Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094057/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00112679/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 150808C Sukowy – Chrosno – DP2586C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 150808C Sukowy – Chrosno – DP2586C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0af73c5-ac48-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi gminnej nr 150808C Sukowy – Chrosno – DP2586C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1315730,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 150808C relacji Sukowy – Chrosno – DP2586C od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2586C na odcinku 810,09 m (od km 2+469,00 do km 3+279,09). Działki objęte opracowaniem: 183, 192 Obr. 0034 Racice oraz dz. nr 3 Obr. 0022 Lachmirowice, jednostka ewidencyjna 040706_5 Kruszwica.
Zadanie przewiduje:
- wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów dojść do posesji
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego
- budowę elementów odwodnienia
- wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą
- budowę kanału technologicznego – zgodnie z projektem branży teletechnicznej
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Droga gminna objęta opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej lokalnie utwardzoną kruszywem o szerokości od około 3 do 4m. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren. Przy drodze objętej opracowaniem zlokalizowane są pola uprawne oraz zabudowa jednorodzinna. W obrębie pasa drogowego zlokalizowana jest sieć teletechniczna, energetyczna, kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowa.
Grunty występujące w dokumentowanym podłożu zaliczono do mineralnych rodzimych, nieskalistych spoistych oraz niespoistych. Na odcinku objętym opracowaniem wykonano pięć otworów badawczych do głębokości 2 m. Istniejące utwardzenie nawierzchni jest wykonane za pomocą szlaki oraz gruzu. Pod w/w opisanymi warstwami występują warstwy piasków w stanie średniozagęszczonym oraz warstwy glin. Występowanie wody gruntowej zaobserwowano na głębokości około 1,4 - 1,8 m poniżej istniejącego poziomu terenu w otworze nr 2 i 3. Biorąc pod uwagę stwierdzone warunki gruntowe
i rodzaj projektowanej inwestycji, dokumentowane podłoże można zaliczyć do I kategorii geotechnicznej (wg kryteriów przyjętych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 (Dz. U. poz. 463). Po analizie wyników badań modułu odkształcenia wtórnego oraz określonej wysadzinowości gruntu przyjęto grupę nośności podłoża gruntowego G4 na całym odcinku objętym opracowaniem.
Parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi D
- prędkość projektowa – 30 km/h
- kategoria ruchu – KR1
- droga jednojezdniowa jednopasowa
- szerokość jezdni 3,5 – 4,0 m, na mijankach 5,0 m
- pochylenie jezdni 2 % jednostronne
- pobocza z tłucznia o szerokości 0,75 m, pochylenie poprzeczne 8% oraz 2%.
Roboty rozbiórkowe i ziemne obejmują:
- rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni oraz zjazdów
- wykonanie wycinki drzew kolidujących z inwestycją
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz zjazdów
- wyprofilowanie terenu w obrębie korpusu drogowego.
Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu ustalenia rzeczywistego położenia urządzeń infrastruktury podziemnej. Roboty ziemne prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach z właścicielami urządzeń oraz obowiązującymi przepisami.
Istniejące włazy studni kanalizacji sanitarnej wraz z pierścieniami odciążającymi należy wymienić na nowe. Kabel zasilający oświetlenie należy zabezpieczyć rurą osłonową dwudzielną śr. 110 mm zgodnie z oznaczeniami w części rysunkowej opracowania.
Zaprojektowano jezdnię o szerokości od 3,5 m do 5,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego.
Szerokość projektowanej jezdni:
- od km 2+469,00 do km 2+529,2 - 5 m – mijanka
- od km 2+529,2 do km 2+532,2 – zmiana szerokości jezdni z 5 na 4 m
- od km 2+532,2 do km 2+817,0 – 4 m,
- od km 2+817,0 do km 2+819,0 – zmiana szerokości jezdni z 4 na 5 m
- od km 2+819,0 do km 2+849,0 – 5 m – mijanka
- od km 2+849,0 do km 2+851,0 – zmiana szerokości z 5 na 4m
- od km 2+851,0 do km km 3+102,0 – 4 m
- od km 3+102,0 do km 3+104,0 – zmiana szerokości z 4 na 5m
- od km 3+104,0 do km 3+134,0 – 5 m – mijanka
- od km 3+134,0 do km 3+137,0 – zmiana szerokości z 5 na 3,5 m
- od km 3+137,0 do KT – 3,5 m.
Spadek poprzeczny projektowanych jezdni:
- od km 2+469,0 do km 2+494,0 - rampa drogowa
- od km 2+494,0 do KT – spadek jednostronny 2%,
Pobocza zaprojektowano o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa łamanego, grubość warstwy 15 cm. Spadek poprzeczny poboczy: 8%, a na wyższej krawędzi jezdni zgodny ze spadkiem jezdni.
Wysokościowe usytuowanie obiektów zaprojektowano przy następujących założeniach:
- zapewnienia prawidłowego odwodnienia
- dostosowania wysokościowego do istniejących elementów zagospodarowania terenu –zjazdów do posesji.
Odwodnienie jezdni będzie się odbywało poprzez spływ powierzchniowy wód opadowych oraz roztopowych na pasy zieleni w granicach pasa drogowego drogi gminnej oraz do odcinków zaprojektowanych rowów chłonno - odparowujących. Zaprojektowane odcinki rowów od km 2+532,2 do KT – str. lewa. Zaprojektowano rowy o przekroju trapezowym, głębokość rowu – min. 0,5 m, pochylenie skarpy oraz przeciwskarpy – 1:1,5, szerokość dna rowu – 0,40 m. Projektowane rowy nie posiadają ujścia i nie będą prowadzić wód w sposób ciągły lub okresowy, więc nie stanowią urządzeń wodnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. „Prawo wodne” (art. 16 pkt. 47 oraz 65).
Zaprojektowano zjazdy na pola oraz do posesji o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej. Szerokość zjazdów dostosowano do istniejących bram, wyokrąglenie krawędzi zjazdu oraz drogi należy wykonać za pomocą łuku R=3m.
Konstrukcja jezdni (podłoże o grupie nośności G4) – typ A, KR 1 od km 2+469,0 do km 3+279,09:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 5 cm zgodna z WT-2, 2014
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010
- warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 30 cm
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0, E2 min. 25 MPa
Konstrukcja zjazdów o nawierzchni bitumicznej – typ B:
- warstwa ścieralna za betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2, 2014
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm zgodna z WT-4 2010
- warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm
- istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0.
Konstrukcja poboczy – konstrukcja typu C:
- warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 o grubości 15 cm
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0.
2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:
a) Projekt budowlano – wykonawczy „Przebudowa drogi gminnej nr 150808 Sukowy – Chrosno – DP2586C”.
b) Projekt stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi gminnej nr 150808 Sukowy – Chrosno – DP2586C”.
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Przebudowa drogi gminnej nr 150808 Sukowy – Chrosno – DP2586C”.
Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – prace drogowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.
Finansowanie zamówienia:
Zadanie jest realizowane z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1269383,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1976678,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1269383,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „TRANS - POM” Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 44
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1269383,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.