Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120809/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach będących w zarządzaniu Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzbwalbrzych.pl; mzb@mzbwalbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach będących w zarządzaniu Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b057e01-b9bd-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EE / 09 /2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139543,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na:1) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
2) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
3) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną).
Zadanie nr 1 - Budynki w obrębie działania BOK „Śródmieście”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 16060,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na:1) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
2) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
3) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną).
Zadanie nr 2 - Budynki w obrębie działania BOK „Nowe Miasto”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 18910,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na:1) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
2) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
3) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań:
Zadanie nr 3 - Budynki w obrębie działania BOK „Podgórze”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 35970,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na:1) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
2) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
3) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań:
Zadanie nr 4 - Budynki w obrębie działania BOK „Stary Zdrój”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 17340,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na:1) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
2) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
3) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań:
Zadanie nr 5 - Budynki w obrębie działania BOK „Piaskowa Góra – Szczawienko”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 15430,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na:1) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
2) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
3) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań:
Zadanie nr 6 - Budynki w obrębie działania BOK „Sobięcin”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 21680,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na:1) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
2) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną);
3) wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną).
Zadanie nr 7 - Budynki w obrębie działania BOK „Biały Kamień”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 25290,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15560,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15560,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15560,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960002054
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Mikołaja 16/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
jakie przetargi wygrała firma
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15560,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18329,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18329,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18329,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960002054
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Mikołaja 16/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
jakie przetargi wygrała firma
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18329,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34844,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34844,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34844,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960002054
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Mikołaja 16/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
jakie przetargi wygrała firma
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34844,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16789,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16789,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16789,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960002054
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Mikołaja 16/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
jakie przetargi wygrała firma
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16789,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14954,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14954,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14954,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960002054
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Mikołaja 16/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
jakie przetargi wygrała firma
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14954,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20998,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20998,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20998,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960002054
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Mikołaja 16/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
jakie przetargi wygrała firma
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20998,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24493,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24493,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24493,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960002054
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Mikołaja 16/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
jakie przetargi wygrała firma
KOMINIARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "ŚWIĘTY FLORIAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24493,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont budynku rozdzielni gł. energ. z wymianą wyposażenia i agregatu prądotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizację zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.