Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00084944/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Witanowicach na pomieszczenia żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022 – 2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,188711,cfa6e1c8dc52bf9ac9bc378be3bb6717.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Witanowicach na pomieszczenia żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022 – 20292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5410f522-a1c5-4d41-882e-4f3ab9d3e346
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051713/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja pomieszczeń przedszkola w SP w Woźnikach oraz ZSP w Witanowicach na pomieszczenia żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084944
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.1.2025.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 875371,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń przedszkola w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witanowicach wraz z budową instalacji oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcje żłobka.2. Budynek ZSP jest istniejącym obiektem o złożonej formie i układzie przestrzennym, który jest wynikiem wielu odrębnych procesów rozbudowy, rozbiórek i przebudowy zaistniałych w odstępie ostatnich kilku dziesięcioleci. Planowana inwestycja nie ingeruje w formę budynku, ogranicza się do pomieszczeń zlokalizowanych w jego zachodnim skrzydle.
3. W skrzydle zachodnim budynku ZSP, na poziomie parteru, mieściło się dwu oddziałowe przedszkole. W jego miejscu projektuje się żłobek wykorzystując do tego celu istniejące sale zabaw oraz sąsiadujące pomieszczenia. Wejście do projektowanego żłobka pozostaje bez zmian od strony północnej, prowadząc do korytarza, z którego rozchodzą się dojścia do takich pomieszczeń jak sala zabaw, szatnia oraz część socjalna z zespołem pomieszczeń sanitarnych. Szatnia jest połączona bezpośrednio z dwiema salami zabaw oraz posiada dodatkowe wyjście do części szkolnej, w kierunku do wyjścia na zewnątrz. Po między salami zabaw, projektuje się wspólny węzeł sanitarny dla dzieci. Pozostałe pomieszczenia budynku szkoły pozostają bez zamian. Bez zmian pozostają warunki pożarowe budynku.
4. Powierzchnie, kubatura brutto wysokość i liczba kondygnacji planowanego żłobka.
4.1 Powierzchnia użytkowa: 150,33 m2.
4.2 Powierzchnia wewnętrzna: 163,10 m2.
4.3 Wysokość: wysokość kondygnacji w części przeznaczonej na żłobek 3,25 m – żłobek znajduje się w budynku szkoły zakwalifikowanym jako budynek Niski
4.4 Liczba kondygnacji żłobka - 1 nadziemna
4.5 Kubatura strefy pożarowej żłobka: 530 m2.
5. Wykonawca wykona w ramach zamówienia roboty zgodnie z przedmiarami robót:
- PRZEDMIAR ROBÓT: Roboty ogólnobudowlane;
- PRZEDMIAR ROBÓT: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne;
- PRZEDMIAR ROBÓT: Roboty instalacyjne elektryczne.
stanowiącymi odpowiednio: Załącznik nr 1.1 OPZ; Załącznik Nr 1.2 OPZ; Załącznik nr 1.3 OPZ do Rozdziału IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako “OPZ”.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w OPZ, przedmiarach robót, o którym mowa w mowa w pkt 5, dokumentacji technicznej – projekcie architektoniczno- budowlanym, decyzji pozwolenia na budowę, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy – Część 1, dalej jako „PPU - 1”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 868746,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witanowicach.2. Zamówienie dotyczy budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym, w postaci urządzeń placu zabaw, pojemników na odpadki, zlokalizowanych na terenie ZSP w Witanowicach, na działkach o nr ewidencyjnych: 593/13, 593/14.
3. W zakres zamówienia wchodzi:
3.1 Wykonanie utwardzonego dojścia do placu zabaw – chodnik z kostki brukowej – 14,0 m2;
3.2 Wykonanie ogrodzenia placu zabaw – 41,6 mb;
3.3 Montaż tablicy z regulaminem korzystania z placu zabaw – 1 szt.;
3.4 Montaż ławek z oparciem – 2 szt.;
3.5 Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - nawierzchnia 2-warstwowa poliuretanowo-gumowa – 48,60 m2;
3.6 Dostawa i montaż urządzenia zabawowego – zestaw dla dzieci w przedziale wiekowym do 3 lat, spełniający normy EN 1176-1:2017 - 1 szt. zgodnie z minimalnymi wymaganiami wskazanymi w OPZ.
4. Wykonawca wykona w ramach zamówienia roboty zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 2.1 OPZ do Rozdziału IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w OPZ, przedmiarze robót, o którym mowa w mowa w pkt 4, dokumentacji technicznej – projektem zagospodarowania terenu wraz z opisem oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy – Część 2, dalej jako „PPU - 2”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 207961,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831751,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 995000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831751,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dach-Pol Krzysztof Ćwiertnia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 552-155-60-56
7.3.3) Ulica: Krzeszów 99C
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831751,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty podlegające odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI TOMICE
- Remont oraz przebudowa parteru budynku przedszkola w Woźnikach w zakresie wymaganym do wydzielenia żłobka jedno-oddziałowego
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witanowicach, gm. Tomice
więcej: przetargi TOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Modernizacja elektrycznej instalacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.