eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Le¶nicaBudowa sali gimnastycznej przy budynku Szko³y Podstawowej w Raszowej



Og³oszenie z dnia 2025-03-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy budynku Szko³y Podstawowej w Raszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Le¶nica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413337

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Le¶nica

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-150

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lesnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej przy budynku Szko³y Podstawowej w Raszowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f893407-c83c-4b71-99b3-19a86ffa124b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00161132

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019007/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 „Budowa sali gimnastycznej przy budynki Szko³y Podstawowej w Raszowej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f893407-c83c-4b71-99b3-19a86ffa124b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postepowania w zak³adce „Komunikacja”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Le¶nica reprezentowana przez Burmistrza Le¶nicy, ul. 1 Maja 9, 47-150 Le¶nica;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Le¶nica mo¿na skontaktowaæ siê: e-mail: iod@lesnica.pl, telefon: 77 461 52 81 wew. 49;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ O SALÊ GIMNASTYCZN¡ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TOWARZYSZ¡C¡ W TYM WIATA NA ¦MIETNIKI I BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM W RASZOWEJ PRZY UL. GÓRY ¦WIÊTEJ ANNY 91, NA DZIA£CE EWID. NR 1434 OBRÊB EWID. RASZOWA” realizowane w ramach zadania bud¿etowego:
Budowa sali gimnastycznej przy budynku Szko³y Podstawowej w Raszowej”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320), dalej „ustawa PZP”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Przys³uguje Pañstwu równie¿ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pomoc± elektronicznej skrzynki podawczej dostêpnej na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt).
10) W celu skorzystania z powy¿szych praw nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane s± wy¿ej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Le¶nica reprezentowana przez Burmistrza Le¶nicy, ul. 1 Maja 9, 47-150 Le¶nica;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Le¶nica mo¿na skontaktowaæ siê: e-mail: iod@lesnica.pl, telefon: 77 461 52 81 wew. 49;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ O SALÊ GIMNASTYCZN¡ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TOWARZYSZ¡C¡ W TYM WIATA NA ¦MIETNIKI I BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM W RASZOWEJ PRZY UL. GÓRY ¦WIÊTEJ ANNY 91, NA DZIA£CE EWID. NR 1434 OBRÊB EWID. RASZOWA” realizowane w ramach zadania bud¿etowego:
Budowa sali gimnastycznej przy budynku Szko³y Podstawowej w Raszowej”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320), dalej „ustawa PZP”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Przys³uguje Pañstwu równie¿ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pomoc± elektronicznej skrzynki podawczej dostêpnej na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt).
10) W celu skorzystania z powy¿szych praw nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane s± wy¿ej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ O SALÊ GIMNASTYCZN¡ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TOWARZYSZ¡C¡ W TYM WIATA NA ¦MIETNIKI I BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM W RASZOWEJ PRZY UL. GÓRY ¦WIÊTEJ ANNY 91, NA DZIA£CE EWID. NR 1434 OBRÊB EWID. RASZOWA” realizowane w ramach zadania bud¿etowego:
Budowa sali gimnastycznej przy budynku Szko³y Podstawowej w Raszowej”

2. Zadanie ma zostaæ wykonane zgodnie z:
1) decyzj± nr 17/2025 Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich zatwierdzaj±c± projekt budowlany i udzielaj±ca pozwolenie na budowê,
2) specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, a za³±czone przedmiary robót stanowi± jedynie dokument pomocniczy,
3) projektem zagospodarowania terenu,
4) projektem architektoniczno-budowlanym.

3. Zadanie obejmuje nastêpuj±cy zakres robót:
W ramach przedmiotowego zadania przewiduje siê:
1) rozbudowê szko³y podstawowej o salê sportow± i pomieszczenia pomocnicze
a. wykonanie stanu surowego budynku (fundamenty, konstrukcja, konstrukcja dachu, pokrycie dachowe, ¶cianki dzia³owe, pod³o¿a, posadzki, pod³ogi, izolacje cieplne, tynki, stolarka)
b. wykonanie elewacji;
c. wykonanie instalacji elektrycznej, sanitarnej, ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji i odgromowej;
d. dostawa sceny wraz z wyk³adzin± ochronn±;
2) dane charakterystyczne dla czê¶ci rozbudowywanej:
a. powierzchnia nowej zabudowy - 617,4 m2
b. powierzchnia u¿ytkowa parteru 534,2 m2 tym m. in.:
o sala gimnastyczna – 301,8 m2
o magazyn sprzêtu- 33,00 m2
o hall parteru – 36,6 m2
o sanitariat damski – 14,5 m2
o sanitariat mêski – 15,00 m2
o sanitariat os. niep. – 5,00 m2
c. powierzchnia u¿ytkowa pietra 236,6 m2 tym m. in.:
o hall pietra – 25,0 m2
o sala komputerowa – 71,5 m2
o sekretariat – 27,6 m2
o sanitariat damski – 14,5 m2
o sanitariat mêski – 15,00 m2
o sanitariat os. niep. – 5,00 m2
d. wysoko¶æ czê¶ci jednokondygnacyjnej (sali) 11,98 m, a czê¶ci dwukondygnacyjnej 12,30 m.
3) przebudowê istniej±cego budynku szko³y podstawowej
4) wykonanie boiska modu³owego o wymiarach 12,5x21,25m;
5) dwa zjazdy na dzia³kê z drogi publicznej Góra ¦w. Anny oznaczonej w MPZP KDG(25), nastêpnie przez drogê wewnêtrzn± utwardzon± i utwardzone doj¶cia pow. utwardzonych doj¶æ i dojazdów wynosi 1414,50m2;
6) utwardzone miejsca postojowe na samochody osobowe sztuk 10 w tym 1 szt. dla osób niepe³nosprawnych powierzchnia wynosi 130,50m2;
7) zagospodarowanie terenu, odtworzenie zieleni niskiej polegaj±ce na wyrównaniu terenu, rozrzuceniu ziemi urodzajnej oraz wykonaniu trawnika;
8) wykonanie wiaty ¶mietnikowej - wydzielenie miejsca na gromadzenie odpadów – ¶mieci i usuwanie ich na zasadach obowi±zuj±cych w gminie - powierzchnia wiaty 15m2;
9) zestaw z³±czowo-pomiarowy i przeciwpo¿arowy wy³±cznik pr±du na budynku;
10) zebranie gruzu i odpadów powsta³ych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub sk³adowania.

4. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami przez kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami, wraz z wszystkimi obowi±zkami wynikaj±cymi z prawa budowlanego;
2) przeprowadzenie prób i odbiorów z udzia³em wymaganych instytucji pañstwowych, inwestora i u¿ytkownika;
3) sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± sporz±dzenia takiego planu;
4) kompleksow± obs³ugê geodezyjn± oraz inwentaryzacjê geodezyjna powykonawcz±.
5) organizacjê, zagospodarowanie i likwidacjê placu budowy.
6) organizacjê i oznakowanie budowy.
7) zapewnienie dojazdu do innych obiektów posesji w czasie prowadzenia robót.
8) remonty i naprawê zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach.
9) powsta³e odpady, w tym wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozosta³o¶ci typu gruz, z³om pnie, korzenie karpiny itp. nale¿y bez zbêdnej zw³oki wywoziæ na sk³adowisko odpadów lub przekazaæ przedsiêbiorcy posiadaj±cemu zezwolenie na transport odpadów.
10) uporz±dkowanie terenu budowy po zakoñczeniu robót.
11) wykonanie dokumentacji budowlanej powykonawczej;
12) zajêcie pasa drogowego i koszty z tym zwi±zane, je¶li wymagane.
13) bezp³atny serwis i konserwacjê systemu grzewczego i klimatyzacji w okresie gwarancji

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum 1 zadanie o podobnym charakterze prac (budowa, rozbudowa, przebudowa budynków o u¿yteczno¶ci publicznej) o warto¶ci min. 5.000.000,00 z³ brutto.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ w/w warunek.
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje odpowiednim potencja³em osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, w tym: jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy – uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w bran¿y budowlanej. Minimalne do¶wiadczenie zawodowe: na stanowisku kierownika budowy – co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ).

W/w specjalista musi byæ cz³onkiem okrêgowej izby in¿ynierów budownictwa oraz posiadaæ aktualne za¶wiadczenie z tej izby. Musi posiadaæ w/w uprawnienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ w/w warunek.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616),
i innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 - (na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni);
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 (na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni);

2) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca dysponuje odpowiednim potencja³em osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, w tym: jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy – uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w bran¿y budowlanej. Minimalne do¶wiadczenie zawodowe: na stanowisku kierownika budowy – co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ).
W/w specjalista musi byæ cz³onkiem okrêgowej izby in¿ynierów budownictwa
oraz posiadaæ aktualne za¶wiadczenie z tej izby.
Musi posiadaæ w/w uprawnienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia,
które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni),

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia Zamawiaj±cemu:
- ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej deliktowo-kontraktowej na kwotê minimum – 7.360.000,00 z³.
- dostarczenie Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o podjêciu funkcji kierownika budowy,
- dostarczenie Zamawiaj±cemu aktualnego za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci kierownika budowy do Izby In¿ynierów Budownictwa,
- dostarczenie kopii dokumentów potwierdzaj±cych kwalifikacje kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy bez ograniczeñ w specjalno¶ci odpowiedniej do zakresu robót,
- kosztorysu ofertowego zawieraj±ce zestawienie i koszty materia³ów, tabelê warto¶ci scalonych z podzia³em na poszczególne bran¿e, stawki robocizny, kosztów po¶rednich i zysku,
- harmonogramu rzeczowo – finansowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 89.000,00 z³.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dzia³em XX SWZ i Projektem umowy za³. nr 6

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.