Ogłoszenie z dnia 2023-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123057/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin i opiekunów osób niepełnosprawnych mieszkających na terenie Gminy Miasta Tarnowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369986216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sanguszków 28A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: subregionalnecentrum@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/subregionalnecentrum
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1de4786f-b7b1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi opieki zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin i opiekunów osób niepełnosprawnych mieszkających na terenie Gminy Miasta Tarnowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1de4786f-b7b1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058673/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Opieka Wytchnieniowa” edycja 2023 realizowanego przez Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin i opiekunów osób niepełnosprawnych mieszkających na terenie Gminy Miasta Tarnowa w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka Wytchnieniowa” – edycja 2023 (zwanego dalej „Programem”) .
2. Program realizowany będzie w okresie od dnia zawarcia umowy (przewidywany termin – kwiecień 2023 r.) do 31 grudnia 2023 r.
3. Maksymalna liczba godzin usługi wytchnieniowej w okresie objętym zamówieniem wynosi 38 807 godzin (miesięcznie do zrealizowania będzie około 4 311 godzin). Szacuje się, że przedmiotem zamówienia objętych może zostać 204 osoby niepełnosprawne albo z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, natomiast przeciętna liczba godzin na 1 osobę to 190 (nie więcej jednak niż 240 godzin). Z tego też względu Zamawiający szacuje, iż do należytej realizacji zamówienia Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 70 osób do, spełniających wymagania, o których mowa w pkt 4.6. Ostateczną decyzję w zakresie doboru właściwej liczby personelu świadczącego w sposób należyty usługi opieki wytchnieniowej Zamawiający pozostawia Wykonawcy jako profesjonalnemu podmiotowi prowadzącemu działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
4. Usługi opieki wytchnieniowej skierowane są do członków rodzin i opiekunów:
1) osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności wydane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo
2) orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ww. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).
5. Maksymalny limit godzin usług opieki wytchnieniowej, z którego może korzystać osoba niepełnosprawna określa Program „Opieka Wytchnieniowa”- edycja 2023 r. i wynosi 240 godzinna jedna osobę.
6. Usługi opieki wytchnieniowej będą realizowane w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej w systemie dziennym. Maksymalna długość świadczenia nieprzerwanej opieki wytchnieniowej wynosi 12 godzin dla jednej osoby (w godzinach od 6.00 do 22.00). z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie odpowiednich przepisów i norm.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług opieki wytchnieniowej przy udziale osób spełniających następujące wymagania:
1) osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej (wynikających z Karty zgłoszenia do Programu „Opieka Wytchnieniowa” – edycja 2023, której wzór stanowi załącznik nr 7 do Programu) lub
2) osoby posiadające, co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.
8. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że koszty związane z realizacją usług opieki wytchnieniowej finansowane z Programu w ramach pobytu dziennego, nie mogą przekroczyć 40,00 zł brutto za godzinę wynagrodzenia osoby sprawującej opiekę nad osobą niepełnosprawną w miejscu zamieszkania.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Załącznik nr 5 do SWZ pn. „Program „Opieka Wytchnieniowa ”- edycja 2023 r. wraz z załącznikami”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280631,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1528995,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291885,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252825501
7.3.3) Ulica: PLAC TRZECH KRZYŻY
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-499
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291885,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usług weterynaryjnych na potrzeby Azylu dla Zwierząt w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2025 roku.
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym z autyzmem i FAS w roku 2025
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 r."
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Unisław
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku 2025"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.