Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00132217/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Tuczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 6
1.5.2.) Miejscowość: Tuczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-640
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Tuczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e619f7-c271-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055565/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i modernizacja dróg wewnętrznych na osiedlu w miejscowości Tuczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132217/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PDE.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 – Zaprojektowanie i budowa ulicy Tulipanowej wraz z włączeniem do ulicy Wolności.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy i modernizacji czterech dróg gminnych na terenie miejscowości Tuczno w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
1) Przedmiotem zamówienia jest :
opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Podstawą opracowania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych są Programy funkcjonalno–użytkowe będące załącznikami do niniejszej SWZ.
Dla każdej części zamówienia i każdego zadania został opracowany odrębny Program Funkcjonalno – Użytkowy.
Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględni wymagania wynikające z niżej wyszczególnionych dokumentów stosowanych w następującej kolejności:
- programu funkcjonalno-użytkowego,
- decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ( w załączeniu ),
- pozyskanych przez wykonawcę decyzji i uzgodnień.
Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować dla każdego zadania :
projekt budowlany,
opinię geotechniczną,
projekty wykonawcze branżowe uwzględniające konieczność przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją,
projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskanie jej zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu,
projekt stałej organizacji ruchu - zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeniem projektu przez Zarządcę Ruchu,
przedmiar robót,
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB ),
operat wodnoprawny,
informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
oraz uzyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1561128 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 – Zaprojektowanie i budowa ulic Wrzosowej, Makowej i Fiołkowej wraz z włączeniem do ulicy Wolności.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy i modernizacji czterech dróg gminnych na terenie miejscowości Tuczno w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
1) Przedmiotem zamówienia jest :
opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Podstawą opracowania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych są Programy funkcjonalno–użytkowe będące załącznikami do niniejszej SWZ.
Dla każdej części zamówienia i każdego zadania został opracowany odrębny Program Funkcjonalno – Użytkowy.
Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględni wymagania wynikające z niżej wyszczególnionych dokumentów stosowanych w następującej kolejności:
- programu funkcjonalno-użytkowego,
- decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ( w załączeniu ),
- pozyskanych przez wykonawcę decyzji i uzgodnień.
Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować dla każdego zadania :
projekt budowlany,
opinię geotechniczną,
projekty wykonawcze branżowe uwzględniające konieczność przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją,
projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskanie jej zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu,
projekt stałej organizacji ruchu - zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeniem projektu przez Zarządcę Ruchu,
przedmiar robót,
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB ),
operat wodnoprawny,
informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
oraz uzyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1561128 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 16.05.2022r do godziny 11:00 złożono jedną ofertę, której cena znacznie przekracza wielkość środków finansowych, jakie może Zamawiający na realizację tego zamówienia przeznaczyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5021116,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5021116,54 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 16.05.2022r do godziny 11:00 złożono jedną ofertę, której cena znacznie przekracza wielkość środków finansowych, jakie może Zamawiający na realizację tego zamówienia przeznaczyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5013898,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5013898,59 PLN
INNE PRZETARGI TUCZNO
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego od dnia 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi TUCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.