eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWykonanie monitoringów populacji zimującej i rozrodczej nietoperzy w obszarach Natura 2000 w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie monitoringów populacji zimującej i rozrodczej nietoperzy w obszarach Natura 2000 w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160221317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@opole.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-opole

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e09f187f-a7ef-4b39-812a-47281c44a542

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie monitoringów populacji zimującej i rozrodczej nietoperzy w obszarach Natura 2000 w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e09f187f-a7ef-4b39-812a-47281c44a542

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076630

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.1.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 41383,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12346,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie monitoringu stanu ochrony mopka (kod 1308) – populacja zimująca
w obszarze Natura 2000 Forty Nyskie PLH160001.
1. Przedmiotem usługi jest wykonanie monitoringu stanu ochrony populacji zimującej mopka 1308 mopek Barbastella barbastellus, nazwa i kod obszaru Natura 2000: Forty Nyskie PLH160001, Liczba stanowisk: Korytarz Cygaro
Fort Prusy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 3579,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie monitoringu stanu ochrony nocka dużego (kod 1324) i podkowca małego (kod 1303) - populacja zimująca oraz nocka dużego (kod 1324), podkowca małego (kod 1303) i nocka orzęsionego (kod 1321) - populacja rozrodcza w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH160007

4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 4969,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie monitoringu stanu ochrony podkowca małego (kod 1303) i mopka (kod 1308) - populacja zimująca oraz podkowca małego (kod 1303) populacja rozrodcza w obszarze Natura 2000 Ostoja Sławniowicko – Burgrabicka PLH160004

4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 3797,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Myotis Renata Paszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932038834

7.3.3) Ulica: Akacjowa 8

7.3.4) Miejscowość: Chrząstawa Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 55-003

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5842,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Myotis Renata Paszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932038834

7.3.3) Ulica: Akacjowa 8

7.3.4) Miejscowość: Chrząstawa Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 55-003

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5842,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-11

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Myotis Renata Paszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932038834

7.3.3) Ulica: Akacjowa 8

7.3.4) Miejscowość: Chrząstawa Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 55-003

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.