eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytwiany"ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. >>PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY RYTWIANY<<"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. »PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE
GMINY RYTWIANY«”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158647930

1.5.8.) Numer faksu: 158647935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/720714

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. »PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE
GMINY RYTWIANY«”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658ee9b4-9d81-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038129/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. »Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany«”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚ.7013.1.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4872043,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Kłoda od km 0+000 do km 2+120

2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Kłoda od km 0+000 do km 2+120, w tym:
a) od km 0+000 do km 1+120
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Mechaniczne karczowanie zagajników gęstych;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów materiałem kamiennym.
b) od km 1+120 do km 2+120
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni;
• Mechaniczne karczowanie zagajników gęstych;
• Rozebranie przepustów z rur betonowych;
• Rozebranie ścianek czołowych przepustów;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Przepusty rurowe;
• Wykonanie ścianek czołowych do przepustów;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym.

3. Zakres zamówienia został wskazany:
Dla zadania nr 1 w dokumentacji projektowej Załącznik nr 11 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie, na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1491492 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:

2) Przebudowa drogi gminnej nr 003229T w miejscowości Sichów Duży




2. Zakres zamówienia obejmuje:

2) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 003229T w miejscowości Sichów Duży, w tym:
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeżami na zjazdach;
• Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wyrównawcza;
• Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym;
• Regulacja urządzeń obcych. Regulacja wysokościowa studzienek i zaworów;
• Demontaż istniejących znaków drogowy;
• Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych;
• Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków;
• Wykonanie kompletnego podniesionego prefabrykowanego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym i oświetleniem solarnym;
• Wykonanie malowania cienkowarstwowego.
• Montaż punktowych świateł odblaskowych (’’kocie oczka’’)

3. Zakres zamówienia został wskazany:

Dla zadania nr 2, 3, 4 w PFU Załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 865597,3 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:

3) Przebudowa drogi gminnej nr 003205T w miejscowości Tuklęcz

2. Zakres zamówienia obejmuje:

3) Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej nr 003205T w miejscowości Tuklęcz, w tym:
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Rozebranie przepustów z rur betonowych;
• Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeżami na zjazdach;
• Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno;
• Rozebranie konstrukcji jezdni na głębokość 30cm;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Ułożenie rowu krytego;
• Wykonanie kompletnych studzienek;
• Wykonanie przykanalików;
• Wykonanie studni rewizyjnych;
• Wykonanie ścianek czołowych do przepustów;
• Przebudowa przepustu ramowego;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wyrównawcza;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Ustawienie krawężników betonowych;
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
• Ustawienie obrzeży betonowych;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym;
• Regulacja urządzeń obcych;
• Demontaż istniejących znaków drogowych;
• Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych;
• Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków;
• Wykonanie kompletnego podniesionego prefabrykowanego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym i oświetleniem solarnym;
• Ustawienie barier drogowych U-12a;
• Wykonanie malowania cienkowarstwowego.

3. Zakres zamówienia został wskazany:

Dla zadania nr 2, 3, 4 w PFU Załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1194839,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:

4) Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Ruda

2. Zakres zamówienia obejmuje:

4) Zadanie nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Ruda, w tym:
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46-70cm
z wywiezieniem dłużyc, karpiny i gałęzi;
• Rozebranie przepustów z rur betonowych;
• Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeża mina zjazdach;
• Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno;
• Rozebranie konstrukcji jezdni na głębokość 30cm;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Ułożenie rowu krytego;
• Wykonanie kompletnych studzienek;
• Wykonanie przykanalików;
• Wykonanie studni rewizyjnych;
• Wykonanie przepustu;
• Wykonanie ścianek czołowych do przepustów;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wyrównawcza;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Ustawienie krawężników betonowych;
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
• Ustawienie obrzeży betonowych;
• Ciek przykrawężnikowy;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym;
• Regulacja urządzeń obcych;
• Demontaż istniejących znaków drogowy;
• Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych;
• Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków;
• Wykonanie kompletnego podniesionego prefabrykowanego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym i oświetleniem solarnym;
• Wykonanie malowania cienkowarstwowego.

3. Zakres zamówienia został wskazany:

Dla zadania nr 2, 3, 4 w PFU Załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1320114,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1666209,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2004982,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1666209,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260798611

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1666209,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1244601,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1373354,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1244601,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291093378

7.3.3) Ulica: Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1244601,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 4 930 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych 00/100) i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert.
Suma wszystkich zaoferowanych najniższych ofert na poszczególne zadania wynosi 7 421 638,83 zł brutto. W stosunku do kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przewyższa tą kwotę o 2 491 638,83 zł brutto.
W związku z powyższym poddano analizie koszty poszczególnych zadań i stwierdzono, że zaoferowana najniższa cena za wykonanie Zadania nr 3 znacznie przekracza kwotę w stosunku do ustalonej wartości zamówienia (dla Zadania nr 3), tj. przewyższa ją o kwotę 860 946,550 zł.
Spośród przewidzianych w/w postępowaniem przetargowym zadań, najniższa cena zaoferowana za wykonanie zadania nr 3 przewyższała w największym stopniu kwoty przeznaczone przez Zamawiającego na realizację poszczególnych zadań w stosunku do cen zaoferowanych za wykonanie pozostałych zadań.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2330599,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2519962,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2180228,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2525805,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2180228,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291093378

7.3.3) Ulica: Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2180228,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.