eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówBieżące utrzymanie drogi leśnej w L. Strachów oddz. 253/256



Ogłoszenie z dnia 2021-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie drogi leśnej w L. Strachów oddz. 253/256

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ŚWIĘTOSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230182187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzozowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swietoszow@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietoszow.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swietoszow_lasy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie drogi leśnej w L. Strachów oddz. 253/256

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba272447-de4c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00063330/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie drogi leśnej w L. Strachów oddz. 253/256 - II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110571/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148024 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres prac obejmuje:
a) przygotowanie podłoża poprzez właściwe wyrównanie – szer. 4,0 m
b) wyprofilowanie nawierzchni z dostosowaniem do spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni i mechaniczne zagęszczenie nawierzchni zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej – szer. 4,0 m,
c) dostawa mieszanki kruszywa bazaltowego o frakcji 0-63 mm,
d) wbudowanie wraz zagęszczeniem mieszanki kruszywa bazaltowego o frakcji 0-63 mm zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej na szerokości 3,50 m i grubości 12 cm po zagęszczeniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust.3 ustawy Pzp, który głosi iż
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Podczas sesji otwarcia ofert w dniu 02.08.2021 r. Zamawiający poinformował, iż zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 182 069,52 zł.
W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty. Oferta z najniższą ceną wynosi
242 310,00 zł brutto, a zatem przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie w/w zamówienia o 60 240,48 zł.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 255 ust. 3
ustawy Pzp zadecydował o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242310 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244651,92 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.