Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00103573/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej nad rozbudową ul. Wilczej,Granicznej,Nowej,Metalowca,Leśnej,Odlewnika,Okrzei, Morelowej,Miodowej, Jedności Robotniczej,Współczesnej,Różanej w Nowej Soli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46bdf3ab-b105-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej nad rozbudową ul. Wilczej,Granicznej,Nowej,Metalowca,Leśnej,Odlewnika,Okrzei, Morelowej,Miodowej, Jedności Robotniczej,Współczesnej,Różanej w Nowej Soli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46bdf3ab-b105-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044877/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski nad przebudową ulic Wilcza, Graniczna, Nowa, Metalowca, Leśna, Odlewnika,Okrzei,Morelowa,Miodowa,Jedności Robotniczej,Współczesna,Różana w Nowej Soli z odwodnieniem i oświetleniem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0015.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22714,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Rozbudowa ul. Wilczej, Granicznej, Nowej, Metalowca, Leśnej, Odlewnika, Okrzei, Morelowej, Miodowej, Jedności Robotniczej, Współczesnej, Różanej w Nowej Soli wraz z odwodnieniem i oświetleniem” oraz prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie nadzorowanych robót budowlanych.
2. Charakterystyka robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.
Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim obejmują rozbudowę dróg gminnych w Nowej Soli wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Łączna długość dróg - 3148 m. Zakres robót branży elektrycznej obejmuje budowę oświetlenia drogowego – 114 szt. słupów oświetleniowych, wykonanie zasilania elektrycznego przepompowni.
3. Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego jest inspektor nadzoru w specjalności drogowej. Wyboru inspektorów nadzoru w specjalnościach: drogowej, elektrycznej i telekomunikacyjnej dokonuje zamawiający, który poinformuje wykonawcę o osobach, które będą pełnić te funkcje.
4. Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru jest zobowiązana wykonywać czynności określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) obejmujące:
a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust. 1,
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywania tego obiektu do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
e) kontrolowanie rozliczeń budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGAMP Paweł Ratuś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081159453
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem i oddaniem do eksploatacji 2 magli nieckowych na potrzeby Pralni WS SP ZOZ
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatów do znieczuleń wraz z kardiomonitorem oraz aparatu ultrasonograficznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1043F w m. Stypułów - dokumentacja projektowa
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- Dostawa analizatora immunochemicznego wraz z obsługą aplikacyjną i serwisową na potrzeby Szpitalnego Laboratorium Analitycznego
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju w Świdniku
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: "Rozpoznanie i udokumentowanie zasobów wód termalnych w celu ich udostępnienia na dz. nr ewid. 63/8 przy ul. Cieplickiej (...)
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- "Kompleksowy nadzór nad realizacją zadania: Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.