Natychmiastowe powiadamianie wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach.
13. Poświadczanie usunięcia wad przez odpowiednie wpisy do dziennika budowy.
14. Pisemne przekazywanie wykonawcy robót zmian w wykonaniu robót w stosunku do dokumentów umownych.
15. Powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zlecenie wykonania robót wymaga wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego.
16. Powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
17. Złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodność z umową, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią).
Termin wykonania zleconych prac ustala się do 16 mc-y od daty zawarcia umowy z uwzględnieniem obowiązków z niniejszej umowy w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, których nadzór dotyczy.
Inspektor nadzoru może wystawić dwie faktury przejściowe w wysokości proporcjonalnej do wystawionych faktur przez Wykonawcę robót oraz fakturę końcową po odbiorze końcowym inwestycji.
Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/21/2022) pod adresem: https://idumolesnica.bip.gov.pl/publiccontracts/view/38894
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 68560,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365752119
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 13/7
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach
jakie przetargi wygrała firma
DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365752119
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 13/7
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach
jakie przetargi wygrała firma
DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Remont wnętrza kaplicy wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji wykonawczej - branżowe projekty techniczne na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY W OLEŚNICY I SYCOWIE
- Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Budowa biogazowni do przetwarzania osadów ściekowych i bioodpadów w ramach oczyszczalni ścieków w Bytkowie"
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.