eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkOpracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę i budowę nowego wiaduktu-(JNI 1018587) zlokaliz. w ciągu drogi powiatowej nr 1301O (Byczyna ul. Polanowicka) nad linią kolejową nr 272 (Kluczbork-Poznań)



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę i budowę nowego wiaduktu–(JNI 1018587) zlokaliz. w ciągu drogi powiatowej nr 1301O (Byczyna ul. Polanowicka) nad linią kolejową nr 272 (Kluczbork–Poznań)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 52 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę i budowę nowego wiaduktu–(JNI 1018587) zlokaliz. w ciągu drogi powiatowej nr 1301O (Byczyna ul. Polanowicka) nad linią kolejową nr 272 (Kluczbork–Poznań)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cb5c92c-2d9f-4ad0-8251-4cc8b353929a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044056/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę i budowę nowego wiaduktu–(JNI 1018587) zlokalizowanego w ciągu dr. pow. nr 1301O (Byczyna ul. Polanowicka) nad linią kolejową nr 272 (Kluczbork – Poznań)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkluczborski/demand/195894/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet Oneplace pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
Link publiczny do postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkluczborski/demand/194545/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). Oferta wraz z Formularzem cenowym i wraz z załącznikami musi być złożona w postaci lub formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp i inne oświadczenia, pełnomocnictwa, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w ogólnie dostępnych formatach danych (.txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt) i składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
- poprzez Platformę przetargową OneplaceMarketplanet, dostępną na profilu Zamawiającego pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/
- w razie awarii systemu Platformy, drogą mailową na adres: mwalencka@powiatkluczborski.pl
Za datę złożenia oferty, zawiadomień i innych dokumentów przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta, obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny do obsługi plików w formacie .pdf;
• Stały dostęp do sieci Internet: min. przepustowość 512 Kb/s

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA KLUCZBORSKI Z SIEDZIBĄ W STAROSTWIE POWIATOWYM
W KLUCZBORKU, UL. KATOWICKA 1, 46-200 KLUCZBORK.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl
Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w Rozdziale XXIII SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ) "Ochrona danych osobowych".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.272.2.2025.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 4 ETAPY względem zakresu, terminów realizacji oraz płatności częściowych za ich wykonanie. W ramach zamówienia, Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do:
ETAP: 1; 2; 3
Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na rozbiórce istniejącego i budowie nowego wiaduktu JNI 1018587 w ciągu drogi powiatowej nr 1301O w miejscowości Byczyna zgodnie z wytycznymi SWZ wraz z załącznikami.
Uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień oraz ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ZRID.
ETAP 4
Sprawowania Nadzoru Autorskiego nad inwestycją w czasie wykonywania robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, opis stanu istniejącego, wszelkie wymagania, warunki, wytyczne oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, zwana dalej SWZ wraz z załącznikami, w szczególności: Raport z przeglądu szczegółowego wiaduktu z dnia 1 sierpnia 2024 r., Formularz cenowy Wykonawcy, Oferta Wykonawcy wraz z formularzami oraz Projektowane Postanowienia Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322300-4 - Usługi projektowania mostów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma
najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Szczegółowy OPIS SPOSOBU OCENY OFERT, KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW zawarto w Rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WIEDZA I DOŚWIADCZENIE PERSONELU WYKONAWCY, SKIEROWANEGO DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej jn.:
1) dotyczącej doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:
-co najmniej 1 dokumentację projektową (projekt budowlany wraz z materiałami do wniosku) na podstawie których uzyskano decyzję zezwalającą na realizację zadania inwestycyjnego (ZRID lub pozwolenia na budowę) polegającego na budowie lub przebudowie wiaduktu zlokalizowanego nad lub pod zelektryfikowaną linią kolejową PKP - wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – doświadczenia Wykonawcy - Zamawiający – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

2) dotyczącej kwalifikacji, wykształcenia i uprawnień osób:
W zakresie kwalifikacji zawodowych - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i wykształcenie jn.:
a) Osoba, która będzie pełnić funkcję PROJEKTANTA BRANŻY MOSTOWEJ – musi posiadać wykształcenie wyższe oraz od co najmniej 7 lat wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ważne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
b) Osoba, która będzie pełnić funkcję PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ – musi posiadać wykształcenie wyższe oraz od co najmniej 7 lat wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ważne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.

Ww. osoby muszą być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone zaświadczeniem przez tę Izbę. Zaświadczenie to zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – kwalifikacji osób - Zamawiający uzna za spełniony, jeśli spełni go przynajmniej jeden z konsorcjantów.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dotyczącej doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:
-co najmniej 1 dokumentację projektową (projekt budowlany wraz z materiałami do wniosku) na podstawie których uzyskano decyzję zezwalającą na realizację zadania inwestycyjnego (ZRID lub pozwolenia na budowę) polegającego na budowie lub przebudowie wiaduktu zlokalizowanego nad lub pod zelektryfikowaną linią kolejową PKP - wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: Podmiotowy środek dowodowy w tym zakresie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ „Wykaz doświadczenia”

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – doświadczenia Wykonawcy - Zamawiający – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

2) dotyczącej kwalifikacji, wykształcenia i uprawnień osób:
W zakresie kwalifikacji zawodowych - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i wykształcenie jn.:
a) Osoba, która będzie pełnić funkcję PROJEKTANTA BRANŻY MOSTOWEJ – musi posiadać wykształcenie wyższe oraz od co najmniej 7 lat wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ważne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
b) Osoba, która będzie pełnić funkcję PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ – musi posiadać wykształcenie wyższe oraz od co najmniej 7 lat wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ważne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.

Ww. osoby muszą być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone zaświadczeniem przez tę Izbę. Zaświadczenie to zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: Podmiotowy środek dowodowy w tym zakresie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ „Wykaz osób”

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – kwalifikacji osób - Zamawiający uzna za spełniony, jeśli spełni go przynajmniej jeden z konsorcjantów.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony i odpowiednio podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ wraz z załączeniem wypełnionego i odpowiednio podpisanego Formularza cenowego -zał. nr 1A do SWZ.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby(każdego z osobna) - zał. nr 2
3. Stosowne pełnomocnictwa m. in. do podpisania oferty, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia itp. (jeśli dotyczy).
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)-zał. nr 4
5. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
6. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej, niż w pieniądzu, tj. w formie poręczenia lub gwarancji – należy załączyć do Oferty oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia, w postaci elektronicznej.
8. Wykaz rozwiązań równoważnych – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
9. Wykaz usług na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu- zał. nr 5 (dokument składany na wezwanie).
10. Wykaz osób na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu- zał. nr 6 (dokument składany na wezwanie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100).
Szczegółowe informacje dot. wadium określono w Rozdz. X SWZ "WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM"

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie tzn. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z Ofertą oświadczają, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wspólnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców podlegał wykluczeniu, to wykluczeniu podlega całe konsorcjum, spółka cywilna.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – doświadczenia Wykonawcy - Zamawiający – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – kwalifikacji osób - Zamawiający uzna za spełniony, jeśli spełni go przynajmniej jeden z konsorcjantów.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach, rodzaju, zakresie i pod warunkami szczegółowo określonymi w SWZ, w załączniku nr 3 do SWZ Projektowane Postanowienia Umowy - w szczególności w §12 "Zmiany Umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z załącznikami należy składać wyłącznie poprzez Platformę zakupową Marketlanet Oneplace prowadzonego postępowania, pod adresem (publiczny link do postępowania): https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkluczborski/demand/195894/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.