Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00061941/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. »PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE
GMINY RYTWIANY«”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158647930
1.5.8.) Numer faksu: 158647935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7207141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. »PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIEGMINY RYTWIANY«”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658ee9b4-9d81-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038129/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. »Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany«”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚ.7013.1.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4872043,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:1) Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Kłoda od km 0+000 do km 2+120
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Kłoda od km 0+000 do km 2+120, w tym:
a) od km 0+000 do km 1+120
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Mechaniczne karczowanie zagajników gęstych;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów materiałem kamiennym.
b) od km 1+120 do km 2+120
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni;
• Mechaniczne karczowanie zagajników gęstych;
• Rozebranie przepustów z rur betonowych;
• Rozebranie ścianek czołowych przepustów;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Przepusty rurowe;
• Wykonanie ścianek czołowych do przepustów;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym.
3. Zakres zamówienia został wskazany:
Dla zadania nr 1 w dokumentacji projektowej Załącznik nr 11 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie, na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 1491492 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanychw ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:
2) Przebudowa drogi gminnej nr 003229T w miejscowości Sichów Duży
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 003229T w miejscowości Sichów Duży, w tym:
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeżami na zjazdach;
• Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wyrównawcza;
• Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym;
• Regulacja urządzeń obcych. Regulacja wysokościowa studzienek i zaworów;
• Demontaż istniejących znaków drogowy;
• Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych;
• Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków;
• Wykonanie kompletnego podniesionego prefabrykowanego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym i oświetleniem solarnym;
• Wykonanie malowania cienkowarstwowego.
• Montaż punktowych świateł odblaskowych (’’kocie oczka’’)
3. Zakres zamówienia został wskazany:
Dla zadania nr 2, 3, 4 w PFU Załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 865597,3 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanychw ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:
3) Przebudowa drogi gminnej nr 003205T w miejscowości Tuklęcz
2. Zakres zamówienia obejmuje:
3) Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej nr 003205T w miejscowości Tuklęcz, w tym:
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Rozebranie przepustów z rur betonowych;
• Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeżami na zjazdach;
• Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno;
• Rozebranie konstrukcji jezdni na głębokość 30cm;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Ułożenie rowu krytego;
• Wykonanie kompletnych studzienek;
• Wykonanie przykanalików;
• Wykonanie studni rewizyjnych;
• Wykonanie ścianek czołowych do przepustów;
• Przebudowa przepustu ramowego;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wyrównawcza;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Ustawienie krawężników betonowych;
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
• Ustawienie obrzeży betonowych;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym;
• Regulacja urządzeń obcych;
• Demontaż istniejących znaków drogowych;
• Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych;
• Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków;
• Wykonanie kompletnego podniesionego prefabrykowanego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym i oświetleniem solarnym;
• Ustawienie barier drogowych U-12a;
• Wykonanie malowania cienkowarstwowego.
3. Zakres zamówienia został wskazany:
Dla zadania nr 2, 3, 4 w PFU Załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 1194839,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rytwiany”. W ramach realizacji projektu przebudowane zostaną następujące drogi:4) Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Ruda
2. Zakres zamówienia obejmuje:
4) Zadanie nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 003243T w miejscowości Ruda, w tym:
• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym;
• Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46-70cm
z wywiezieniem dłużyc, karpiny i gałęzi;
• Rozebranie przepustów z rur betonowych;
• Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeża mina zjazdach;
• Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno;
• Rozebranie konstrukcji jezdni na głębokość 30cm;
• Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem;
• Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu;
• Ułożenie rowu krytego;
• Wykonanie kompletnych studzienek;
• Wykonanie przykanalików;
• Wykonanie studni rewizyjnych;
• Wykonanie przepustu;
• Wykonanie ścianek czołowych do przepustów;
• Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wyrównawcza;
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna;
• Ustawienie krawężników betonowych;
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
• Ustawienie obrzeży betonowych;
• Ciek przykrawężnikowy;
• Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym;
• Regulacja urządzeń obcych;
• Demontaż istniejących znaków drogowy;
• Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych;
• Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków;
• Wykonanie kompletnego podniesionego prefabrykowanego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym i oświetleniem solarnym;
• Wykonanie malowania cienkowarstwowego.
3. Zakres zamówienia został wskazany:
Dla zadania nr 2, 3, 4 w PFU Załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 1320114,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1666209,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2004982,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1666209,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260798611
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1666209,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1244601,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1373354,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1244601,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291093378
7.3.3) Ulica: Rakowska 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1244601,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 4 930 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych 00/100) i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert.
Suma wszystkich zaoferowanych najniższych ofert na poszczególne zadania wynosi 7 421 638,83 zł brutto. W stosunku do kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przewyższa tą kwotę o 2 491 638,83 zł brutto.
W związku z powyższym poddano analizie koszty poszczególnych zadań i stwierdzono, że zaoferowana najniższa cena za wykonanie Zadania nr 3 znacznie przekracza kwotę w stosunku do ustalonej wartości zamówienia (dla Zadania nr 3), tj. przewyższa ją o kwotę 860 946,550 zł.
Spośród przewidzianych w/w postępowaniem przetargowym zadań, najniższa cena zaoferowana za wykonanie zadania nr 3 przewyższała w największym stopniu kwoty przeznaczone przez Zamawiającego na realizację poszczególnych zadań w stosunku do cen zaoferowanych za wykonanie pozostałych zadań.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2330599,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2519962,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2180228,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2525805,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2180228,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291093378
7.3.3) Ulica: Rakowska 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2180228,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.