Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00081139/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,188849,0e96ebc0c61741deabe5a7d7950cad2c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed996fc9-b7ef-49a5-bdfc-e88f029094fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016447/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa ulicy Rolnej"
1.3.3 Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa dojazdu do budynków przy Wiejskiej 4A, 4B, 4C, 6A, 6B, 6C"
1.3.5 Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Modernizacja pokrycia dachowego na budynku WPS"
1.3.8 Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa ulicy Solskiego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową ulicy Solskiego w Iławie
Część 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie
Część 4 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad określonymi w załączonej dokumentacji projektowej robotami budowlanymi a także współpracę z zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót, realizacji ww. robót, prac, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
4. Nadzór inwestorski obejmuje sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu:
1) Część 1 - nr ZP.271.34.2024 pn. „Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej”.
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,185113,f24072ece226a2234e65b4495a4b82f1.html
2) Część 2 - nr ZP.271.30.2024 pn. „Budowa ulicy Solskiego w Iławie”
3) Część 3 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie’’
4) Część 4 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych określonych w części 1,2,3 oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,183904,78fb7c01c47fc3395bc7c155a8f611ef.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową ulicy Solskiego w Iławie
Część 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie
Część 4 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad określonymi w załączonej dokumentacji projektowej robotami budowlanymi a także współpracę z zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót, realizacji ww. robót, prac, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
4. Nadzór inwestorski obejmuje sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu:
1) Część 1 - nr ZP.271.34.2024 pn. „Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej”.
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,185113,f24072ece226a2234e65b4495a4b82f1.html
2) Część 2 - nr ZP.271.30.2024 pn. „Budowa ulicy Solskiego w Iławie”
3) Część 3 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie’’
4) Część 4 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych określonych w części 1,2,3 oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,183904,78fb7c01c47fc3395bc7c155a8f611ef.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową ulicy Solskiego w Iławie
Część 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie
Część 4 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad określonymi w załączonej dokumentacji projektowej robotami budowlanymi a także współpracę z zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót, realizacji ww. robót, prac, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
4. Nadzór inwestorski obejmuje sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu:
1) Część 1 - nr ZP.271.34.2024 pn. „Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej”.
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,185113,f24072ece226a2234e65b4495a4b82f1.html
2) Część 2 - nr ZP.271.30.2024 pn. „Budowa ulicy Solskiego w Iławie”
3) Część 3 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie’’
4) Część 4 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych określonych w części 1,2,3 oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,183904,78fb7c01c47fc3395bc7c155a8f611ef.html
5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, stanowiący przedmiot zamówienia, został określony w załączniku nr 5 do SWZ - wzór/projekt umowy.
6. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu będzie odpowiedzialny za: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz zgłoszeniem robót i innymi decyzjami i pozwoleniami, wykonywanie innych czynności, o których mowa w we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ), wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową ulicy Solskiego w Iławie
Część 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie
Część 4 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad określonymi w załączonej dokumentacji projektowej robotami budowlanymi a także współpracę z zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót, realizacji ww. robót, prac, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
4. Nadzór inwestorski obejmuje sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu:
1) Część 1 - nr ZP.271.34.2024 pn. „Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej”.
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,185113,f24072ece226a2234e65b4495a4b82f1.html
2) Część 2 - nr ZP.271.30.2024 pn. „Budowa ulicy Solskiego w Iławie”
3) Część 3 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa sięgaczy ulicy Rolnej w Iławie’’
4) Część 4 - nr ZP.271.30.2024 pn. ,,Budowa dojazdu do budynków ul. Wiejska 4A, 4B, 4C, 6A, 6B i 6C
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych określonych w części 1,2,3 oraz SWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Link do postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,183904,78fb7c01c47fc3395bc7c155a8f611ef.html
5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, stanowiący przedmiot zamówienia, został określony w załączniku nr 5 do SWZ - wzór/projekt umowy.
6. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu będzie odpowiedzialny za: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz zgłoszeniem robót i innymi decyzjami i pozwoleniami, wykonywanie innych czynności, o których mowa w we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ), wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną w części 1 zamówienia, złożona przez Wykonawcę: GOBAR Budownictwo Bartłomiej Górny, 82-200 Malbork ul. Wybickiego 5b/6 przekracza o 14.480,00 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części i przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć
na sfinansowanie części kwotę 5.200,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację części 1 zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp, który stanowi o tym, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13167,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13167,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Dariusz Ogonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441379512
7.3.3) Ulica: Dobrawy 21
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13167,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11685,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Dariusz Ogonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441379512
7.3.3) Ulica: Dobrawy 21
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ OGONOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ OGONOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11685,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Dariusz Ogonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441379512
7.3.3) Ulica: Dobrawy 21
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ OGONOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ OGONOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 3 /2025 )
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
- Mięso i wędliny ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 2 /2025 )
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- Dostawę sprzętu z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu technicznego dla inwestycji przy ul. Kolejowej 1 w Ustrzykach Dolnych w podziale na 4 części
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
- Nadzór inwestorski nad budową ZOL i ZPO w SP ZOZ w Hajnówce
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.