Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040567/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
- 2022/BZP 00357377/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00357520/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00357549/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00357569/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00432389/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2021/BZP 00136804/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136822/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136827/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136833/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136839/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136851/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136863/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136871/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136887/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00136899/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00160626/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160639/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160661/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160679/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160696/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160703/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160727/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160744/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160755/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160766/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00160782/01 - Wynik z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie 22 trenerów podzielonych na dwie grupy: I – 12 trenerów do szkoleń on-line dla dyrektorów szkół/placówek oświatowych, II – 10 trenerów do szkoleń on-line dla kadry JST.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 3453700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ore1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie 22 trenerów podzielonych na dwie grupy: I – 12 trenerów do szkoleń on-line dla dyrektorów szkół/placówek oświatowych, II – 10 trenerów do szkoleń on-line dla kadry JST.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed4c3b98-a676-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018734/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Prowadzenie szkoleń dla dyrektorów szkół / placówek wg. Opracowanych programów
1.3.9 Przeprowadzenie szkoleń dla kadry JST wg opracowanych programów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów – II etap, POWR.02.10.00-IP.02-00-001/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040567/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 505325,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – 12 trenerów do realizacji maksymalnie 155, 2-dniowych szkoleń on-line dla dyrektorów szkół/placówek oświatowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
4.5.5.) Wartość części: 281325,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10 trenerów do realizacji maksymalnie 110, 2-dniowych szkoleń on-line dla kadry jednostek samorządu terytorialnego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
4.5.5.) Wartość części: 224000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: training4people Agnieszka Kluszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271529981
7.3.3) Ulica: 11 Listopada
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-371
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3096,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Demontaż , dostawa i montaż nowej linii diagnostycznej, dwóch fabrycznie nowych podnośników czterokolumnowych, nr postępowania 123/Cot/24/MR/PMP
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA UDT ZP-DS-34/24
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wąski Dunaj 4/6/8 m 3, J. i J. Śniadeckich 1/15 m 13 (w podziale na 2 części)
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Remont pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce E oraz A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa łóżek porodowych sygnatura sprawy: 147-W-D-06-2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór Wykonawców realizujących fora międzysektorowe z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN.: "TWORZENIE LOKALNYCH SYSTEMÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW"
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.