Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103438/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego i specjalistycznego na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w ramach projektu „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZGORZELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 A
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 50 672 w. 208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.powiatzgorzelecki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego i specjalistycznego na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w ramach projektu „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027783e2-ab46-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038471/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego i specjalistycznego na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w ramach projektu „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 581209,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290306,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowego sprzętu do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu zgodnie z podziałem i opisem wskazanym w formularzu technicznym. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu ogółem:Część I – Zakup sprzętu komputerowego: laptop – 11 szt., zestaw PC – 16 szt., monitor – 1 szt., monitor dotykowy – 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne A4 – 3 szt., urządzenie wielofunkcyjne A3 – 2 szt., drukarka 3D - 1 szt., ploter – 1 szt., kontroler (router) WiFi – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 152011,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowego sprzętu do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu zgodnie z podziałem i opisem wskazanym w formularzu technicznym. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu ogółem:Część II – Zakup sprzętu multimedialnego: zestaw: projektor + ekran projekcyjny + uchwyt projektora – 8 kpl., tablet – 26 szt., telewizor – 1 szt., monitor interaktywny – 2 szt., kamera cyfrowa – 2 szt., statyw do kamery – 2 szt., aparat cyfrowy z torbą i kartą pamięci – 1 szt., słuchawki z mikrofonem – 17 szt., wizualizer – 1 szt., wskaźnik laserowy – 1 szt., amplituner – zestaw „kino-domowe” – 1 zestaw , zestaw interaktywny „ podłoga interaktywna” – 1 zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30231300-0 - Monitory ekranowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
38636100-3 - Lasery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 80780,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowego sprzętu do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu zgodnie z podziałem i opisem wskazanym w formularzu technicznym. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu ogółem:Część III – Zakup sprzętu specjalistycznego: lupa elektroniczna – 1 szt., klawiatura specjalistyczna dla osób z porażeniem, niedowładem lub piszących przy pomocy stóp – 1 szt., urządzenie zastępujące mysz – sterowane ruchami głowy – 1 szt., urządzenie do sterowania wzrokiem i głosem z Tabletem – 1 zestaw., urządzenie do sterowania wzrokiem – 1 szt., przycisk wspomagający komunikację – 2 szt., album do zdjęć z odtwarzaniem nagranych komunikatów – 6 szt., komunikator – 16 szt., Tablet z oprogramowaniem do komunikacji alternatywnej – 3 zestawy, przełącznik – 1 szt., urządzenie zastępujące mysz – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 57513,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136089,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158604,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158604,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722
7.3.3) Ulica: ul. Podwale 75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158604,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73344,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73344,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010819923
7.3.3) Ulica: ul. Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73344,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83647,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83647,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83647,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193036672
7.3.3) Ulica: Ul. Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83647,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.