Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109540/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f52ae15-139f-46cf-bade-37d30fcc20aa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f52ae15-139f-46cf-bade-37d30fcc20aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019535/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie zajęc dodatkowych dla dzieci w przedszkolach w Sobianowicach, Łusczowie, Pliszczynie, Turce, Świdniku Małym (rytmika, tańce, warsztaty artystyczne, teatralne, podróżnicze, itp.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Małe stopy – wielka przyszłość” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 10.2 Edukacja przedszkolna, Priorytet X Lepsza edukacja, Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280323,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - zajęcia ogólnorozwojowe.Przedmiotem zamówienia jest usługa rozszerzenia oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka. Poniżej wymieniono rodzaje zajęć, liczbę godzin i miejscowości w których będą odbywać się zajęcia.
Rytmika / Sobianowice
3 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 105
Zajęcia taneczne / Sobianowice
3 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 105
Warsztaty artystyczne / Sobianowice
3 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 105
Zajęcia taneczno-ruchowe / Łuszczów
3 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 105
Zajęcia edukacji matematycznej poprzez zabawę / Łuszczów
2 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 70
Warsztaty teatralno-artystyczne / Pliszczyn
6 grup x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 210
Warsztaty podróżnicze / Pliszczyn
6 grup x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 210
Warsztaty podróżnicze / Turka
3 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 105
Warsztaty teatralno-artystyczne / Turka
6 grup x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 210
Integracja sensoryczna indywidualna / Turka
2 osoby x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 70
Warsztaty arteterapii / Świdnik Mały
2 grupy x 2 h/m-c x 9 m-cy
Łączna liczba godzin – 36
Warsztaty bajkoterapii / Świdnik Mały
2 grupy x 2 h/m-c x 9 m-cy
Łączna liczba godzin – 36
Zajęcia rytmiczno-taneczne / Świdnik Mały
2 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 70
Trening umiejętności społecznych / Świdnik Mały
2 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 70
Zajęcia muszą być realizowane przez co najmniej 6 osób spełniających jednocześnie warunki:
- posiadające dwuletnie doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 20 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 730 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 196794,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – Robotyka.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu robotyki dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka. Poniżej wymieniono rodzaje zajęć, liczby godzin i miejscowości w których będą odbywać się zajęcia.
Robotyka / Łuszczów
2 grupy x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 70
Robotyka / Pliszczyn
6 grup x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 210
Robotyka / Turka
6 grup x 1 h/tydzień x 35 tygodni
Łączna liczba godzin – 210
Zajęcia muszą być realizowane przez osobą spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą dwuletnie doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 20 godzin zegarowych zajęć z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 730 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 68918,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia - Dogoterapia.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów z dogoterapii dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka. Poniżej wymieniono rodzaje zajęć, liczby godzin i miejscowości w których będą odbywać się zajęcia.
Warsztaty dogoterapii / Łuszczów
3 grupy x 2 h/m-c x 9 m-cy
Łączna liczba godzin – 54
Warsztaty dogoterapii / Świdnik Mały
2 grupy x 2 h/m-c x 9 m-cy
Łączna liczba godzin – 36
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą dwuletnie doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 20 godzin zegarowych zajęć z dogoterapii z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 730 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14610 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający odrzucił jedyną ofertę złożona na tą część zamówienia na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp - zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego. Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegały uzupełnianiu ponieważ stanowiły kryterium oceny ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CTR ARTYSTYKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462650375
7.3.3) Ulica: ul. Ireny Kosmowskiej 1A/72
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-815
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na tą część zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.