eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie okresowej (5 letniej i rocznej) kontroli stanu technicznego, przydatności do użytkowania, estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia dla wbk oraz obiektów w rejonie RZI Bydgoszcz.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej (5 letniej i rocznej) kontroli stanu technicznego, przydatności do użytkowania, estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia
dla wbk oraz obiektów w rejonie RZI Bydgoszcz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RZI Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090570782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 33

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szulczynska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzibydgoszcz.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rzibydgoszcz.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowej (5 letniej i rocznej) kontroli stanu technicznego, przydatności do użytkowania, estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia
dla wbk oraz obiektów w rejonie RZI Bydgoszcz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c6b134-c1a2-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012006/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 przeprowadzenie okresowych 5-letnich i rocznych kontroli staniu technicznego obiektów położonych w rejonie działania RZI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI/TP1/3/U/3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Element I – okresowa kontrola obiektów szkoleniowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 194091,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Element II – okresowa kontrola wbk usytuowanych na terenie Województwa Łódzkiego

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631470-5 - Usługi kontroli torów kolejowych

4.5.5.) Wartość części: 92988,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Element III - okresowa kontrola wbk usytuowanych na terenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 53382,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie
Elementu II oraz Elementu III na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – w przedmiotowym postępowaniu w ww. zakresie nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie
Elementu II oraz Elementu III na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – w przedmiotowym postępowaniu w ww. zakresie nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.