Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107963/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00116905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz poradnictwa na potrzeby projektu „Aktywnie w Gminie Markowa"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1399
1.5.2.) Miejscowość: Markowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 53 52
1.5.8.) Numer faksu: 17 226 56 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd141f18-b365-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz poradnictwa na potrzeby projektu „Aktywnie w Gminie Markowa"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd141f18-b365-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027434/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prowadzenie szkoleń oraz warsztatów na potrzeby Klubu Seniora oraz opiekunów osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Markowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje usługi dla 6 zadań, które nie stanowią odrębnych części zamówienia:
1) Zadanie 1 – Poradnictwo indywidualne, psychologiczne, prawne i terapeutyczno – rehabilitacyjne
Zadanie obejmuje poradnictwo i doradztwo dla 10 opiekunów faktycznych OPW. OPW to osoby które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego.
Zadanie obejmuje poradnictwo indywidualne:
- psychologiczne, prawne, terapeutyczno-rehabilitacyjne
- pomoc w uzyskaniu informacji umożliwiających poruszanie się po różnych systemach wsparcia, z których korzystanie jest niezbędne do sprawowania wysokiej jakości opieki i odciążenia opiekunów faktycznych.
Każdy z 10 opiekunów OPW ma zostać objęty poradnictwem średnio 10 godzin zegarowych w miesiącu przez 10 miesięcy (maksymalnie 100 godzin).
2) Zadanie 2 – Szkolenie dla opiekunów faktycznych
a) Zadanie obejmuje szkolenie grupowe w zakresie:
- Radzenie sobie ze stresem i formy wsparcia. Szkolenie obejmujące źródła stresu, techniki radzenia sobie ze stresem, warsztaty relaksacyjne oraz integracja z innymi uczestnikami. Szkolenie obejmuje 28 godzin zajęć.
- Pierwsza pomoc przedmedyczna i metody pielęgnacji. Szkolenia obejmujące zasady udzielania pierwszej pomocy, dokonywanie oceny stanu, nabycie umiejętności ratunkowych, zasady i techniki pielęgnacji, metody aktywizacji OPW. Szkolenie obejmuje 12 godzin zajęć.
Zadanie obejmuje łącznie 40 godzin dydaktycznych szkolenia dla 10 opiekunów (10 dni x 4 godz.).
3) Zadanie 3 – Zajęcia w zakresie integracji społecznej
Zajęcia grupowe z integracji społecznej jako czas dla seniorów (dla 20 uczestników Klubu Seniora) – prowadzenie warsztatów, zajęć i gier edukacyjnych oraz rozrywkowych. Zadanie obejmuje średnio 30 godzin w miesiącu przez okres 10 miesięcy. Łącznie 300 godzin dydaktycznych zajęć.
4) Zadanie 4 – Zajęcia w zakresie zdrowego trybu życia
Zajęcia grupowe ze zdrowego tryb życia dostosowane do możliwości i kondycji uczestników Klubu (dla 20 uczestników Klubu Seniora). Zajęcia w formie ruchowej i zajęcia fizyczne prowadzone przez rehabilitanta. Zadanie obejmuje średnio 25 godzin dydaktycznych w miesiącu przez okres 10 miesięcy. Łącznie 250 godzin dydaktycznych (125 spotkań x 2 h każde).
5) Zadanie 5 – Zajęcia w zakresie rozwoju pasji i zainteresowań
Zajęcia grupowe (dla 20 uczestników Klubu Seniora), tematyczne na podstawie wybranych zainteresowań grupy (np. obsługa komputera, szydełkowanie, robótki ręczne, malowanie, spotkania z poezją, teatralne, bibułkarstwo, wiklinę papierową, tworzenie ozdób wielkanocnych/ bożonarodzeniowe, papieroplastykę, ozdoby z filcu, dekoracje z gipsu, ceramikę, makramę). Zadanie obejmuje średnio 25 godzin dydaktycznych w miesiącu przez okres 10 miesięcy. Łącznie 250 godzin dydaktycznych (125 spotkań x 2 h każde).
6) Zadanie 6 – Poradnictwo psychologiczne
Poradnictwo psychologiczne – udzielanie seniorom, uczestnikom Klubu (dla 20 uczestników Klubu Seniora) pomocy psychologicznej na temat radzenia sobie ze stresem, z chorobą, samotnością, itp. Zajęcia winny mieć formę grupową. Zadanie obejmuje poradnictwo dla 20 uczestników przez okres 10 miesięcy. Łącznie 200 godzin dydaktycznych.
Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu umowy zawarty jest w Zasadach i terminach realizacji zadań w projekcie „Aktywnie w Gminie Markowa”, stanowiących załącznik nr 1 do umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193417,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193417,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193417,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI MARKOWA
więcej: przetargi MARKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych - projekt Moc Rodziny.
- Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BONIEWIE W 2025 ROKU - II postępowanie
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.