eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemont ściany frontowej oraz ścian szczytowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 22 w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ściany frontowej oraz ścian szczytowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 22 w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ściany frontowej oraz ścian szczytowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 22 w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f07362f7-365a-45a8-98db-4446dbcbfd57

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PA/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159483,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont ściany frontowej oraz ścian szczytowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 22 w Bydgoszczy, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym projektem budowlanym.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania Robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ obejmująca :
1) projekt budowlany
2) przedmiary robót
3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
4) decyzja PINB z dnia 15.06.2023r.
5) Opinia ornitologiczna i chiropterologiczna
6) decyzja RDOŚ z dnia 02.06.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312336 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Zaborowski P.P.H.U. „BUDMOT”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532300753

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania umowy (zakończenia Robót) wynosi do 75 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem ust.2-3.
2. W przypadku stwierdzenia przez uprawnionego specjalistę ornitologa i chiropterologa występowania ptaków i/lub nietoperzy w budynku przy ul. Toruńskiej 22, należy wyznaczyć strefę buforową między stwierdzonym siedliskiem lub gniazdem, a prowadzonymi pracami, w celu uniknięcia płoszenia zwierząt. Prace w obrębie buforu i stwierdzonego siedliska będzie można rozpocząć dopiero po zakończeniu lęgów i wyprowadzeniu młodych przez ptaki lub po opuszczeniu schronienia przez zwierzęta. Wykonawca zobowiązany jest stosować w tym
zakresie się do zaleceń specjalisty ornitologa oraz wytycznych (decyzji) Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust.2 możliwe jest całkowite lub częściowe wstrzymanie robót przez ornitologa na cały okres lęgowy ptaków, który trwa od 1 marca do 31 sierpnia, a Roboty będą mogły być prowadzone w zakresie objętym wstrzymaniem dopiero poza okresem lęgowym ptaków tj. począwszy od dnia 01 września 2025r.
UWAGA: w przypadku całkowitego wstrzymania Robót przez ornitologa na okres do dnia 31.08.2025r., termin zakończenia Robót wyznacza się do dnia 15 listopada 2025r. (tj. 75 dni liczonych od daty 01.09.2025).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.