Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133239/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00246302/01 - Wynik z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej (5 letniej i rocznej) kontroli stanu technicznego, przydatności do użytkowania, estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia
dla wbk oraz obiektów w rejonie RZI Bydgoszcz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: RZI Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090570782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 33
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szulczynska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzibydgoszcz.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rzibydgoszcz.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowej (5 letniej i rocznej) kontroli stanu technicznego, przydatności do użytkowania, estetyki obiektów budowlanych i ich otoczeniadla wbk oraz obiektów w rejonie RZI Bydgoszcz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c6b134-c1a2-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012006/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 przeprowadzenie okresowych 5-letnich i rocznych kontroli staniu technicznego obiektów położonych w rejonie działania RZI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI/TP1/3/U/3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Element I – okresowa kontrola obiektów szkoleniowych4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 194091,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Element II – okresowa kontrola wbk usytuowanych na terenie Województwa Łódzkiego4.5.3.) Główny kod CPV: 71631470-5 - Usługi kontroli torów kolejowych
4.5.5.) Wartość części: 92988,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Element III - okresowa kontrola wbk usytuowanych na terenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 53382,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie
Elementu II oraz Elementu III na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – w przedmiotowym postępowaniu w ww. zakresie nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie
Elementu II oraz Elementu III na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – w przedmiotowym postępowaniu w ww. zakresie nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA SPRZĘTU i AKCESORIÓW RTV
- Remont nawierzchni gruntowej, polegający na wzmocnieniu konstrukcji drogi kruszywem - droga powiatowa nr 1508 C Niemcz - Jarużyn odc. leśny Osielsko - Jarużyn
- "Roboty Budowlane - wymiana wraz z dostawą stolarki drzwiowej na oddziałach szpitalnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy - etap I"
- Sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych
- Napawanie szyn tramwajowych 60R2 w torach szlakowych, węzłach oraz na pętlach tramwajowych na terenie Miasta Bydgoszczy
- Remont wygrodzenia zewnętrznego wraz z zabezpieczeniami techniczno - ochronnymi w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, znak sprawy TP/3/Dkw/2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- "Świadczenie usług kominiarskich"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
- Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Pomorskiego
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.