Og³oszenie z dnia 2025-03-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR MIEJSKI IM.WITOLDA GOMBROWICZA W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279114
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-381
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 660 59 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrgombrowicza.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.teatrgombrowicza.art.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02b6e31f-d74d-4810-abdf-9bfc5e36b144
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00161142
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00051965/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10818923.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1081892
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w niniejszym postêpowaniu w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669, z 2019 r. poz. 60, 534) oraz Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 773).
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzenia i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415) wraz ze zmieniaj±cym rozporz±dzeniem w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 3 sierpnia 2023 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1824).
3. Zamawiaj±cy na podstawie § 18 pkt 1 i 2 Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES i XAdES.
4. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
– sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci niemniejszej ni¿ 512 kb/s;
– komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
– zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
– w³±czon± obs³ugê JavaScript;
– zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
– Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
– oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
a) dopuszczalne formaty przesy³anych danych: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
b) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów okre¶lonych w § 18 pkt 1 i 2 Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
9 listopada 2017r. do kompresji (zmniejszenia objêto¶ci) dokumentów elektronicznych: .zip lub 7Z.
c) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
– oferta za³±czona przez Wykonawcê na widnieje jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otworzenia oferty dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert,
– oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje Wykonawców, osoby reprezentuj±ce Wykonawców, pe³nomocników, podwykonawców i inne osoby wskazane w ofercie lub za³±czonych do niej dokumentach, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w zwi±zku z przeprowadzaniem niniejszego postêpowania jest Zamawiaj±cy: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni z siedzib± 81-381 Gdynia, ul. Bema 26, adres e-mail: sekretariat@teatrgombrowicza.art.pl;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Miejskim im. Witolda Gombrowicza w Gdyni mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@teatrgombrowicza.art.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem, w tym w celu realizacji umowy i roszczeñ z tym zwi±zanych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów o ¶wiadczenie us³ug;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, nie krótszy jednak ni¿ ca³y czas trwania umowy oraz okres przedawnienia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wykonawca w ofercie sk³ada odpowiednie o¶wiadczenie o wykonaniu tych obowi±zków informacyjnych (wed³ug wzoru podanego w za³±czniku nr 1 do SWZ pkt 18), chyba ¿e Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych ni¿ bezpo¶rednio jego dotycz±cych lub zachodzi wy³±czenie stosowania obowi±zku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, wówczas tre¶ci o¶wiadczenia Wykonawca nie sk³ada (usuniêcie tre¶ci o¶wiadczenia np. przez jego wykre¶lenie).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony obiektu i terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
2. Przedmiot zamówienia obejmujê us³ugê:
a) ca³odobowej przez wszystkie dni tygodnia bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w budynku Teatru i na terenie przyleg³ym do Teatru,
b) monitorowania sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych i przeciwpo¿arowych,
c) ochrony dora¼nej w postaci patrolu interwencyjnego w sytuacjach alarmowych, awaryjnych lub kontrolnych,
d) monta¿ monitora dziel±cego obraz oraz rejestratora zapisu obrazu ze zdolno¶ci± przechowywania do 30 dni na czas trwania umowy – szczegó³owy opis parametrów zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 8 do SWZ - Czê¶æ B, oraz serwis systemu monitoringu (14 kamer: 6 zewnêtrznych i 8 wewnêtrznych), systemu napadowego i alarmowego zainstalowanych w obiekcie w trakcie trwania
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowi±zki Wykonawcy zawieraj± za³±czniki do SWZ:
a) za³±cznik nr 8 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – czê¶æ A,B i C,
b) za³±cznik nr 7 do SWZ– Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w zwi±zku z art. 305 pkt 1 ustawy, stanowi±cych do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug i zgodnych z jego przedmiotem, a ca³kowita warto¶æ tych zamówieñ zosta³a uwzglêdniona przy obliczeniu jego warto¶ci. Zamówienie polega na powtórzeniu, podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania us³ug okre¶lonych
w ust. 2 niniejszego rozdzia³u.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
a) Cena oferty brutto – 60 %
b) Czas dojazdu mobilnej grupy interwencyjnej – 40 %
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna liczba punktów, jak±, po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu mobilnej grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. W celu spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da posiadania takich uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadania wynika z odrêbnych przepisów, w szczególno¶ci:
posiadania aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych
i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.).
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê.
3. W celu spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
3.1 wykazania wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej jednego (1) zamówienia polegaj±cego na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynku instytucji kultury w tym teatru o powierzchni budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m2 przez okres ci±g³y co najmniej 12 miesiêcy, o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 180.000 z³ brutto,
b) co najmniej jednego (1) zamówienia polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej
o powierzchni budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m2 przez okres ci±g³y co najmniej 12 miesiêcy, o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 180.000 z³ brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nienie wy¿ej wymienionych warunków Wykonawcy mog± wykazaæ wspólnie. Warunki udzia³u w postêpowaniu bêd± spe³nione, je¿eli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem.
Nie jest dopuszczalne sumowanie warto¶ci zamówieñ przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jedn± umowê.
Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nianie ww. warunków w ramach jednej umowy spe³niaj±cej ww. wymogi.
Przez „instytucje kultury” rozumie siê: Pañstwow± lub samorz±dow± osobê prawn±, dla której dzia³alno¶æ kulturalna jest podstawowym celem statutowym (nie stanowi±cym jednocze¶nie dzia³alno¶ci gospodarczej), prowadzona w szczególno¶ci w formie: muzeów, biur wystaw artystycznych, galerii i centrów sztuki, bibliotek, domów i o¶rodków kultury, ¶wietlic i klubów.
Przez „teatr” rozumie siê: instytucjê lub organizacjê zajmuj±c± siê profesjonalnie regularnym wystawianiem utworów scenicznych (dramatycznych, lalkowych, muzycznych i rozrywkowych) posiadaj±ca sta³y zespó³ (aktorów, ¶piewaków, tancerzy, muzyków, re¿yserów, scenografów itp.), z regu³y posiadaj±ca budynek lub pomieszczenie przystosowane do wystawiania utworów scenicznych, przy wykorzystaniu ró¿nych technik przekazu: s³owo, ruch, muzyka, d¼wiêk, plastyka (niezale¿nie od liczby wystêpuj±cych w nich osób).
Budynek u¿yteczno¶ci publicznej: zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz.U. 2022 poz. 1225) nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Okresy wyra¿one w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert
3.2 skierowania przez wykonawcê do realizacji zamówienia
co najmniej jednej osoby realizuj±cej us³ugê ochrony okre¶lon± przedmiotem zamówienia, legitymuj±cej siê statusem pracownika ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.) i wpisanej na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, któr± prowadzi Komendant G³ówny Policji w systemie teleinformatycznym oraz posiadaj±cej co najmniej 3-letnie udokumentowane do¶wiadczenie pracownika ochrony.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania:
- na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1), 4), 8) i 10) ustawy,
- na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj. Dz.U. z 2023r., poz. 1497 ze zm.), o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2a do SWZ oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2b do SWZ.
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
W przypadku gdy powy¿sze podmiotowe ¶rodki dowodowe zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument w oryginale wraz ze wszystkimi plikami otrzymanymi od wystawcy dokumentu.
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
W przypadku gdy powy¿sze podmiotowe ¶rodki dowodowe zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument w oryginale wraz ze wszystkimi plikami otrzymanymi od wystawcy dokumentu.
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 8 i pkt 10 ustawy,
g) art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
A. wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.).
B. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 5 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz winien dotyczyæ us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ i realizowa³.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:4 000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w
art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji musi wskazywaæ jako beneficjenta: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni, ul. Bema 26, 81-381 Gdynia.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, tj. Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni, ul. Bema 26, 81-381 Gdynia w Santander Bank Polska S.A. 5 w Gdyni SZ nr rachunku bankowego: 42 1500 1881 1210 2001 4830 0000, z oznaczeniem: Wadium do postêpowania nr 1-2025.
6. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).
7. Gwarancje lub porêczenia o których mowa w ust. 3 musz± byæ z³o¿one w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê upowa¿nion± do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i z³o¿one wraz z ofert± za po¶rednictwem Platformy.
8. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego
9. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji musi gwarantowaæ Zamawiaj±cemu bezwarunkow± wyp³atê na jego pierwsze pisemne ¿±danie kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 pkt 1)-3) ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrze¿eñ i warunków. Porêczenia i gwarancje musz± byæ wa¿ne co najmniej przez okres zwi±zania ofert±, a w przypadku przed³u¿enia terminu zwi±zania ofert± – tak¿e przez ten okres.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium, z tym ¿e Wykonawca zobowi±zany jest podaæ Zamawiaj±cemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do z³o¿enia o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
12. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni
od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 1
pkt 1) - 3) ustawy.
13. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni
od dnia z³o¿enia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1) – 4) ustawy.
14. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 i 13, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
15. Kopiê dowodu wniesienia wadium w formie pieni±dza zaleca siê do³±czyæ do oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej Za³±cznikowi nr 1 do SWZ.W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy sk³adaj± jeden formularz OFERTA.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1), 4), 8) i 10) ustawy, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2a do SWZ oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2b do SWZ.
O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2 - za³±czniki nr 2a i 2b do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - za³±czniki nr 2a i 2b do SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
6. O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2–5, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Pe³nomocnictwa:
1) w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo z okre¶leniem jego zakresu. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale w formie elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo z okre¶leniem jego zakresu. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Je¿eli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa, zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji, przekazuje je Zamawiaj±cemu w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ. Zamawiaj±cy wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunkiich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w § 13 projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowi±zek zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1081892
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy.Rozpoczêcie realizacji zamówienia nie wcze¶niej ni¿ od dnia 16 maja 2025 r. od godziny 12:00 i realizowana bêdzie przez okres 12 miesiêcy do dnia 16 maja 2026 r. do godziny 12:00.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
- Us³uga ca³odobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyñskiego Centrum Sportu jednostki bud¿etowej podczas turnieju gimnastyki artystycznej
- Naprawa sprzêtu ga¶niczego.
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIA£U OKULISTYKI SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie us³ug ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomo¶ciach Muzeum Józefa Pi³sudskiego w Sulejówku
- Us³ugi ochrony osób i mienia oraz obs³uga systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzêdzie Dzielnicy W³ochy przy al. Krakowskiej 257
- "¦wiadczenie us³ugi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Wspó³czesnej £A¬NIA"
- ¦wiadczenie us³ugi fizycznej ochrony osób i mienia
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.