Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00103530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00124147/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00130523/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości życia mieszkańców gminy Krasnopol poprzez regulację gospodarki wodno-ściekowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnopol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Krasnopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-503
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875164010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.krasnopol.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnopol.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f225c68e-ae97-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości życia mieszkańców gminy Krasnopol poprzez regulację gospodarki wodno-ściekowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f225c68e-ae97-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061177/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa jakości życia mieszkańców gminy Krasnopol poprzez regulację gospodarki wodno-ściekowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4048780,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Poprawa jakości życia mieszkańców gminy Krasnopol poprzez regulację gospodarki wodno-ściekowej”:
1) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych: uzgodnień; pozwoleń; decyzji; dokonania zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia,
2) Budowę nowej infrastruktury wodociągowej, przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowa Stacji Uzdatniania Wody na zasadach opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z załącznikami do niego stanowiący zał. nr 1 do SWZ.
1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w następujących etapach:
1) I etap - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych: uzgodnień; pozwoleń; zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia,
2) II etap – Wykonanie instalacji wodociągowej, przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowa Stacji Uzdatniania Wody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne
71313410-2 - Ocena ryzyka i zagrożeń dla projektu budowlanego
71313420-5 - Normy ekologiczne dla projektu budowlanego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5891700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11494350,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.