Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121499/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00128664/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg - wykaszanie dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp-olesnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg - wykaszanie dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44b6f74-ba36-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029401/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121499/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.7.2022.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie powiatu oleśnickiego, z podziałem na 4 części /zadania/. Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników, poboczy, rowów wraz z obkoszeniem znaków, barier energochłonnych, przy drogach wojewódzkich nr 340,451,396,368,439 (dawna 448), 449 w szczególności: wykaszanie poboczy, rowów, skarp dróg wojewódzkich nr 340,451,368,396,439 (dawna 448), 449 z podziałem na części (zadania), jak niżej:ZADANIE NR 1
- numer drogi 396, lokalizacja: Od drogi nr 451 do granicy powiatu Oleśnickiego, szerokość koszenia: na szerokość 5m od krawędzi jezdni, szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 50000
- numer drogi 451, Lokalizacja: Od ronda (wschodnia obwodnica Oleśnicy) do m. Bierutów strona prawa: do skrzyżowania z ul. Solnicką strona lewa: do cmentarza, Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni, z wyjątkiem odcinka: W m. Solniki Wielkie strona lewa od końca terenu zabudowanego do przejazdu kolejowego na szerokość od krawędzi jezdni do 2m za chodnik umiejscowiony poza rowem. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2:130000
- Numer drogi 451, Lokalizacja: Od przejazdu kolejowego w m. Bierutów do granicy powiatu Oleśnickiego. Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 12000
- Numer drogi 368, Lokalizacja: Od m. Oleśnica (wjazd na drogę serwisową przed wiaduktem) – Smardzów – granica powiatu Oleśnickiego. Wylot z m. Smardzów w kierunku drogi S8. Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Przy bitumicznych drogach serwisowych na szerokość 2m od krawędzi jezdni. Skarpy nasypów na wiadukcie koszone na całą szerokość. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 60000
- Numer drogi 340, Lokalizacja: Od skrzyżowania dróg powiatowych w m. Ludgierzowice do końca m. Strzelce Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Na odcinku Łuczyna – cmentarz strona prawa od krawędzi jezdni do 1m za chodnik umiejscowiony poza rowem. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu. Lokalizacja: Nowosiedlice – Dąbrowa przejazd PKP. Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Na odcinku Nowosiedlice – Dąbrowa strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 2m za chodnik. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 95000
- Numer drogi 449 Lokalizacja: Od węzła z drogą S8 Syców Wschód – ul. Szosa Kępińska – ul. Kępińska – ul. Kaliska - do granicy powiatu Szerokość koszenia: Na szerokość 2,5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: Ul. Kępińska strona prawa do 4m poza chodnikiem. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 22000
- Numer drogi 439 (dawna 448) Lokalizacja: Od m. Brzostowo (skrzyżowanie z drogą w kierunku m. Pierstnica) – Nowa Wieś Goszczańska - Goszcz (do wysokości sklepu DINO) Lokalizacja: Goszcz – Twardogóra – tylko strona prawa Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: M. Brzostowo – tylko strona prawa, w m. Nowa Wieś Goszczańska strona prawa – do 2 m za chodnik, w m. Goszcz strona lewa – do 1 m za chodnik, Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 55000
- Numer drogi 439 (dawna 448) Lokalizacja: Twardogóra (od wiaduktu kolejowego)– Drołtowice – Nowy Dwór – (do węzła z drogą S8 Syców Zachód) Szerokość koszenia: Na szerokość 2,5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: w m. Chełstówek strona prawa na szerokość 2,5m poza chodnik. W m. Działosza, Wielowieś, Nowy Dwór do 2m poza chodnik. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu. Odcinek Chełstówek – Gola Wielka - Drołtowice na szerokość 4 m od krawędzi jezdni, odcinek Drołtowice – Zawada – Działosza na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 153500
Łączna szacowana ilość do wykonania w ramach 1-krotnego koszenia 577 500 m2
Wykaszanie dwa razy w ciągu roku traw, chwastów, wraz z wykoszeniem lub wycinką jednorocznych odrostów krzaków na szerokości wykaszania wskazanej tabeli opisanej w Rozdz. III ust. 4 SWZ. W przypadku wykaszania odrostów krzaków kosami spalinowymi należy je zebrać lub zrębakować. Na terenie objętym wykaszaniem w szczególności w rowach i na skarpach występują wystające karpiny po wyciętych krzakach. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 138600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie powiatu oleśnickiego, z podziałem na 4 części (zadania). Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników, poboczy, rowów wraz z okoszeniem znaków, barier energochłonnych, przy drogach wojewódzkich nr 340,451,396,368,439 (dawna 448), 449 w szczególności: wykaszanie poboczy, rowów, skarp dróg wojewódzkich nr 340,451,368,396,439 (dawna 448),449 z podziałem na części (zadania), jak niżej:ZADANIE nr 2
Koszenie trzy razy w ciągu roku, wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem trawy.
Nr drogi 451, Lokalizacja: Miejscowość Bierutów Strona prawa: od skrzyżowania z ul. Solnicką do przejazdu PKP Strona lewa: Od zatoki autobusowej przy cmentarzu do przejazdu PKP Szerokość koszenia: Na szerokość od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. Ścieżki rowerowe, chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 8000
Wykaszanie trzy razy w ciągu roku traw, chwastów, na terenie miasta Bierutów wraz z wygrabieniem i wywozem skoszonej trawy. Zagospodarowanie skoszonej trawy po stronie wykonawcy. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 11280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie powiatu oleśnickiego, z podziałam na 4 części (zadania). Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników, poboczy, rowów wraz z obkoszeniem znaków, barier energochłonnych, przy drogach wojewódzkich nr 340,451,396,368,439 (dawna 448),449 w szczególności: wykaszanie poboczy, rowów, skarp dróg wojewódzkich nr 340,451,368,396,439 (dawna 448), 449 z podziałem na części (zadania) jak niżej:ZADANIE NR 3
Koszenie trzy razy w ciągu roku.
Nr drogi 439 (dawna 448) Lokalizacja: Goszcz (naprzeciwko sklepu DINO) - Moszyce (koniec ścieżki rowerowej po stronie lewej za przystankiem autobusowym) Szerokość koszenia: strona lewa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Ścieżka rowerowa nieprzystosowana do poruszania się po niej ciężkiego sprzętu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 20000
Wykaszanie trzy razy w ciągu roku traw, chwastów, wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie powiatu oleśnickiego, z podziałam na 4 (części) zadania. Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników, poboczy, rowów wraz z obkoszeniem znaków, barier energochłonnych, przy drogach wojewódzkich nr 340,451,396,368,439 (dawna 448), 449 w szczególności: wykaszanie poboczy, rowów, skarp dróg wojewódzkich nr 340,451,368,396,439 (dawna 448), 449 z podziałam na części (zadania) jak niżej:ZADANIE NR 4
Koszenie trzy razy w ciągu roku.
Nr drogi 340 Lokalizacja: Na odcinku Strzelce – Dobroszyce - Nowosiedlice Szerokość koszenia: Na odcinku Strzelce – Dobroszyce strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Dobroszyce – obwodnica Strona prawa i lewa na szerokość do 5m. Dobroszyce – Nowosiedlice strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Ścieżki rowerowe nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 45000
Wykaszanie trzy razy w ciągu roku traw, chwastów, wraz z wykoszeniem jednorocznych odrostów na szerokości wykaszania. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań. Na terenie objętym wykaszaniem w szczególności w rowach i na skarpach występują wystające karpiny po wyciętych krzakach.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 20250,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 51) Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg w zakresie dróg powiatowych na terenie powiatu oleśnickiego. Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników przy drogach powiatowych w miejscowości Oleśnica, w poniższych lokalizacjach:
- ul. Wileńska (od ul. Lwowskiej do drogi tłuczniowej za salą sportową Gimnazjum Gminnego);
- ul. Ludwikowska (od ul. Południowej do ul. Łukanowskiej);
- ul. 3 Maja (od wiaduktu do ul. Reja);
- ul. Wiejska (od ul. Wały Jagielońskie do ul. Stawowej);
- ul. Wrocławska (od ul. Wałowej do torów PKP);
- ul. Dobroszycka (od ul. Wrocławskiej do ul. Wojska Polskiego);
- dawna droga krajowa nr 8 od ul. Wrocławskiej (stacja paliw Orlen) do m. Spalice ul. Olchowa – 2 strony;
- Dawna droga krajowa nr 8 w m. Spalice od ulicy Olchowej do ronda drogi 451 – 1 strona przy chodniku i ścieżce rowerowej.
- ul. Armii Krajowej
- ul. Kolejowa
- ul. Klonowa
- ul. Sudoła
- ul. Krzywoustego od ul. Lwowskiej do ronda drogi 451.
2) Jednokrotne koszenie (zlecenie) obejmować będzie koszenie wszystkich lokalizacji (dróg) wskazanych w zleceniu - 1 raz w miesiącu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia wynosi 62000m2
Całe zadanie - usługa obejmuje maksymalnie sześciokrotne wykaszanie trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy, tj. 1 raz w miesiącu w okresie od maja do października 2022 roku. Ostatnie koszenie w miesiącu październiku wraz ze zgrabieniem opadłych liści (zagospodarowanie i utylizacja skoszonej trawy we własnym zakresie).
Maksymalna przewidywana ilość (obejmująca 6-krotność) do skoszenia wynosi : do 372000 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136866,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174636,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136866,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORFIN Zakład Usługowy Bartosz Orfin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961508689
7.3.3) Ulica: Leśna 18
7.3.4) Miejscowość: Tyniec nad Ślęzą
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORFIX Zakład Usługowy Bartosz Orfin
jakie przetargi wygrała firma
ORFIX Zakład Usługowy Bartosz Orfin
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136866,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU-MPR Marek Pasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111981974
7.3.3) Ulica: Gaszowice 23a
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12636,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU-MPR Marek Pasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111981974
7.3.3) Ulica: Gaszowice 23A
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12636,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22356,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22356,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22356,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Gospodarka Komunalna Dobroszyce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111828095
7.3.3) Ulica: Oleśnicka 35
7.3.4) Miejscowość: Dobroszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA GOSPODARKA KOMUNALNA DOBROSZYCE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA GOSPODARKA KOMUNALNA DOBROSZYCE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22356,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zieleni Wiesław Niedzielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111012672
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Stanisława Reymonta 8a
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ZIELENI WIESŁAW NIEDZIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ZIELENI WIESŁAW NIEDZIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.