Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055837/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00060042/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (termomodernizacja) hali produkcyjno-warsztatowej (hali nr 1.) - człon E = hala prototypowni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000032402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-139
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616570555
1.5.8.) Numer faksu: 616570721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inop@inop.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inop.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.inop.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa (termomodernizacja) hali produkcyjno-warsztatowej (hali nr 1.) - człon E = hala prototypowni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4995ff39-b2df-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055837/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 09_21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2037868,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na przebudowie/termomodernizacji hali produkcyjno-warsztatowej nr 1 zlokalizowanej na terenie Ł-INOP, 61-139 Poznań przy ul. Jana Pawła II 14 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6A (ppkt. 1-5) do SWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie: robót ogólnobudowlanych remontowych, wymiany drzwi i bram zewnętrznych, docieplenie stropu poddasza, docieplenie ścian hali płytą warstwową, ocieplenie pozostałych fragmentów ścian styropianem , ocieplenie ścian spawalni wełną mineralną, wyrównanie otworów w ścianie zachodniej, montaż parapetów zewnętrznych, wykonanie tynków silikonowych o strukturze baranka, wymalowanie wnęk okiennych. Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 740376,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na przebudowie/termomodernizacji hali produkcyjno-warsztatowej nr 1 zlokalizowanej na terenie Ł-INOP, 61-139 Poznań przy ul. Jana Pawła II 14 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki załącznik nr 6B (ppkt. 1-5) do SIWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie: robót dekarskich, wymiana okien oraz świetlików dachowych, docieplenie stropu poddasza, przemalowanie od strony zachodniej zadaszenia i magazynu, wypełnienie na dachu otworów po świetlikach płytą warstwową, ocieplenie dachu wełną mineralną, ułożenie na dachu warstwy hydroizolacyjnej z papy, montaż opierzenia, wymiana rynien, rur spustowych, wpustów do rynien, wymiana instalacji odgromowej, wymiana wentylacji grawitacyjnej. Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115400-3 - Świetliki
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 1416194,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na przebudowie/termomodernizacji hali produkcyjno-warsztatowej nr 1 zlokalizowanej na terenie Ł-INOP, 61-139 Poznań przy ul. Jana Pawła II 14 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6C (ppkt. 1-4) do SWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie: robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, wykonanie tras kablowych dla nowych instalacji, budowa nowej rozdzielnicy, ułożenie wlz do rozdzielnicy i przewodów nowej instalacji oświetleniowej, montaż opraw oświetleniowych na hali i w pomieszczeniach socjalnych, montaż opraw oświetlenia awaryjnego i kierunkowego. Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 350008,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972263,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972263,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181917945
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972263,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1605366,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2655570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1605366,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181917945
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1605366,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695490,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.T.T. Krzysztof Szpak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791038208
7.3.3) Ulica: Heweliusza 16
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-261
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Remont pokrycia dachowego Sali Gimnastycznej (bez zaplecza)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
więcej: Świetliki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.