Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105979/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych oraz krajalnic żywności - sprawa 17/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych oraz krajalnic żywności - sprawa 17/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4baeae42-b128-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105979/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155612,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia:
a) stołówka wojskowa przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa:
- Szafa chłodnicza przeszklona `700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
- Szafa chłodnicza wjezdna z wózkiem ~700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
- Szafa mroźnicza przeszklona ~700l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
b) stołówka wojskowa przy ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz:
- Szafa chłodnicza przeszklona `700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 2 szt.,
- Szafa chłodnicza wjezdna z wózkiem ~700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 1szt.,
- Szafa mroźnicza przeszklona ~700l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
- Stół chłodniczy z 6 szufladami z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.
►Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się 1-etapowo tj. kompleksowo w tym samym terminie dostawa, rozładunek montaż i uruchomienie, zakończone przeszkoleniem personelu obsługującego urządzenia w danym miejscu docelowym jak powyżej.
►Załącznik nr 1 do SWZ stanowią „Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej:
Szafa chłodnicza przeszklona `700 l z modułem wifi i wyposażeniem
Szafa chłodnicza wjezdna z wózkiem ~700 l z modułem wifi i wyposażeniem.
Szafa mroźnicza przeszklona ~700l z modułem wifi i wyposażeniem
Stół chłodniczy z 6 szufladami z modułem wifi i wyposażeniem
►Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy zawierające szczegółowe warunki i sposób realizacji zamówienia.
►Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po kompleksowym zrealizowaniu pełnego zakresu umowy przez Przedstawiciela Zamawiającego, pracownika magazynu sprzętu oraz Kierownika Stołówki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 88952,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa krajalnic żywności, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia:
a) stołówka wojskowa przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa:
- Automatyczna krajalnica żywności – 1 szt.,
- Półautomatyczna krajalnica żywności – 2 szt.
b) stołówka wojskowa przy ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz:
- Automatyczna krajalnica żywności – 2 szt.,
- Półautomatyczna krajalnica żywności – 1 szt.,
►Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się 1-etapowo tj. kompleksowo w tym samym terminie dostawa, rozładunek montaż i uruchomienie, zakończone przeszkoleniem personelu obsługującego urządzenia w danym miejscu docelowym jak powyżej.
►Załącznik nr 1 do SWZ stanowią „Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej:
Automatyczna krajalnica żywności
Półautomatyczna krajalnica żywności
►Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy zawierające szczegółowe warunki i sposób realizacji zamówienia.
►Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po kompleksowym zrealizowaniu pełnego zakresu umowy przez Przedstawiciela Zamawiającego, pracownika magazynu sprzętu oraz Kierownika Stołówki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 66660,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Spośród złożonych ofert w zadaniu nr 1, oferta nr 2 jako złożona
z najniższą ceną przez Wykonawcę WEINDICH Sp. z o.o., ul. Adamieckiego 8,
41-503 Chorzów – cena: 101 658,42 zł, gwarancja 36 miesięcy - podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w związku z art. 104 Kodeksu cywilnego.
Kolejną - następną korzystną i ważną ofertą po ofercie nr 2 - jest oferta nr 5, złożona przez Wykonawcę: P.H.U. GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, Al. Poznańska 70A, 64-920 Piła, z oferowaną ceną: 150 768,59 zł, gwarancja 48 miesięcy. Oferta ta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego było unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101656,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182628,25 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81991,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112987,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81991,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "PAG" Grażyna Król-Piekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641017972
7.3.3) Ulica: Jana Styki 3
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81991,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.