eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecBudowa Gminnego Centrum Recyklingu w Ogrodzieńcu - Serce Jury (Etap I)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Centrum Recyklingu w Ogrodzieńcu – Serce Jury (Etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ogrodzieniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Gminnego Centrum Recyklingu w Ogrodzieńcu – Serce Jury (Etap I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9d2812-9aec-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Gminne Centrum Recyklingu w Ogrodzieńcu - Serce Jury (Etap I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074882/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4065040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa bazy magazynowo-transportowej na działce nr 625/85 obręb Ogrodzieniec, w której skład wchodzą:
1) hala socjalno-biurowa:
Budynek socjalno–biurowy o wymiarach 8,0 x 9,0, wysokość 3,08 i kubaturze całkowitej 207,36 m3.
Budynek jednokondygnacyjny, kondygnacja nadziemna, niepodpiwniczony. Konstrukcja systemowa - stalowa, elewacje z płyt warstwowych z wypełnieniem PUR.
Obiekt składa się z dwóch kontenerów. Jeden pełni funkcję biurową, drugi – socjalną dla pracowników.
Budynek zostanie dostarczony na budowę w modułach, a następnie zmontowany na terenie w/w działki.
2) hala magazynowo-przeładunkowa do składowania odpadów:
Hala magazynowa o wymiarach 30x15 i kubaturze całkowitej 2228,25 m3 o konstrukcji stalowej ma jedną kondygnację nadziemną, bez podpiwniczenia. Hala jednonawowa, jednoprzestrzenna, bez pomieszczeń wydzielonych stałymi przegrodami budowlanymi. Obiekt ma rzut prostokąta, dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 12. Konstrukcja stalowa, słupy z profili dwuteowych oparte na żelbetowych stopach fundamentowych. Wysokość w kalenicy dachu: 7,38 m nad poziomem terenu – obiekt niski (N). Wejście poprzez drzwi o wym. 90x200, zabudowane w bramie segmentowej.
Ściany: okładzina – płyty PIR 100, kolor jasnoszary, układane poziomo. Dach: okładzina – płyty PIR 100, kolor szary, układane poziomo, Płatwie z kształtowników IPE.
3) hala garażowo-transportowa:
Budynek garażowy o wymiarach 25x15 i kubaturze całkowitej 2228,25 m3 o konstrukcji stalowej ma jedną kondygnację nadziemną, bez podpiwniczenia. Hala jednonawowa, jednoprzestrzenna, bez pomieszczeń wydzielonych stałymi przegrodami budowlanymi. Obiekt ma rzut prostokąta, dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 12. Wysokość w kalenicy dachu: 6,63 m nad poziomem terenu – obiekt niski (N). Wejście poprzez drzwi o wym. 90x200, zabudowane w bramie segmentowej. Ściany: okładzina – płyty PIR 100, kolor jasnoszary, układane poziomo. Dach: okładzina – płyty PIR 100, kolor szary, układane poziomo, Płatwie z kształtowników IPE.
4) wiata do składowania odpadów selektywnie zebranych:
Wiata o wymiarach 25x15 i kubaturze całkowitej 1995,25 m3 o konstrukcji stalowej ma jedną kondygnację nadziemną, bez podpiwniczenia. Hala jednonawowa, jednoprzestrzenna, bez pomieszczeń wydzielonych stałymi przegrodami budowlanymi. Obiekt ma rzut prostokąta, dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 12. Wysokość w kalenicy dachu: 6,59 m nad poziomem terenu – obiekt niski (N). Dach: okładzina – płyty PIR 100, kolor szary, układane poziomo, Płatwie z kształtowników IPE.
5) zagospodarowanie terenu, w tym: przygotowanie terenu, wykonanie przyłącza wody, kanalizacji deszczowej, przyłączenia do kanalizacji, separatora, wykonanie placu manewrowego, wykonanie dróg wewnętrznej w tym dojazdowej, ogrodzenia i ekologiczne oświetlenie terenu.
Projektowane nawierzchnie należy przystosować do przyjmowania zestawów drogowych o DMC 40 t i naciskach na osie zgodnych z wymaganiami Kodeksu Drogowego. Kategoria ruchu KR3. Drogi posiadają szerokość 6,0 m, promienie zewnętrzne 10,0 m. Zaprojektowano plac manewrowy o szerokości 24,7 m i dł. 75 m. Projektowany nacisk osi pojazdu: 100 kN. Nawierzchnie dróg wykonane są jednakowo na obu odcinkach:
- kostka brukowa betonowa, gr. 8 cm;
- podsypka cementowo-piaskowa, gr. 3-5 cm;
- podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowana mechanicznie, gr. 28 cm;
- warstwa odsączająca z piasku, gr. 5 cm;
- podłoże naturalne lub ulepszone E2=120 MPa.
Projektowane ciągi są wytyczone dwoma rodzajami krawężników - zależnie od usytuowania. W miejscach, gdzie odbywa się ruch pojazdów w wielu kierunkach zastosowano zrównanie poziomów projektowanych ciągów z terenem otaczającym. Na odcinkach z krawężnikami drogowymi należy zastosować lokalne obniżenia krawężników do poziomu nawierzchni, umieszczone co 25,0 m.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, m.in.: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary (Załącznik nr 6 do SWZ).
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 60 miesięcy liczonych od daty odbioru końcowego robót.
4. W przypadku zastosowania w załączonej do SWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia, zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy pzp, jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
5. W przypadku w załączonej do SWZ dokumentacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp, rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4858500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8675794,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4858500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dymek Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6491585408

7.3.3) Ulica: Kościuszki 236

7.3.4) Miejscowość: Ogrodzieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4858500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.