Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111708/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja instalacji elektrycznej w budynku oraz urządzeń scenicznych w Teatrze Muzycznym Roma.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY ROMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrroma.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96dc9215-0602-4add-a4e5-c5eaa727d65f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja instalacji elektrycznej w budynku oraz urządzeń scenicznych w Teatrze Muzycznym Roma.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96dc9215-0602-4add-a4e5-c5eaa727d65f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046552/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja elektryczna w budynku i urządzeń scenicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 894720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji w budynku: elektrycznej, światłowodowej instalacji multimedialnej, instalacji oświetleniowej w technologii DMX, instalacji eternetowej i urządzeń scenicznych: oświetleniowych, multimedialnych oraz opieka i nadzór nad jego eksploatacją na scenie głównej, scenie Novej w obiekcie Zamawiającego.
Urządzenia sceniczne przeznaczone do konserwacji to między innymi:
- zapadnie,
- obrotówka,
- sztankiety,
- wciągarki/wciągniki,
- system czterech wciągarek działających synchronicznie,
- system podwieszania scenografii
- platformy samojezdne sterowane bez przewodowo z odczytem pozycji poprzez laser,
- MDG (urządzenie do wytwarzania dymów),
- glaciatory (urządzenia do wytwarzania dymów).
- i inne wskazane przez Zamawiającego.
Urządzenia oświetleniowe przeznaczone do konserwacji między innymi:
- claypacky profile ispoty, b-eye, wash, T1, T2, Spider
- etc15-30 stopni oraz 25-50 stopni,
- spoty prowadzące,
- urządzenia żarowe
- i inne wskazane przez Zamawiającego.
Urządzenia multimedialne przeznaczone do konserwacji między innymi:
- ekrany Led
- monitory reklamowe na foyer teatru,
- ekrany bezszwowe,
- projektory
- i inne wskazane przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego polegających na dokonywaniu nadzoru, przeglądów konserwacyjnych oraz napraw w nagłych przypadkach (bezpośrednio przed lub w czasie Imprezy) urządzeń scenicznych, multimedialnych, oświetleniowych oraz instalacji (elektrycznej, światłowodowej, eternetowej, DMX) w siedzibie Zamawiającego.
UBEZPIECZENIE.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych niniejszą umową na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000zł (dwa miliony złotych). Uwierzytelniona kopia umowy ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczonej składki stanowi załącznik 4 do niniejszej umowy.
ZATRUDNIENIE NA UMOWĘ O PRACĘ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę dwóch osób na stanowisku elektromontera/elektryka w wymiarze pełnego etatu każda z osób. Osoby te powinny posiadać co najmniej następujące uprawnienia (lub równoważne):
- elektroenergetyczne (tzw. SEP do minimum 15 KV), G1, G2, G3 w stosownym zakresie
- uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów,
- uprawnienia UDT do obsługi podnośnika hydraulicznego,
oraz następujące doświadczenie:
- minimum roczne przy konserwacji urządzeń oświetleniowych, urządzeń scenicznych i multimedialnych,
- minimum roczne przy konserwacji instalacji elektrycznej, światłowodowej, eternetowej i DMX.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892684,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892684,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892684,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LPB GRZEGORZ ZYŚK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015862282
7.3.3) Ulica: ul. Pułtuska 1 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Serock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892684,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2028-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej .
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- ZP3/4523/25 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych wraz z oględzinami w obiektach i budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.