Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270307/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu samochodowego i usług specjalistycznym sprzętem ciężkim dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Wieczorek II” ... na rok 2022. Części I – VI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbocian@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b3b2c35-46d2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie transportu samochodowego i usług specjalistycznym sprzętem ciężkim dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Wieczorek II” ... na rok 2022. Części I – VI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3b2c35-46d2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270307/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WII-0012/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154002,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód ciężarowy o ładowności 5 t.: Transport drogowy samochodem ciężarowym skrzyniowym z kierowcą
o ładowności 5 ton
Do zadań samochodu ciężarowego skrzyniowego będzie należeć przewóz złomu, kabli i przewodów, zdemontowanych maszyn i urządzeń z terenu Kopalni w miejsce wyznaczone.
Usługi nie będą wykonywane w sposób ciągły lecz będą miały charakter jednorazowy. Podstawą realizacji zamówienia będą indywidualne zlecenia kierowane do Wykonawcy, wystawiane stosownie do potrzeb Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód ciężarowy o ładowności 15 t.: Transport drogowy samochodem ciężarowym samowyładowczym z kierowcą o ładowności 15 ton
Do zadań samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności 15 ton będzie należał przewóz pozyskiwanego złomu na zabezpieczone składowisko.
Usługi nie będą wykonywane w sposób ciągły lecz będą miały charakter jednorazowy. Podstawą realizacji zamówienia będą indywidualne zlecenia kierowane do Wykonawcy, wystawiane stosownie do potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 6720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ładowarka kołowa: Usługi ładowarką kołową o mocy 150kW.:
Do zadań ładowarki kołowej należeć będzie załadunek złomu na samochód samowyładowczy w celu jego przewozu, przygotowanie miejsc do składowania złomu, części maszyn i urządzeń(niwelacja, utwardzanie terenu).
Usługi nie będą wykonywane w sposób ciągły lecz będą miały charakter jednorazowy. Podstawą realizacji zamówienia będą indywidualne zlecenia kierowane do Wykonawcy, wystawiane stosownie do potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 44982,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koparko-ładowarka:‒ Usługi koparko-ładowarką kołową z wysięgnikiem teleskopowym
Koparko - ładowarka będzie przeznaczona do wykonywania robót ziemnych dla instalacji kablowych telekomunikacyjnych, a także w razie potrzeby do drobnych prac załadunkowych.
Usługi nie będą wykonywane w sposób ciągły lecz będą miały charakter jednorazowy. Podstawą realizacji zamówienia będą indywidualne zlecenia kierowane do Wykonawcy, wystawiane stosownie do potrzeb Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 42120,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dźwig samochodowy 16 ton:- Usługi dźwigiem samochodowym 16 ton
Dźwig samochodowy16 ton wykonywać będzie wszelkie załadunki i rozładunki materiałów górniczych , złomu, maszyn i urządzeń itp.
Usługi nie będą wykonywane w sposób ciągły lecz będą miały charakter jednorazowy. Podstawą realizacji zamówienia będą indywidualne zlecenia kierowane do Wykonawcy, wystawiane stosownie do potrzeb Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 37440,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podnośnik montażowy 18,3m (zwyżka samochodowa) Usługi podnośnikiem montażowym 18,3m (zwyżka samochodowa)
Podnośnik montażowy 18,3m (zwyżka samochodowa) używana będzie do wymiany źródeł światła oświetlenia zewnętrznego, przy naprawach sieci telekomunikacyjnej napowietrznej, pracach konserwacyjno-naprawczych na terenie szybów Pułaski, Giszowiec i Roździeński.
Usługi nie będą wykonywane w sposób ciągły lecz będą miały charakter jednorazowy. Podstawą realizacji zamówienia będą indywidualne zlecenia kierowane do Wykonawcy, wystawiane stosownie do potrzeb Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 7140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23025,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23025,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: ul. Alfonsa Zgrzebnioka 4/9
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23025,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8265,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15350,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8265,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: ul. Alfonsa Zgrzebnioka 4/9
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8265,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3) Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019
z późn. zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia wynosi 55 400,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną, złożonej przez Wykonawcę pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe „Carbosprzęt” Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach
(40-432) przy ul. Szopienickiej 58 wynosi: 79 039,80 zł brutto, a tym samym przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia o 23 639,80 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79039,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43899,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138153,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43998,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: Alfonsa Zgrzebnioka 4/9
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43998,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46051,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46051,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: Alfonsa Zgrzebnioka 4/9
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46051,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63984,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8779,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: Alfonsa Zgrzebnioka 4/9
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8779,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja Rurociągu cieplnego Dn 500 z EC Moszcz, do Jas dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej
- "Dostawa mierników oraz wskaźników" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Rozbiórka pomostu transportowego do koksowni na terenie byłej KWK "Dębieńsko" w Czerwionce Leszczynach" dla SRK S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji"
- Likwidacja żelbetowej wieży wyciągowej Jas II (bez trzonu stalowego) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jas-Mos".
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje"
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Zamysłowie
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie robót koparko-ładowarką i wbudowania prefabrykatów betonowych
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki na terenie działania poszczególnych Baz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.