Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138585/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Chocianów w okresie od 01.04.2023 do 31.03.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Chocianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 23
1.5.2.) Miejscowość: Chocianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (76) 8183500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chocianow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-chocianow/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b2e5dfd-c3d9-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Chocianów w okresie od 01.04.2023 do 31.03.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b2e5dfd-c3d9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138308/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Chocianów w okresie od 01.04.2023 do 31.03.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów Nadleśnictwa Chocianów w okresie od 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r.
2. Szacowane zapotrzebowanie na paliwa wyniesie:
benzyna bezołowiowa (PB 95) w ilości 1150 litrów,
olej napędowy (ON) w ilości 34 420 litrów.
3. W całym okresie trwania umowy szacowana ilość paliwa może ulec zmianie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości szacowanego zakupu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Wykonawca nie będzie rościł sobie praw do realizacji przez Zamawiającego pozostałej części zamówienia. Zamawiający zapewnia jednak Wykonawcy realizację przedmiotu zamówienia na poziomie min. 60% przewidzianego łącznego zakresu dostaw paliw.
5. Tankowania odbywać się będą sukcesywnie, według aktualnych potrzeb Zamawiającego.
6. Tankowania mogą być dokonywane bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub do odpowiednich pojemników dostarczonych przez Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość bezgotówkowego rozliczenia transakcji zakupu paliw za pomocą systemów rozliczeń bezgotówkowych oferowanych przez Wykonawcę np. kart paliwowych (nie mylić z płatnościami kartami płatniczymi). Wykonawca nie będzie rościł od Zamawiającego dodatkowych kosztów i opłat z tytułu korzystania z ww. bezgotówkowych kart paliwowych.
8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość zakupu paliw we wszystkie dni miesiąca.
9. Rozliczenie zakupu paliw dokonywane będzie w oparciu o cenę brutto obowiązującą na stacji paliw w momencie dokonywania transakcji, uwzględniającą upust Wykonawcy udzielony Zamawiającemu na zakup paliw określony w zawartej umowie. Rozliczenie odbywać się będzie zgodnie poprzez wystawienie dwa razy w miesiącu faktury obejmującej wszystkie tankowania dokonane na wszystkich stacjach będących w posiadaniu Wykonawcy, dla każdego pojazdu osobno (Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy wykaz pojazdów w posiadaniu). Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył szczegółowe zestawienie tankowań, z przypisaniem każdej transakcji do konkretnego pojazdu. Zestawienie musi zawierać co najmniej następujące informacje: data transakcji, rodzaj i ilość wydanego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu.
10. Ze względu na konieczność ciągłego tankowania pojazdów znajdujących się na stanie Zamawiającego, co najmniej jedna stacja paliw musi być zlokalizowana w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (Nadleśnictwo Chocianów, ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów). Ponadto, ze względu na lokalizację części leśnictw, które znajdują się w większej odległość od siedziby Nadleśnictwa, Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stację paliw na terenie każdego z powiatów sąsiadujących z terenem administrowanym przez PGL LP Nadleśnictwo Chocianów tj. powiatu polkowickiego, powiatu bolesławieckiego. Dodatkowo ze względu na wyjazdy pracowników Zamawiającego do siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu Wykonawca powinien posiadać co najmniej jedną stację benzynową na terenie powiatu wrocławskiego.
11. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu dostęp do paliw, których jakość i parametry techniczne spełniają wymagania jakościowe dla paliw według aktualnie obowiązujących norm jakościowych określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239741,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239741,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239741,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239741,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31INNE PRZETARGI CHOCIANÓW
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa Artykułów Spożywczych
więcej: przetargi CHOCIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Gminy Waganiec
- "Dostawa oleju napędowego dla MPWiK Sp. z o.o. w Porębie na rok 2025".
- Dostawa detalicznych ilości paliw płynnych w roku kalendarzowym 2025 dla pojazdów WORD w Szczecinie i Oddziału Terenowego w Barlinku
- Zakup paliw do samochodów służbowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Bieczu Sp. z o.o.
- Dostawa paliw ciekłych dla WIOŚ w Warszawie i Delegatur
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH NA POTRZEBY GMINY ŁUBNICE
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.