Og³oszenie z dnia 2025-03-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00215421/01 - Wynik z dnia 2025-05-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ulicy S³owackiego w Lubsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lubsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770646
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lubsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ulicy S³owackiego w Lubsku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-734b06cc-7549-43f4-8ee3-4d765516ff2b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00161384
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00047484/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej ulicy S³owackiego w Lubsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy dostêpnej na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko.
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza zamieszczonego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko, w zak³adce dedykowanej postêpowaniu. Zgodnie z § 11 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf tj.: do danych
zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub
multimedialne stosuje siê formaty plików opisane w Za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017 poz. 2247).
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:.zip, .7Z.
W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W przypadku przekazania przez Wykonawcê w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych osoby fizycznej, a w szczególno¶ci:
1. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
2. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
3. Pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
4. Cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
5. Osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
Zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej RODO) (Dz.Urz. UE L119, s. 1 ze zm.), informujê ¿e szczegó³owo jest to okre¶lone w rozdziale 43 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.2710.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. S³owackiego w Lubsku na d³ugo¶ci 334,50 mb.
Droga w planie sk³ada siê z odcinków prostych, zastosowano trzy ³uki poziome w planie.
Szeroko¶æ jezdni wynosi 4,50m.
Drogê zaprojektowano siê w przekroju daszkowym o pochyleniu 2%, odwadnianie tak jak obecnie za pomoc± spadków poprzecznych i pod³u¿nych do wpustów deszczowych i dalej do istniej±cej kanalizacji deszczowej.
Konstrukcja nawierzchni:
a) Ulica S³owackiego
Betonowa kostka brukowa grafitowa - 8cm
Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 - 5cm
Podbudowa z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - 22cm
W-wa kruszywa stabilizowanego cem. z wytwórni o klasie wytrzym. C3/4 - min. 15cm
Geow³óknina o gramaturze 400g/m2 (drogowa), do wzmocnienia pod³o¿a pod konstrukcjê nawierzchni drogowej
b) Miejsca brukowane pod ³awki
Betonowa kostka brukowa czerwona - 8cm
Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 - 5cm
W-wa kruszywa stabilizowanego cem. z wytwórni o klasie wytrzym. C3/4 - 10cm
Zestawienie powierzchni.
Powierzchnia jezdni ulicy S³owackiego: 1500,00 m2
Powierzchnia miejsc brukowanych pod ³awki: 56,25 m2
Powierzchnia poboczy oko³o: 247,00 m2
W ramach przedmiotowej inwestycji do wykonania jest nowa kanalizacja deszczowa w ci±gu ulicy S³owackiego w Lubsku. Kanalizacja deszczowa zostanie pod³±czona do istniej±cej kanalizacji deszczowej (studnie ozn. Di1, Di2, Di3, Di4, Di5, Di6) o ¶rednicy 400mm i 600mm. Przej¶cie przez ¶cianê w istniej±cych studniach nale¿y wykonaæ poprzez zastosowanie przej¶cia szczelnego. Ca³± kanalizacjê deszczow± projektuje siê z rur litych PVC 200mm SN8. Studzienki ¶ciekowe projektuje siê jako betonowe o ¶rednicy 500mm z czê¶ci± osadnikow± H=0,8m.
Dane charakteryzuj±ce kanalizacji deszczowej:
- PVC 200mm SN8 – 35,0m
- studzienki ¶ciekowe betonowe 500 mm z osadnikiem H = 0,80 m na ³awie betonowej C8/10 szt. 11
- demonta¿ istn. studzienek kanal. deszczowej wraz z utylizacj± szt. 5
- demonta¿ istn. kanal. deszczowej 150mm-200mm wraz z utylizacj± L = 13,0m
Szczegó³owy zakres robót zosta³ wyszczególniony w za³±czniku nr 9 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, na który sk³adaj± siê: dokumentacja projektowa, pogl±dowe przedmiary robót, rysunki zagospodarowania terenu, przekroje poprzeczne jezdni oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz w Za³±czniku nr 10 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owy opis sposobu oceny ofert zosta³ zapisany w Rozdziale 21 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowejOpis spe³nienia warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca:
1. wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej 2 (dwa) zadania polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i zakresem robocie stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia, to jest w zakresie którym by³o wykonanie prac polegaj±ce na: budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie drogi. Ogólna warto¶æ robót budowlanych dla zadania musi wynosiæ minimum 500 000 z³ brutto/ka¿de (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
2. wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2024 r., poz. 725 ze zm.) tj. upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art 108 i 109 ustawy pzp], zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art 274 ust 1 ustawy):
1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art 274 ust. 1 ustawy pzp]:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie robót wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie
okre¶lonym w warunkach z Rozdzia³u 24 pkt. 2.4.1. SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie osób wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach z rozdzia³u 24 pkt. 2.4.2 SWZ
Do wykazu mo¿na do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie wymaganych uprawnieñ tj. decyzjê o nadaniu wymaganych uprawnieñ oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie do w³a¶ciwej Izby Zawodowej
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:1 O¦WIADCZÊNIA WSTÊPNE [art. 125 ust 1 ustawy pzp].
1.1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ,
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
1.2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 pkt 1 -6 ustawy pzp - którego wzór stanowo za³±cznik nr 3 do SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia sk³ada ka¿dy w wykonawców.
2. ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY [art. 118 ust 3 ustawy pzp] Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)
a) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy [art 117 ust. 4 ustawy pzp] - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
5. INNE DOKUMENTY
a) Wype³niony i podpisany formularz oferty - którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
b) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wysoko¶æ wadium: 10 000 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 16.1 SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie.
2. W przypadku, o którym mowa w art 117 ust 2 i 3 stawy pzp,
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy [art. 117
ust. 4 ustawy pzp] - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
- patrz: pkt. 16.4 ppkt b) SWZ. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika (wzór pe³nomocnictwa
stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i
zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie
Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii, Do dokumentu (lub
dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca
pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo
za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o
swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z pó¼n. zm.).Elektroniczna kopia
pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w pkt. Rozdziale 24 pkt 3 SWZ. w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 15 pkt. 16.1 SWZ zawieraj±ce informacje dotycz±ce tych podmiotów.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe warunki zmiany umowy s± okre¶lone w SWZ w za³±czniku nr 10 -Projektowane postanowienia umowy w § 16.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-09 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Ba³tyckiej wraz z budow±/przebudow± kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu soko³owskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jaros³aw - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jaros³awiu od skrzy¿owania z ul. Ko¶ciuszki do skrzy¿owania z ul. Raszyñskiego
- ,,Budowa kanalizacji deszczowej w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 262 Kwieciszewo - Szysz³owo w m. Ostrowite"
- "Modernizacja dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.