Ogłoszenie z dnia 2023-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101071/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski - termomodernizacja budynków: SP im. A. Mickiewicza w Budziszewku, SP im. Józefa Wybickiego w Parkowie, SP nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Rogoźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogoźno
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Rogoźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 785009402
1.5.8.) Numer faksu: (67)2618075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rogozno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski - termomodernizacja budynków: SP im. A. Mickiewicza w Budziszewku, SP im. Józefa Wybickiego w Parkowie, SP nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Rogoźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161d1753-aecc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INTZ.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Rogoźno” dotyczącego Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Budziszewku, Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Parkowie, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Rogoźnie obejmującego swym zakresem nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1.2 Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (zwany dalej INI) związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem robót budowlanych, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
1.3 Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2021.poz. 2351 t.j. z dnia 02.12.2021 r.), a ponadto obejmuje w szczególności:
1) weryfikację dokumentacji projektowych wielobranżowych tj. projektów budowlanych, w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej zakończonej wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) weryfikację kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych,
3) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,
4) dokonywanie w imieniu Zamawiającego wszelkich zawiadomień właściwych organów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawy Prawo budowlane, w tym m.in. o terminie rozpoczęcia budowy i zakończeniu budowy,
5) przygotowywanie raportu miesięcznego merytorycznego z postępu prac projektowych i robót budowlanych. Raport należy przedstawić do dnia 20 każdego miesiąca,
6) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy oraz udział w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego,
7) nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,
8) podczas trwania robót budowlanych zapewnienie obecności na budowie co najmniej jednego przedstawiciela INI, właściwego do aktualnego etapu robót, co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego budowy oraz na liście obecności),
9) organizowanie raz w tygodniu narad koordynacyjnych na budowie oraz na żądanie Zamawiającego, sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym stronom,
10) sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy Zamawiającego,
11) żądanie od wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową,
12) dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót pod względem terminowym i finansowym,
13) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz poświadczenie usunięcia tych wad przez wykonawcę robót,
14) zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
15) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów i ich gromadzenie przez INI w celu finalnego przekazania Zamawiającemu (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.), dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa,
16) współpraca z projektantem/nadzorem autorskim,
17) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wynikłych podczas realizacji robót budowlanych i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek,
18) uzgadnianie z nadzorem autorskim i Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeżeli zaistnieje taka konieczność,
19) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, w uzgodnieniu z Zamawiającym, spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym,
20) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbioru częściowego,
21) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy,
22) sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentacji powykonawczej oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego,
23) udział w przeprowadzeniu rozruchu instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynku, przekazanie Zleceniodawcy obiektu do eksploatacji wraz z kompletem dokumentów umożliwiających niezwłoczne rozpoczęcie użytkowania obiektu,
24) potwierdzenie gotowości wykonawcy robót do odbioru końcowego i udział w końcowym odbiorze zadania w obecności Zamawiającego,
25) kontrola rozliczeń finansowych, w tym:
− weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zasadami określonymi w umowie o wykonawstwo robót,
− kontrola prawidłowości wystawienia faktur, dotyczących zakresu prac i kwot zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót oraz harmonogramem, w tym dostarczania dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia na rzecz podwykonawców i dalszych podwykonawców robót budowlanych,
26) udział w komisji inwentaryzacyjnej jeżeli zajdzie konieczność przedterminowego rozwiązania umowy bądź zmiany wykonawcy robót,
29) jeżeli Zamawiający uzna to za stosowne - udział INI w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów,
30) udział INI w ostatnim przeglądzie przed upływem terminu gwarancji wykonanych robót budowlanych.
31) INI będzie zobowiązany do składania Zleceniodawcy pisemnych raportów w cyklach miesięcznych. W raporcie za dany miesiąc należy umieścić co najmniej: informacje dotyczące postępu prac na budowie, stopień realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, kwestie problemowe (np. zagrożenia dla realizacji harmonogramu), stopień realizacji prac wykonawcy robót (opis wykonanych czynności w danym miesiącu oraz listę obecności za dany miesiąc),
32) wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.2021.poz. 2351 t.j. z dnia 02.12.2021r.).
2.4 Szczegółowy zakres dotyczący realizacji wszystkich części zadania dotyczących robót budowlanych stanowią:
- Opis przedmiotu zamówienia,
- Załączniki: Przedmiary robót dla poszczególnych części,
- Załączniki: Projekty wykonawcze i STWiOR-y dla poszczególnych części, dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno - nr ID postępowania 712415 - INTZ.271.1.2023 Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Rogoźno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183762,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&ES MICHAŁ LESZCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5971587246
7.3.3) Ulica: Wodna 7
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W punkcie tym wskazano 10 m-cy bo tyle będą trwały roboty budowlane, jednakże niniejszy przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót oraz bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych prac.
INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przygotowanie dokumentacji technicznej projektu rewitalizacji centrum Woli Gułowskiej
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.