eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDruk i dostawa broszury i plakatów B1 na potrzeby XXV Ma³opolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego



Og³oszenie z dnia 2023-03-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Druk i dostawa broszury i plakatów B1 na potrzeby XXV Ma³opolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ma³opolski Instytut Kultury w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278267

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 28 Lipca 1943 nr 17C

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-233

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mik.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa broszury i plakatów B1 na potrzeby XXV Ma³opolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f823adad-cff8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00160609

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00097407/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Us³ugi poligraficzne (ró¿ne druki, w tym zaproszenia, plakaty, identyfikatory, paski do potykaczy, naklejki, dyplomy, broszura) na potrzeby zadania "XXV MDDK" - czê¶æ czwarta zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie siê
drog±elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej (strona internetowa prowadzonego postêpowania) https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku nie dzia³ania platformy zakupowej dopuszcza siê komunikacjê miêdzy wykonawcami a Zamawiaj±cym (nie dot. sk³adania ofert i wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu) za pomoc± poczty elektronicznej, na adres Zamawiaj±cego: zamowienia@mik.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem PRM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji:pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na stronie internetowej platformazakupowa.pl 3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). 4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w
zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls.jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z6.Oferta lub wniosek sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na
dokumentach przes³anych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. W przypadku kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. b)Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym.
Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. c) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporz±dzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Ma³opolski Instytut Kultury w Krakowie z siedzib± przy ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków,
NIP 6750004488, REGON 000278267 (Administrator). Kontakt z Administratorem: e-mail: instytut@mik.krakow.pl lub pod nr tel 12 422 18 84.Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeñstwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. Pañstwa dane osobowe bêdziemy wykorzystywaæ w nastêpuj±cych celach: realizacji obowi±zków prawnych Administratora, zwi±zanych z realizacj± postêpowania ofertowego i wynikaj±cych z przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, w tym ustawy z dnia11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (PZP) art. 6ust. 1 lit. c RODO - obowi±zek prawny, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, zwi±zanymi z realizacj± zamówienia lub te¿ w zwi±zku z potrzeb± wykazania okre¶lonych faktów, maj±cych w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora, art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes; terminy dochodzenia roszczeñ wynikaj±cych z umowy szczegó³owo okre¶la Kodeks cywilny. Przekazanie
danych jest dobrowolne, ale niezbêdne dla realizacji ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych w tym zakresie mo¿e siê wi±zaæ z brakiem mo¿liwo¶ci udzia³u w zamówieniu oraz realizacji innych ww. celów Administratora. Informujemy, ¿e Pañstwa dane nie bêd± wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO. Dane bêdziemy wykorzystywaæ przez okres niezbêdny do realizacji opisanych powy¿ej celów. W zale¿no¶ci od podstawy prawnej bêdzie to odpowiednio: okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata - ca³y okres trwania umowy,zgodnie z art. 78 ust. 4 PZP okres przedawnienia roszczeñ,
okres do momentu ewentualnego z³o¿enia skutecznego sprzeciwu. Mog± Pañstwo z³o¿yæ do nas wniosek o: dostêp do danych osobowych (informacjê o przetwarzanych danych osobowych oraz kopiê danych), sprostowanie danych (gdy s± one nieprawid³owe), przeniesienie danych (w przypadkach okre¶lonych w RODO), usuniêcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych - na zasadach okre¶lonych w RODO i z ograniczeniami, o których mowa poni¿ej: skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP, postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Niezale¿nie od praw wymienionych wy¿ej mog± Pañstwo w dowolnym momencie wnie¶æ sprzeciw wobec przetwarzania Pañstwa danych, je¶li podstaw± prawn± wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes,art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Maj± Pañstwo tak¿e prawo wnie¶æ skargê do Prezesa UODO, je¿eli uwa¿aj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeñstwa danych, Pañstwa dane mo¿emy przekazaæ (oprócz osobom upowa¿nionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: osobom lub podmiotom, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ust. 2 PZP, podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzaj±cym je w naszym imieniu np. dostawcom us³ug technicznych i podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi doradcze oraz innym administratorom np. kancelariom notarialnym lub prawnym. W sprawach zwi±zanych z ochron± danych prosimy o kontakt z IOD: wlodarski@mik.krakow.pl, tel 12 422 18 84. DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB TRZECICH Pañstwa dane zosta³y pozyskane w ramach wspó³pracy z wykonawc± zamówienia ofertowego i bêd± wykorzystywane w zakresie niezbêdnym do jego realizacji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania danych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Szczegó³owa informacja w Sekcji og³oszenia powy¿ej "RODO (obowi±zek informacyjny") oraz w Rozdz. SWZ pn. "OBOWI¡ZKI INFORMACYJNE wynikaj±ce z rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOA-I-1-261-2/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku dwóch pozycji wydawniczych na potrzeby XXV Ma³opolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego to jest: broszury MDDK w nak³adzie 2 500 egzemplarzy oraz czterech wzorów plakatów B1 w ³±cznym nak³adzie 660 sztuk wraz z us³ugami powi±zanymi, w tym dostaw± (transport, wy³adunek, wniesienie) do budynku siedziby Zamawiaj±cego przy ul. 28 Lipca 1943 17C w Krakowie. Zamawiaj±cy nie przyjmie dostawy „pod drzwi” do samodzielnego roz³adunku i wniesienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz za³±cznik nr 1B do SWZ - formularz asortymentowo - cenowy. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (PPU).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami powinna byæ sporz±dzona przez wykonawcê wed³ug tre¶ci postanowieñ niniejszej SWZ oraz wed³ug tre¶ci formularza oferty i jego za³±czników, w szczególno¶ci oferta winna zawieraæ: wype³niony i podpisany Formularz oferty (oferta w³a¶ciwa) – za³±cznik nr 1 do SWZ (FO) zawieraj±cy w szczególno¶ci ³±czn± cenê oferty brutto zamówienia oraz wype³niony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy – za³±cznik nr 1B do SWZ (FAC) zawieraj±cy indywidualn± kalkulacjê ceny oferty za ca³o¶æ (broszurê i plakaty B1) wraz z podaniem cen jednostkowych za egzemplarz broszury i ka¿dego wzoru plakatu B1, ceny za nak³ad broszury i nak³adów poszczególnych wzorów plakatów B1, stawki podatku VAT (je¶li wystêpuje) ustalonej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, uwzglêdniaj±ce wymagania i zapisy SWZ, w szczególno¶ci wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich tabel cenowych zawartych ww. formularzach wraz z co najmniej nastêpuj±cymi za³±cznikami (wype³nionymi i uzupe³nionymi lub sporz±dzonymi zgodnie z ich tre¶ci±):
1) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania; W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców;
2) orygina³ pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw), notarialnie po¶wiadczon± kopiê lub kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez osoby umocowane, o ile oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika,
3) wyja¶nienia dot. zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¶li dot.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

• Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Za wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie uwa¿a siê tak¿e wspólników spó³ki cywilnej).
• W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 1 do Formularza oferty.
• Je¿eli Oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której zamawiaj±cy dokonana wyboru wykonawcy,jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach
umowy PPU (za³±cznik nr 2 do SWZ). Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków w
formularzu niniejszego og³oszenia szczegó³owe okre¶lenie rodzaju i zakresu zmian znajduje siê w dokumentach zamówienia, w PPU opublikowanym na stronie prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, ¿e w niniejszym postêpowaniu zastosowanie ma art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). Wraz z ofert± wykonawca sk³ada stosowne o¶wiadczenie w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). Wzór o¶wiadczenia zawiera za³±cznik nr 1 do Formularza oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w wy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Odno¶nie terminu realizacji, o którym mowa w sekcji og³oszenia "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej": Termin tam okre¶lony bêdzie liczony w dniach roboczych:
1) w zakresie broszury MDDK: do 16 dni roboczych od dnia przekazania plików do druku,
2) w zakresie plakatów B1: do 15 dni roboczych od dnia przekazania plików do druku,
- z uwzglêdnieniem terminów po¶rednich wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi±cym Za³±cznik nr 1A do SWZ.
Za dzieñ roboczy uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.